qbase1991
Cool Novice
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 9%
Juist meer variatie met die 2 hand in hand.[/QUOTE
Ik bedoel dat het vaak niet hand in hand gaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist meer variatie met die 2 hand in hand.[/QUOTE
Ik bedoel dat het vaak niet hand in hand gaat.
True, alleen als ik clean bulk of verantwoord cut eet ik gezonder dan normaal qua macro's en micro's.ja het kan prima hand in hand gaan, maar dat hoeft niet per se.

+1!Dan heb je geen idee van al het lekkere gezonde eten dat je kunt maken![]()
Te veel werk man ;-) Niet iedereen heeft een meisje die dat voor hem doet hahaDan heb je geen idee van al het lekkere gezonde eten dat je kunt maken![]()
Te veel werk man ;-) Niet iedereen heeft een meisje die dat voor hem doet haha

Te veel werk man ;-) Niet iedereen heeft een meisje die dat voor hem doet haha

roidrageOm vervolgens slappe grappen aan te horen van de kansloze presentatoren en schaapachtig gelach van het hele publiek. Ik passeer. Zou uit woede die tafel ompleuren
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
3 onderzoekt deed dat 1 of 2 jaar terug ook. Volgens mij was Joop Kasteel toen de trainer van Johan de presentator.
Was ook een ongetraind persoon maar na 10 weken wel goed afgetraind. Zonder kuur.
Maar die zeurde niet zo erg over zijn eten als Filemon. Lekker eten en droog worden gaat niet samen. Maar het went op den duur wel.
Oke. Maar je zag niet dat die trainde. Dus ook hij kwam van ver toen.

Volgens de Programmabeschrijving gaat ie uitzoeken hoe ie roids en waar kan kopen enzo. Lekker smeuïg.
Ook gewoon benieuwd naar zn eind resultaat. Heb begrepen dat hij maar 4 weken gekuurd heeft en liep te zeuren dat zn ballen krimpte maar geen Hcg nam..Volgens de Programmabeschrijving gaat ie uitzoeken hoe ie roids en waar kan kopen enzo. Lekker smeuïg.
Lol lekker verantwoord allemaal weer. Toch grappig hoe hij allerlei drugs wel onder begeleiding nam maar hier dus het minder nauw (want geen hcg..) nam.Ook gewoon benieuwd naar zn eind resultaat. Heb begrepen dat hij maar 4 weken gekuurd heeft en liep te zeuren dat zn ballen krimpte maar geen Hcg nam..
Ook gewoon benieuwd naar zn eind resultaat. Heb begrepen dat hij maar 4 weken gekuurd heeft en liep te zeuren dat zn ballen krimpte maar geen Hcg nam..
voel me nu wel idioot ja... Krompen*