Tayson
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check maar de dwdd afleveringKen hem niet maar zeker een oldschool bodybuilder. Herken de gear wat hij verkoopt ook niet. 1e kuur gelijk tren is best heftig. Ben benieuwd hoe zijn lichaam erop reageert.
die reacties eronderGeen paniek @Galen gewoon even checken of hij een goede PT'er is: http://johnnyfernandformule.nl/herken-een-goede-personal-trainer/![]()

Hebben jullie de handen en vingers van de onherkenbare vent gezien die hem zn gear geeftDuidelijk geval van het gebruik van menselijke groeihormoon
![]()
Abdel wou een wit voetje halen waardoor die pt weer een beetje extra eiwitten in je kontje duwd.die reacties eronder
- Log in om te reageren
7 juni 2014 at 16:00
Abdel
Heel goed Johnny, er zijn meer dokters dan dokters zeg ik altijd……
en door schade en schande wordt men vanzelf wijs. See you at the gym.
En je hebt een leuk broekje aan de laatste tijd, ik zie dat je ook weer meer klanten aantrekt sinds je dat broekje draagt!!!
- gr Ab
- Log in om te reageren
11 juni 2014 at 12:48
[Link niet meer beschikbaar]
Dat komt niet door mijn broekje Adbel, maar doordat mijn klanten met mij eindelijk hun doelen weten te bereiken, na vele jaren aanmodderen met andere trainers. Dat heet dus mond-op-mond reclame.
Is wel leukere reclame dan mond tot mond reclame"Mond op mondreclame"
Nederlands blijft een moeilijke taal, (voor een buitenstaander, no hate, laat staan de spreuken).
Erg professioneel zullen we maar zeggen......![]()

Acro megalieHebben jullie de handen en vingers van de onherkenbare vent gezien die hem zn gear geeftDuidelijk geval van het gebruik van menselijke groeihormoon
![]()

Totdat je het aan je moeder moet gaan vertellen.
Da's toevallig !http://johnnyfernandformule.nl/calorieen-tellen/ Okay nu trek ik het echt niet meer.... Johnny ik hoop dat je stiekem mee leest en je diep schaamt. Overigens wist je wel precies waar fillie die spuit in z'n quad moest steken![]()
Slechte zelfs
Hoe langer ik er naar kijk, hoe misselijker ik word.
Helaas heb ik inderdaad geen geld voor tuinmeubelen om deze vervolgens een berg op te slepen neeDa's toevallig !
Ik lees inderdaad mee en vind het nu even tijd om te reageren.
Alle reacties wijzen op pure jaloezie.
99% van de leden hier zien er uit alsof ze nooit getraind hebben, in tegenstelling tot mijn cliënten.
Wie van jullie heeft er jarenlang meegedaan aan bodybuildwedstrijden? Nou?
Mijn cliënten stoom ik in know-time klaar voor het podium.
Kijk maar eens wat bijvoorbeeld Romario Scholten heeft bereikt in slechts 4 maanden tijd, toen bij overging van eiwitten van de Body & Fit shop op supplementen van de Johnny Fernand Formule.