SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n tegenvaller hoort er nou eenmaal tussen te zitten zo nu en dan.Lekker bezig beachboy! Twee mooie trainingen na je tegenvaller laatst. Mooie bench inderdaad, zoals al eerder gezegd![]()
Jawel joh, het had ook 80kg kunnen zijn
Dat zeer zeker. Branden erg lekker, zeker na 2 andere oefeningen waar je al all-in bent gegaanDie cable hammers curls zijn killing, maar ooooh zo lekker![]()

. Nee 75 is zeker netjes, is voor mij alweer FF geleden
Ik denk dat ik 2 minuten op de grond heb gelegen na die laatste zet. Benen brandden als de t*fus en ik had echt geen energie meer om op te staanDamn. Mooie training zeg! Die leg presses aan het eind moeten echt pijnlijk zijn geweest :')

Daar denken m`n benen vandaag toch echt anders over.....Oehhh, ik hou van deze legday, lekker!! Zo moeten ze!![]()
Heerlijke OHP PR. Gingen ook lekker makkelijk 

Thx Flex!4x50 ohp is nice man! Waarom decline bp? normale bezet?
Maar dan was de uitvoering (helemaal) om van te janken

Hehe, het moge duidelijk zijn wat m`n sterkste oefening is..Hou eens op man. Al weer de sumo DL verbeterd
DB flyes ook erg zwaar. Zijn het nog steeds flyes, of een veredelde bench?

Thx maat!Maar dan was de uitvoering (helemaal) om van te janken
Twee mooie workouts weer kerel! Lekkere repouts gepakt!
Nog spannende weekendplannen?

Lekkere flow hier. Awesome twee trainingen achter elkaar![]()

Ligt eraan wat je vraagtZeg, Kevv, lijkt een meeting je eens wat? Zou je wel eens in het echie willen zien beesten ^^.

Ligt eraan wat je vraagt
Wil je me zien beesten omdat je me niet gelooft, of wil je me zien beesten omdat je van beestende mannen houdt?
Haha, misschien is zo'n meet wel eens leuk ja. Zit er binnenkort eentje aan te komen?