Helaas heb ik inderdaad geen geld voor tuinmeubelen om deze vervolgens een berg op te slepen nee![]()
Wordt een dure homegym zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas heb ik inderdaad geen geld voor tuinmeubelen om deze vervolgens een berg op te slepen nee![]()

Da's toevallig !
Ik lees inderdaad mee en vind het nu even tijd om te reageren.
Alle reacties wijzen op pure jaloezie.
99% van de leden hier zien er uit alsof ze nooit getraind hebben, in tegenstelling tot mijn cliënten.
Wie van jullie heeft er jarenlang meegedaan aan bodybuildwedstrijden? Nou?
Mijn cliënten stoom ik in know-time klaar voor het podium.
Kijk maar eens wat bijvoorbeeld Romario Scholten heeft bereikt in slechts 4 maanden tijd, toen bij overging van eiwitten van de Body & Fit shop op supplementen van de Johnny Fernand Formule.
weet niet wie die guy er achter is maar ik mag hem 

Die ananas-troll had nog humor, daar heb ik veel om moeten lachen. Dit is een beetje een slap aftreksel.Besef even dat er dus iemand hier op het forum, een heel nieuw email adres heeft gemaakt, om vervolgens weer een nieuw account aan te maken op bbforum.. Is daarna direct door gegaan naar de anabolen sectie om hier te reageren en onze dag te makenweet niet wie die guy er achter is maar ik mag hem
![]()
Geloven doe je in dingen die je niet kan aantonen.Hoor wie het zegt!
Wel op tv om te vertellen over aas, maar dan nog je shirt niet uit durven trekken.
Bang voor een gele kaart of bang dat ik misselijk van je word?
Dan kan je je beter aanmelden als figurant voor Goede tijden, slechte tijden.
Gelukkig zijn er talloze sporters die wel in mij geloven.
Hier bijvoorbeeld een greep uit een van de twee talrijke positieve reviews op mijn website:
'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'
Geloven doe je in dingen die je niet kan aantonen.
I rest my case.
Haha dat ja.Je durft je shirt niet uit te trekken
Dit is zo laag en getuigt van geen enkele klasse en respect
Yannick was zo wijs om daar niet op in te gaan
misschien moet het nog komen ik wacht afDie ananas-troll had nog humor, daar heb ik veel om moeten lachen. Dit is een beetje een slap aftreksel.
Die ananas-troll had nog humor, daar heb ik veel om moeten lachen. Dit is een beetje een slap aftreksel.

Klopt, Ruben lag mij beter.
Zefreflectie siert de mens volgens Yannick, dus ik lik mijn wonden en kom sterker terug.
Mischien kunnen de mods met hun hand over hun hart strijken en Ruben Baars weer toelaten.
Vaarwel!
Never say never again.