Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samenvattend is het BNN dus gelukt om:
1) een van Nederlands meest retarded PT'ers te vinden;
2) van alle afbeeldingen op het internet van AAS-gebruikers precies drie afbeeldingen te vinden die overdreven zijn gefotoshopt of een synthol-misbruiker laten zien;
3) een van Nederlands meest retarded 'anabolenbegeleiders' te vinden.

Het is dat ze Yannick hadden, anders hadden ze waarschijnlijk ook nog een van Nederlands meest retarded AAS-gebruikers gevonden. Manmanmanmanmanman.

:roflol: was dat stukje met jesse2010 toen ook niet van bnn?

'Vet leuk dat je dit doet Johnny Fernand!! Succes!! X'
Alsof die gast niet betaalt krijgt

Deze is ook mooi:

[Link niet meer beschikbaar] lijkt me super leuk. .. enige MEGA afknapper vind ik wel die anabolen... pff kom op zeg...

Menno van Dijk Die anabolen is er door het programma ingefietst om het spannender te maken. Als iemand niets met anabolen heeft dan is het Johnny wel.

Johnny Fernand Formule Dankje Menno je weet hoe ik ben .

Even heel dom hoor, en misschien helemaal verkeerd, maar ik ben vrij nieuw in deze wereld. Maar is het niet zo dat als je meer eet dan je verbruik je aankomt. En dus minder eet dan je verbruikt je afvalt.

Nu wil je iemand laten aankomen, die ga je extreem feeden, tegen zijn zin. En dan vervolgens ga je zorgen dat zijn conditie verbeterd door belachelijk veel cardio te laten doen. En hij dus meer moet eten om die cardio kilos terug te krijgen.

Was het niet beter geweest te luisteren naar de klant. Doel was geen giede conditie. Dus minder voer erin, minder cardio ( misschien geen) meer kracht. Beter gemotiveerde klant, die je laat krachten waardoor beter resultaat.....

Als ik als niet pt dit kan bedenken, dan geeft dat iets aan over de pt er.

Of je een goed resultaat kunt behalen binnen vijf maanden op eten en trainen twijfel ik aan, maar je haalt zeker verbeteringen.

Overigens was volgens mij het doel van het programma AAS gebruiken. En de rest eromheen bedacht/verzonnen. En nee dat kan ik niet onderbouwen.

Hij wilt van het buikje af dus moet hij een deficit hanteren. Hij laat hem cardio doen terwijl hij hem vol propt met eten. Uitkomst: wast of time van de cardio door het vele eten.

Ik denk dat Johnny Fernand zijn kennis van Rens Kroes heeft.

De smith machine ook een squat cage noemen :rolleyes:

Samenvattend is het BNN dus gelukt om:
1) een van Nederlands meest retarded PT'ers te vinden;
2) van alle afbeeldingen op het internet van AAS-gebruikers precies drie afbeeldingen te vinden die overdreven zijn gefotoshopt of een synthol-misbruiker laten zien;
3) een van Nederlands meest retarded 'anabolenbegeleiders' te vinden.

Het is dat ze Yannick hadden, anders hadden ze waarschijnlijk ook nog een van Nederlands meest retarded AAS-gebruikers gevonden. Manmanmanmanmanman.

Echt he, wat een idioten weer.

Even heel dom hoor, en misschien helemaal verkeerd, maar ik ben vrij nieuw in deze wereld. Maar is het niet zo dat als je meer eet dan je verbruik je aankomt. En dus minder eet dan je verbruikt je afvalt.

Nu wil je iemand laten aankomen, die ga je extreem feeden, tegen zijn zin. En dan vervolgens ga je zorgen dat zijn conditie verbeterd door belachelijk veel cardio te laten doen. En hij dus meer moet eten om die cardio kilos terug te krijgen.

Was het niet beter geweest te luisteren naar de klant. Doel was geen giede conditie. Dus minder voer erin, minder cardio ( misschien geen) meer kracht. Beter gemotiveerde klant, die je laat krachten waardoor beter resultaat.....

Of je een goed resultaat kunt behalen binnen vijf maanden op eten en trainen twijfel ik aan, maar je haalt zeker verbeteringen.

Overigens was volgens mij het doel van het programma AAS gebruiken. En de rest eromheen bedacht/verzonnen. En nee dat kan ik niet onderbouwen.
Trek je nu de 10+ jaar aan ervaring van Johnny (bekend van de JFF) in twijfel?? Al de resultaten spreken toch voor zich!!

Helemaal mee eens, en dat was ook mijn reactie. Ter verdediging van Filemon, de opdracht om van een skinny-fat lichaam met alleen een beetje wielren ervaring, in 5 maanden iets ripped te maken, is au naturel ook wel redelijk onmogelijk. En die anabolen zijn misschien ook als noodgreep gekomen toen halverwege bleek dat dit dramatisch slechte schema tot niets ging leiden....

Hebben jullie de handen en vingers van de onherkenbare vent gezien die hem zn gear geeft??? Duidelijk geval van het gebruik van menselijke groeihormoon :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven