AndroidHealthClinic

Kevinve's 5x5 Road to Recovery

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die shake kan je ook als avondeten pakken of snachts, als je wilt.

elke dag wat meer voor dat je het weet eet je weer als een monster, en vliegen de kilo's er aan in spier natuurlijk :)

Zeikerd, gewoon eten jij :mad:

Ik zeg altijd 'je eet pas genoeg als je eet zonder honger'

• Topic Starter Topic Starter
Zeikerd, gewoon eten jij :mad:

Ik zeg altijd 'je eet pas genoeg als je eet zonder honger'

Ja, zover komt het bij mij ook wel. Alleen zit ik dan op de helft van de maaltijd en krijg ik een kotsgevoel omdat m'n ****ing slokdarm volzit. Motivatie is ook even weg aangezien 2x je kruisband scheuren voor je 18de niet niks is.

Ja, zover komt het bij mij ook wel. Alleen zit ik dan op de helft van de maaltijd en krijg ik een kotsgevoel omdat m'n ****ing slokdarm volzit. Motivatie is ook even weg aangezien 2x je kruisband scheuren voor je 18de niet niks is.

Moet je maar gezond zijn en niet van dit gekke dingen doen :mad:

Mag voor de rest van mijn leven alleen nog maar wielrennen, zwemmen en fitnessen :(

Fitness = niet zwaar trainen?

Maar wat is dat voor onzin eigenlijk? Er zijn topsporters zonder voorste kruisbanden, die dingen heb je eigenlijk nog ineens nodig.
Je kan door training van de beenspieren de functie van de voorste kruisband opvangen.

Is jou verteld waarom je dat niet meer kan?

Fitness = niet zwaar trainen?

Maar wat is dat voor onzin eigenlijk? Er zijn topsporters zonder voorste kruisbanden, die dingen heb je eigenlijk nog ineens nodig.
Je kan door training van de beenspieren de functie van de voorste kruisband opvangen.

Is jou verteld waarom je dat niet meer kan?

Gaat niet alleen om die voorste kruisband, m'n hele knie is kapot. Mis 1/3 van mijn meniscus, heb binnenste en buitenste band al zwaar opgerekt en heb nu kraakbeenletsel. Mag voor de rest van mijn leven geen drukbelasting, dus alles met rennen waarbij constant een verschil van druk komt. Mag wel gewoon zwaar trainen en dan ga ik dus ook doen.

Dadelijk toch maar even armen en schouders trainen, kan niet meer stilzitten hier binnen.

Het is lekker weer bro..! Ga anders lekker een rondje fietsen. Doet mij ook altijd goed

Het is lekker weer bro..! Ga anders lekker een rondje fietsen. Doet mij ook altijd goed

Mag ik pas als de hechtingen eruit zijn :(

Anyway:

22 Juli

Incline Grip EZ Curl ss Dips
10x37.5 ss 10xbw
10x37.5 ss 10xbw
7x35       ss 10xbw
10x30     ss 10xbw

Dumbbell Front Raises
8x8 per kant
8x8 per kant
10x8 per kant

Dumbbell Side Raises
10x8 per kant
10x8 per kant
10x8 per kant

V-bar pushdown ss dumbbell curls
10x30 ss 10x12 per kant
10x30 ss 10x12 per kant
10x30 ss 10x12 per kant
10x30 ss 10x12 per kant

Lying Rear Delt Raises
10x4 per kant
10x4 per kant
10x4 per kant

Hechtingen zijn eruit!

Wond ziet er goed uit. Nu knie dagje laten rusten en morgen op vakantie. In de buurt van Apeldoorn sportschool zoeken voor 1 weekje en veel fietsen en squaten.

Heb me gister wel helemaal naar de t*fus gezopen, shotjes voor 1€ zijn niet te weerstaan met een Jagermeister verslaving.

Nog steeds geen fitness in Apeldoorn gevonden waar ik voor een weekje niet te veel kwijt ben :< Iemand tips?

Dips ss incline grip ez curl
10xbw ss 10x30
10xbw+10 ss 10x30
10xbw+10 ss 10x30

Dumbbell Front Raises
10x8 per kant
10x8 per kant
10x8 per kant

Dumbbell Side Raises
10x8 per kant
8x8 per kant
10x7 per kant

V-bar pushdown ss dumbbell curls
10x50 ss 10x14 per kant
10x55 ss 8x14 per kant
10x55 ss 10x12 per kant
10x55 ss 8x12 per kant

Lying Rear Delt Raises
10x5 per kant
10x5 per kant
10x5 per kant

Reverse Pec Dec
10x10
10x15 
10x15

5 minuten fietsen

Morgen thuis schema proberen op te pakken. Voedingsschema toegevoegd aan beginpost.

6 Augustus

10 min fietsen

Squat
15xbar
15xbar
15xbar
15xbar
15xbar

Machine Leg Press
10x60
10x60
10x60

DL
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

MP
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30

Wide-Grip Pullups
8xbw
8xbw
8xbw

10 minuten fietsen

Kevine,

Ik heb je log gelezen. Donders man wat een pech.

1 ding..

Never give up!!

Ik volg je..

Zodadelijk 2de SL 5x5 training. Ga helemaal over op de standaard stronglift zonder aanpassingen, dus vandaag Squat, BP en BB Row. Heb de app gedownload die me verteld of ik moet verhogen en hoeveel etc. Voeding begint weer op gang te komen, 800 kcal ontbijt gehad. Dadelijk weer goed eten en proberen toch wel 2.7k kcal te halen. Vanavond waarschijnlijk KFC, dus dat moet wel lukken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven