AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
^ ik gebruik niet.

Ik heb overigens tot dusverre alleen maar slechte ervaringen met journalisten die me consulteren over AAS, dus voel me ook niet direct geroepen.

maar wel een autoriteit op het gebied zeker na het verschijnen van je boek
Ja, sindsdien krijg ik ook zo nu en dan dus emailtjes van journalisten. Enkele keren dan ook geholpen, maar eigenlijk nog nooit een goede ervaring mee gehad.

Hoe geen goede ervaring gehad dan?
De meeste stellen simpelweg totaal debiele vragen. Waarom ik niet gebruik, hoe vaak ik train, of ik misschien in de toekomst ga gebruiken, etc. Nu vind ik het niet erg als er soms een paar van dat soort vragen tussenzitten, dat begrijp ik heus wel. Maar bij de meeste journalisten beslaan dat soort vragen zo'n geheel consult/interview. Ze vragen nog net niet totaal irrelevante shit als wat voor auto ik rij.

Daarnaast heeft er letterlijk nog geeneen uiteindelijk wat gedaan met antwoorden die ik heb gegeven op de meer serieuze vragen (met name de risico's, etc.).

De meeste stellen simpelweg totaal debiele vragen. Waarom ik niet gebruik, hoe vaak ik train, of ik misschien in de toekomst ga gebruiken, etc. Nu vind ik het niet erg als er soms een paar van dat soort vragen tussenzitten, dat begrijp ik heus wel. Maar bij de meeste journalisten beslaan dat soort vragen zo'n geheel consult/interview. Ze vragen nog net niet totaal irrelevante shit als wat voor auto ik rij.

Daarnaast heeft er letterlijk nog geeneen uiteindelijk wat gedaan met antwoorden die ik heb gegeven op de meer serieuze vragen (met name de risico's, etc.).
In dat geval snap ik waarom je er op een gegeven moment afstand van doet.

In dat geval snap ik waarom je er op een gegeven moment afstand van doet.
Na zo'n interview/consult heeft ook geen enkele (en ik bedoel letterlijk geen enkele) journalist nog uit zichzelf contact met me opgenomen om me in te lichten over z'n reportage, blogpost, of whatever. Moest ik altijd zelf achteraan om te vragen of ze nog wat met m'n antwoorden hebben gedaan, en waar ik het evt. kan terugzien. Zijn stuk voor stuk gladjanussen.

anus
anussen
angelus
huh

Na zo'n interview/consult heeft ook geen enkele (en ik bedoel letterlijk geen enkele) journalist nog uit zichzelf contact met me opgenomen om me in te lichten over z'n reportage, blogpost, of whatever. Moest ik altijd zelf achteraan om te vragen of ze nog wat met m'n antwoorden hebben gedaan, en waar ik het evt. kan terugzien. Zijn stuk voor stuk gladjanussen.
Zwaar klote dat de media dat heeft gedaan. Dit terwijl er veel te weinig eigenlijk naar buiten word gebracht over AAS. Zoals bij filemon ook: er word te snel te slecht over gedacht. Natuurlijk zitten er risico's aan vast, maar zit dat aan roken, blowen en drinken niet dan?

Nogmaals jammer dat de media niks nuttigs heeft gedaan met jou antwoorden. Had denk ik een hoop kunnen veranderen op de kijk van AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Zwaar klote dat de media dat heeft gedaan. Dit terwijl er veel te weinig eigenlijk naar buiten word gebracht over AAS. Zoals bij filemon ook: er word te snel te slecht over gedacht. Natuurlijk zitten er risico's aan vast, maar zit dat aan roken, blowen en drinken niet dan?

Nogmaals jammer dat de media niks nuttigs heeft gedaan met jou antwoorden. Had denk ik een hoop kunnen veranderen op de kijk van AAS.

ik denk dat het zeker niet goed is als anabolen in de mainstream terecht komen omdat 99% van de mensen op deze wereld r**ards zijn. Dus ook dom om gaan met anabolen wat dan opeens wel tot grote gezondheids problemen leidt.

AAS ligt nog wel iets gecompliceerder dan alcohol en drugs.

ik denk dat het zeker niet goed is als anabolen in de mainstream terecht komen omdat 99% van de mensen op deze wereld r**ards zijn. Dus ook dom om gaan met anabolen wat dan opeens wel tot grote gezondheids problemen leidt.

Kan je daar geen ongelijk in geven inderdaad. Maar nog steeds had er wel een andere kijk op kunnen gaan als er iets meer aandacht aan besteed werd. Maar nogmaals wat jij zeg, je hebt idd veel r**ards die dan alsnog een slechte naam gaan geven.

Lol nu al het KFC en bier dieet maar toch clen+tren omdat je op je festivalletje wel strak erbij moet staan..

Ze hebben er echt de meest retarded trainer uitgehaald he :roflol:

Boek van galen? Titel?

Wellicht handig om de topictitel te veranderen. In filemons prul onderzoek.

Man man man, kansloos dit. Die pt is bezig met zijn eigen portomonnee en bang dat zijn supps niet verkopen. Aas Levensgevaarlijk, maar toch steunt hij hem.. Verleden in BB maar tegen AAS.

Probz voor Yannick!
Hele programma slaat als een lul op een trommel. Zijn training is basic fit bootcamp kutzooi. Terwijl hij moet eten als een malle maar oneindig cardio moet doen. Ik zie geen krachttraining, geen squats, pullup etc etc.

Wil hij die belachelijke kuur goed benutten moet hij vreten als een malle en een bodybuilding schema gaan volgen ipv die kijk mij fit zijn troep van die PT.

Blijft vermakelijk om te zien alleen doen me. Oren pijn van de lulkoek die je aan mort horen.

7x hoger gedoseerd hahah my ass.

:roflol:
Boek van galen? Titel?

Wellicht handig om de topictitel te veranderen. In filemons prul onderzoek.

Man man man, kansloos dit. Die pt is bezig met zijn eigen portomonnee en bang dat zijn supps niet verkopen. Aas Levensgevaarlijk, maar toch steunt hij hem.. Verleden in BB maar tegen AAS.

Probz voor Yannick!
Hele programma slaat als een lul op een trommel. Zijn training is basic fit bootcamp kutzooi. Terwijl hij moet eten als een malle maar oneindig cardio moet doen. Ik zie geen krachttraining, geen squats, pullup etc etc.

Wil hij die belachelijke kuur goed benutten moet hij vreten als een malle en een bodybuilding schema gaan volgen ipv die kijk mij fit zijn troep van die PT.

Blijft vermakelijk om te zien alleen doen me. Oren pijn van de lulkoek die je aan mort horen.

7x hoger gedoseerd hahah my ass.
Dat dere tafel de berg op slepen gains....

Vergelijken met Coke is best dom. Dan ook nog eens anabolen handel koppelen aan bb forum (er is er maar 1 in NL).
Kortom, een suf interview.

Waarom wordt hier direct de bewering ''7x hoger gedoseerd'' als belachelijk beschouwd? Ik geloof best dat de doping autoriteit sinds haar bestaan een keer iets tegen is gekomen dat 7x hoger is gedoseerd (wel in pilvorm). Hoeft toch niet per se van een professioneel lab te komen, maar kan best dat ze zo'n vondst ooit hebben gedaan bij een amateuristisch lab. Dat dat dan een reden voor de beste man is om het mensen af te laten schrikken, so be it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven