MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is overigens bijna allemaal in 1 take gedaan.
Daar stonden ze zelf ook versteld van :p
Kreeg van hun te horen dat ik goed en duidelijk antwoord gaf en toevoegde wat anders een nieuwe vraag zou zijn geweest.
Maar inderdaad, je staat wel een beetje onder vuur op zo'n moment.

Wat een mong**l die coach die is toch eerst pro bodybuilder geweest en nu heeft die zogenaamd "niets met steroids". Hoop echt dat er een foto met een naald in zijn kont opduikt, dat zou karma zijn.
Wat ik wel opvallend vond ik dat Filemon aan iedereen vroeg heb je ooit anabolen gebruikt of zou je het ooit doen, behalve aan zn PT :o
zal wel duidelijke afspraken zijn gemaakt dat hij dit niet kenbaar wil maken naar buiten.

'Betere PT dit, betere PT dat.'
Die PT is een absolute r*tard, no doubt about it. Neemt niet weg dat een PT voor 99% van de gympopulatie onnodig is. Beetje door (dit) forum(s) scrollen en wat gut feelings gebruiken. Als Filemon op dag 1 een topic had aangemaakt in de beginnersectie dan had hij er aan het einde van zijn traject 10x beter uitgezien als hij naturel was gebleven en ons advies had opgevolgd, dan nu met roids en het debiele schema van die idiote schreeuwPT'er.

On a positive note: Ned3-kijkend Nederland denkt nu dat je na 5 maanden 5x/week trainen met een kuur erin alsnog een bout fysiek zult hebben. Zo stijgen zelfs wij skeletto's in aanzien.

Die PT bodybuilder geweest? Waarom zou die dan zo'n bout trainingen geven?

'Betere PT dit, betere PT dat.'
Die PT is een absolute r*tard, no doubt about it. Neemt niet weg dat een PT voor 99% van de gympopulatie onnodig is. Beetje door (dit) forum(s) scrollen en wat gut feelings gebruiken. Als Filemon op dag 1 een topic had aangemaakt in de beginnersectie dan had hij er aan het einde van zijn traject 10x beter uitgezien als hij naturel was gebleven en ons advies had opgevolgd, dan nu met roids en het debiele schema van die idiote schreeuwPT'er.

On a positive note: Ned3-kijkend Nederland denkt nu dat je na 5 maanden 5x/week trainen met een kuur erin alsnog een bout fysiek zult hebben. Zo stijgen zelfs wij skeletto's in aanzien.
In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.

Die PT bodybuilder geweest? Waarom zou die dan zo'n bout trainingen geven?

Money talks.

In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.
Ja, die PT moedigt hem echt top aan, adviseert echt goed en neemt hem dingen uit handen.

• Topic Starter Topic Starter

.

Had jouw Zyzz ook een coach?
Chestbra toch?

Money talks.
Je miste even het stukje waar ik zei 99% van de gympopulatie. Resteert dus nog 1%, waarin de pro's zitten. Niet 'zelfs' maar JUIST professionele atleten hebben een PT.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik hem een beter resultaat had kunnen laten behalen dan zijn PT'er en ik ben niet eens ervaren. Puur op basiskennis. Laat staan andere gasten die al wel jaren meedraaien. Hij wil een bb fysiek en gaat alleen cardioën, for f**k's sake.

Whaha ja wat een irritante knakker. Wel mooi direct test tren bold combo. Miet hij toch wel wat gaan gainen.

En nu een nieuw seizoen met @Stunna !!!!!111 Hij heeft toch al tren gehad dus kan wel een high test en nog hoger tren kuurtje met een echte BB schema en fatsoenlijk eten.

En nu een nieuw seizoen met @Stunna !!!!!111 Hij heeft toch al tren gehad dus kan wel een high test en nog hoger tren kuurtje met een echte BB schema en fatsoenlijk eten.
Als Stunna zijn eigen programma op tv zou hebben zou ik altijd kijken. sterker nog, ik zou een tv aanschaffen om tv te kunnen kijken daarvoor!

Zou mooi zijn als ze IG ook ff testen

Tren als eerste keer voor iemand met 2 maanden train ervaring...PT die hem platgooid met crossfitachtigecardioshit..kansloos dit.

Van welk merk waren die lab fotos, zag er nogal triest uit :s

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

http://johnnyfernandformule.nl/johnny-fernand-formule-en-dieten/#more-1262 Zo harde cringe bij 'winterslaapstand' om @Stunna zijn voorbeeld erbij te halen: oh op weg naar auschwitz brb even lichaam in winterslaapstand en lekker chillen op teennagelsoep eod... U mad germans?
Zo prachtig hoe iemand met nog geeneens de meest basale kennis van voeding of fysiologie PT'er is, boeken schrijft, columns schrijft voor de Men's Health en mensen adviseert. Welke andere industrie kun je gewoon echt 0 verstand hebben van je vakgebied en daar niet alleen mee wegkomen, maar ook nog kennelijk redelijk succesvol worden? Iemand? Ik moet hier behoorlijk binnenmonds van kotsen.

Zo prachtig hoe iemand met nog geeneens de meest basale kennis van voeding of fysiologie PT'er is, boeken schrijft, columns schrijft voor de Men's Health en mensen adviseert. Welke andere industrie kun je gewoon echt 0 verstand hebben van je vakgebied en daar niet alleen mee wegkomen, maar ook nog kennelijk redelijk succesvol worden? Iemand? Ik moet hier behoorlijk binnenmonds van kotsen.
Geen paniek @Galen gewoon even checken of hij een goede PT'er is: http://johnnyfernandformule.nl/herken-een-goede-personal-trainer/ :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven