- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja valt ook niet tegen. Wel hondsberoerd nu .. Klein griepje te pakken denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja valt ook niet tegen. Wel hondsberoerd nu .. Klein griepje te pakken denk ik
Gadver! Ik hoop er ook van weg te blijven, maar voel me ook shit vandaag!Ja valt ook niet tegen. Wel hondsberoerd nu .. Klein griepje te pakken denk ik

Houd absoluut van beestende mannen, maar wil je vooral zien liften omdat ik je trainingen er gewoon mooi uit vind zien
Ligt eraan wat je vraagt
Wil je me zien beesten omdat je me niet gelooft, of wil je me zien beesten omdat je van beestende mannen houdt?
Haha, misschien is zo'n meet wel eens leuk ja. Zit er binnenkort eentje aan te komen?
.
.
Alright, zal er eens naar kijkenHoud absoluut van beestende mannen, maar wil je vooral zien liften omdat ik je trainingen er gewoon mooi uit vind zien.
Ga zelf in juni naar United 4e "Summer edition", @Skatermarvin gaat ook.
Kom allen!![]()

Ze voelde nog veel zwaarder

Thx man!Goede squats wederom. Bummer van je griepje.. get well soon!
Verstandig!Vanavond in ieder geval besloten om nog een extra dagje te rusten. Nog wat vermoeid gevoel enzo, dus ff zeker voor het onzekere.
Morgen hopelijk weer aan het ijzer!
Als het moet..
Precies. Even pas op de plaats maken om vervolgens weer door te knallen.Same here. De griep en verkoudheid beter even uitzitten ipv gelijk volle bak aan de gewichten te gaan!
Jazeker, ging niet onverdienstelijk
Thx.. Viel niet tegen vandaagBeterschap kerel! Dat je maar weer snel kan gaan knallen.
It's all about the mind muscle connection!Netjes die bench en side raise. De skull crusher kan vast een schepje op![]()
Yes, is lekkah!Ziet er wederom goed uit gozer! Nog steeds repjes over op de repout!
Yup, dat kan ik wel

Lats nog een beetje gevoelig na de training van gisterenavond.