AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarbij zei hij via een bb forum waar ik actief op ben. Wrm kan dat niet een Amerikaans forum zijn?

Ook maar eens gaan kijken, gvd zeg '6x per dag eten om je stofwisselingsprocessen aan de gang te houden' :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ook maar eens gaan kijken, gvd zeg '6x per dag eten om je stofwisselingsprocessen aan de gang te houden' :roflol:

Is dat erger dan ananas anabool noemen of niet?
En als iemand commentaar heeft op die zelfingenomen pt, schrijven zijn aanbidders (tis net een sekte nl) 'Haters gonna hate'

Ruben Baars heeft tenminste nog een resultgallery als bewijs van bekwaamheid.
Als Filemon in deze pt zijn gallery komt, zit hij in de ww.

Wie heb je liever? Ruben Baars of Johnny Fernand?

Komt ie 2 kg tekort t.o.v. wat ie verwacht had op de weegschaal. Ja goh, ik zou ook voor geen meter aankomen met al dat gecardio :roflol:

En hem dan na dat meetmoment nog steeds t**fus veel cardio laten doen. Maar weer uitgedrukt.

Komt ie 2 kg tekort t.o.v. wat ie verwacht had op de weegschaal. Ja goh, ik zou ook voor geen meter aankomen met al dat gecardio :roflol:

En hem dan na dat meetmoment nog steeds t**fus veel cardio laten doen. Maar weer uitgedrukt.
Heb je dwdd gezien met filemon? Daar wastie al over de helft van zn kuur... Kan je vertellen dat het niet boffen was.

Wel netjes als je kijkt naar zn begin lichaam. Maar hij kon er veel meer uithalen met een goede pt

had je hem niet kunnen vertellen dat die pt compleet debiel was of heb je het voor de rest niet over iets anders gehad?

boldenone, een heel heel goed middel, houdt eiwitten vast
trenbolone, een van de beste anabolica eigenlijk, op de langere termijn houdt het de spieren beter vast
testosterone, vervangt eigenlijk je eigen testosterone en die drie soorten bijelkaar die steunen elkaar om die spiermassa gewoon te krijgen
Konden ze geen grotere randdebiel vinden voor het kuuradvies?

Okay de berichten count hier en op fb begint wat veel te worden om nog overal op te reageren.
Ik ga gewoon in dit bericht een aantal dingen antwoorden en toelichten.

Ten eerst was het interview veel groter, ze kiezen en plakken het zoals zij willen.
Dus sommige dingen die ik belangrijk vond, zitten er niet in, andere dingen die ik niet zo belangrijk vond zitten er wel in. Shit happens..
Er zullen altijd mensen zijn met een andere mening, of mensen die zich superieur voelen als bodybuilder zijnde waardoor ze dingen beledigend vinden. Jammer de bammer!

Daarnaast heb ik ook niet een lap tekst voorbereid ofzo.. sommige dingen flap je er gewoon uit.
Ik blijf er bij dat ik kuren gewoon huren vind, al verlies je maar 1 kg.

Vergelijking met coke.. heb je ooit 1000mg test gedaan? probeer het en beschrijf maar eens hoe je je voelt. Coke.
Dat zegt verder niks over coke zelf.. het was een soort ezelsbruggetje om iemand een gevoel in te kunnen laten beelden (vooral filemon weet dat wel).

Daarnaast is volgens mij het deel over 'verslavend' en 'coke' gewoon bij elkaar ge edit.

Een heleboel dingen zijn super verslavend zonder dat er een verslavende stof in zit.
Dat noem je gedragsverslaving, en AAS heeft die trigger heel sterk door wat het doet.
Het gaat dus om een verslavende factor, niet een stof.

Het hele programma was nagenoeg al opgenomen toen ie bij mij kwam, dus ze konden andere dingen niet meer aanpassen.
Ik had die coach van m niet gezien, hooguit wat over zijn voeding gehoord en ik heb toen tegen filemon gezegd dat dat onnodig was en dat ik medelijden met m had.
Daarna heb ik ze uitgelegd dat er zo iets is als flexible dieting, en uitgelegd hoe stofwisseling werkt (de basics) zodat ie begreep dat stofwisseling hoog houden geen voordeel was.
Maar hij ging zich houden aan de afspraken met zijn coach.

• Topic Starter Topic Starter
Vergelijken met Coke is best dom. Dan ook nog eens anabolen handel koppelen aan bb forum (er is er maar 1 in NL).
Kortom, een suf interview.

Vergelijken met coke was een persoonlijk gevoel en geen feit.
Jij had je ook kunnen opgeven voor een beter interview.
De beste stuurlui staan altijd aan wal.

Vergeleken met de meeste aas gebruikers die geinterviewd worden, was dit toch… .uhh vond ik dit toch niet verkeerd.

Je hebt het prima gedaan wat mij betreft @YannickLB
Ik denk dat de meesten hier onderschatten hoe moeilijk het soms kan zijn om een interview te geven en meteen te antwoorden.
Je geeft vaak niet het antwoord dat je zou geven als je een paar minuten de tijd had om erover na te denken. Dan nog prima antwoorden.

En kuren = huren. Zeker als je boven je natuurlijke limiet komt zal je na een kuur ALTIJD terug zakken richting je natuurlijke limiet, ook al is je voeding, training, rust etc. 100% perfect.

Hoe heet die PTer? Als die een eigen site heeft kunnen we mss eens wat recensies schrijven over zijn manier van eten en trainen.

Whaha ja zit nu ep 2 te kijken en het begint wel wat storend te worden.

Boterhammen eten non stop en dan van dat soort cross fit cardio shit. Nog geen compound gezien.

Wat een mong**l die coach die is toch eerst pro bodybuilder geweest en nu heeft die zogenaamd "niets met steroids". Hoop echt dat er een foto met een naald in zijn kont opduikt, dat zou karma zijn.

DpqLclo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven