- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik wel opvallend vond ik dat Filemon aan iedereen vroeg heb je ooit anabolen gebruikt of zou je het ooit doen, behalve aan zn PTWat een mong**l die coach die is toch eerst pro bodybuilder geweest en nu heeft die zogenaamd "niets met steroids". Hoop echt dat er een foto met een naald in zijn kont opduikt, dat zou karma zijn.

In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.'Betere PT dit, betere PT dat.'
Die PT is een absolute r*tard, no doubt about it. Neemt niet weg dat een PT voor 99% van de gympopulatie onnodig is. Beetje door (dit) forum(s) scrollen en wat gut feelings gebruiken. Als Filemon op dag 1 een topic had aangemaakt in de beginnersectie dan had hij er aan het einde van zijn traject 10x beter uitgezien als hij naturel was gebleven en ons advies had opgevolgd, dan nu met roids en het debiele schema van die idiote schreeuwPT'er.
On a positive note: Ned3-kijkend Nederland denkt nu dat je na 5 maanden 5x/week trainen met een kuur erin alsnog een bout fysiek zult hebben. Zo stijgen zelfs wij skeletto's in aanzien.
Die PT bodybuilder geweest? Waarom zou die dan zo'n bout trainingen geven?
Ja, die PT moedigt hem echt top aan, adviseert echt goed en neemt hem dingen uit handen.In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.
In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.
.
Je miste even het stukje waar ik zei 99% van de gympopulatie. Resteert dus nog 1%, waarin de pro's zitten. Niet 'zelfs' maar JUIST professionele atleten hebben een PT.In theorie klinkt dat leuk maar in de praktijk gaat dit niet werken. Zelfs professionele athleten hebben coaches. Ronnie Coleman heeft een coach. Een coach schrijft niet alleen een eet plannetje maar hij is ook je mentor, iemand die je aanmoedigt en adviseert, en die je dingen uit handen neemt zodat je minder hoeft te stressen.
Money talks.
Als Stunna zijn eigen programma op tv zou hebben zou ik altijd kijken. sterker nog, ik zou een tv aanschaffen om tv te kunnen kijken daarvoor!En nu een nieuw seizoen met @Stunna !!!!!111 Hij heeft toch al tren gehad dus kan wel een high test en nog hoger tren kuurtje met een echte BB schema en fatsoenlijk eten.
Zo prachtig hoe iemand met nog geeneens de meest basale kennis van voeding of fysiologie PT'er is, boeken schrijft, columns schrijft voor de Men's Health en mensen adviseert. Welke andere industrie kun je gewoon echt 0 verstand hebben van je vakgebied en daar niet alleen mee wegkomen, maar ook nog kennelijk redelijk succesvol worden? Iemand? Ik moet hier behoorlijk binnenmonds van kotsen.http://johnnyfernandformule.nl/johnny-fernand-formule-en-dieten/#more-1262 Zo harde cringe bij 'winterslaapstand' om @Stunna zijn voorbeeld erbij te halen: oh op weg naar auschwitz brb even lichaam in winterslaapstand en lekker chillen op teennagelsoep eod... U mad germans?
Voor deze man is wetenschap gewoon te ingewikkeld...http://johnnyfernandformule.nl/johnny-fernand-formule-en-dieten/#more-1262 Zo harde cringe bij 'winterslaapstand' om @Stunna zijn voorbeeld erbij te halen: oh op weg naar auschwitz brb even lichaam in winterslaapstand en lekker chillen op teennagelsoep eod... U mad germans?
Geen paniek @Galen gewoon even checken of hij een goede PT'er is: http://johnnyfernandformule.nl/herken-een-goede-personal-trainer/Zo prachtig hoe iemand met nog geeneens de meest basale kennis van voeding of fysiologie PT'er is, boeken schrijft, columns schrijft voor de Men's Health en mensen adviseert. Welke andere industrie kun je gewoon echt 0 verstand hebben van je vakgebied en daar niet alleen mee wegkomen, maar ook nog kennelijk redelijk succesvol worden? Iemand? Ik moet hier behoorlijk binnenmonds van kotsen.

HahahahaGeen paniek @Galen gewoon even checken of hij een goede PT'er is: http://johnnyfernandformule.nl/herken-een-goede-personal-trainer/![]()