XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 onderzoekt deed dat 1 of 2 jaar terug ook. Volgens mij was Joop Kasteel toen de trainer van Johan de presentator.
Was ook een ongetraind persoon maar na 10 weken wel goed afgetraind. Zonder kuur.
Maar die zeurde niet zo erg over zijn eten als Filemon. Lekker eten en droog worden gaat niet samen. Maar het went op den duur wel.

Die blonde gozer? Nee die was niet ongetraind, die had al eerder in de sportschool gestaan. Die coach zei toen hier op het oude bb forum dat het heel veel hielp dat de presentator de machines al kende.

Oke. Maar je zag niet dat die trainde. Dus ook hij kwam van ver toen.

Oke. Maar je zag niet dat die trainde. Dus ook hij kwam van ver toen.

Klopt ja, die gozer was wel meer "built fat". Hij had flink wat spier massa. Filemon is echt skinny fat. Maar die ander had ook een coach die degelijke training gaf. Vond het een mooie cut toen.

• Like
Waarderingen: Boca
Valt me mee dat het begrip ''rauwe eieren drinken'' nog niet aan bod is gekomen tijdens het programma...
Maar goed, wie weet gaat dat nog komen, er is nog maar één aflevering geweest...

*zucht

Ik werd door m'n schoonouders getipt (onder t mom van dit MOET jij zien!!) dus net ff gekeken op uitzending gemist. Ff gegoogled of er wat op dbb op stond maar zo te zien al een flink topic lol (die ik nog niet heb gelezen).

Verbaast me niks dat hij weinig resultaat heeft. Die arme jongen moet naast z'n zware trainingen ook nog aardig wat cardio doen (trainer's advies is meer eten??). Dan ook nog "clean" eten en voedsel wat hij niet lekker vind.

Wel leuk kijkvoer verder:D

Vanavond is het weer zo ver... Curious..

Ja ik zag al in een trailer dat hij in google " anabolen kopen" typte :rolleyes:

Volgens de Programmabeschrijving gaat ie uitzoeken hoe ie roids en waar kan kopen enzo. Lekker smeuïg.
Ook gewoon benieuwd naar zn eind resultaat. Heb begrepen dat hij maar 4 weken gekuurd heeft en liep te zeuren dat zn ballen krimpte maar geen Hcg nam..

Ook gewoon benieuwd naar zn eind resultaat. Heb begrepen dat hij maar 4 weken gekuurd heeft en liep te zeuren dat zn ballen krimpte maar geen Hcg nam..
Lol lekker verantwoord allemaal weer. Toch grappig hoe hij allerlei drugs wel onder begeleiding nam maar hier dus het minder nauw (want geen hcg..) nam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven