Okay de berichten count hier en op fb begint wat veel te worden om nog overal op te reageren.
Ik ga gewoon in dit bericht een aantal dingen antwoorden en toelichten.
Ten eerst was het interview veel groter, ze kiezen en plakken het zoals zij willen.
Dus sommige dingen die ik belangrijk vond, zitten er niet in, andere dingen die ik niet zo belangrijk vond zitten er wel in. Shit happens..
Er zullen altijd mensen zijn met een andere mening, of mensen die zich superieur voelen als bodybuilder zijnde waardoor ze dingen beledigend vinden. Jammer de bammer!
Daarnaast heb ik ook niet een lap tekst voorbereid ofzo.. sommige dingen flap je er gewoon uit.
Ik blijf er bij dat ik kuren gewoon huren vind, al verlies je maar 1 kg.
Vergelijking met coke.. heb je ooit 1000mg test gedaan? probeer het en beschrijf maar eens hoe je je voelt. Coke.
Dat zegt verder niks over coke zelf.. het was een soort ezelsbruggetje om iemand een gevoel in te kunnen laten beelden (vooral filemon weet dat wel).
Daarnaast is volgens mij het deel over 'verslavend' en 'coke' gewoon bij elkaar ge edit.
Een heleboel dingen zijn super verslavend zonder dat er een verslavende stof in zit.
Dat noem je gedragsverslaving, en AAS heeft die trigger heel sterk door wat het doet.
Het gaat dus om een verslavende factor, niet een stof.
Het hele programma was nagenoeg al opgenomen toen ie bij mij kwam, dus ze konden andere dingen niet meer aanpassen.
Ik had die coach van m niet gezien, hooguit wat over zijn voeding gehoord en ik heb toen tegen filemon gezegd dat dat onnodig was en dat ik medelijden met m had.
Daarna heb ik ze uitgelegd dat er zo iets is als flexible dieting, en uitgelegd hoe stofwisseling werkt (de basics) zodat ie begreep dat stofwisseling hoog houden geen voordeel was.
Maar hij ging zich houden aan de afspraken met zijn coach.