AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inb4 het is de echte johnny...

If so.. @Johnny Fernand hoe denk jij over ananas en olijfolie. Schijnt beter te zijn dan anabolen.

Over collega personal trainers doe ik absoluut geen uitspraken!
Dat is een erecode onder toptrainers.

Maar wat een prutser is die Ruben zeg!
Een gemanipuleerde, gefotoshopte result gallery gebruiken om te laten zien hoe goed je zgn bent.
En zelf met een duckface op alle foto's staan.
Ik heb al aangeboden om hem te begeleiden.
Dan moet hij wel zijn eigen tuinset mee nemen.
Al betwijfel ik of dat niet te zwaar is voor hem: hij heeft een Hartman set namelijk.

Laatst bewerkt:
toptrainers:roflol::roflol::roflol:
goeie trollert

Da's toevallig !
Ik lees inderdaad mee en vind het nu even tijd om te reageren.
Alle reacties wijzen op pure jaloezie.
99% van de leden hier zien er uit alsof ze nooit getraind hebben, in tegenstelling tot mijn cliënten.
Wie van jullie heeft er jarenlang meegedaan aan bodybuildwedstrijden? Nou?

Mijn cliënten stoom ik in know-time klaar voor het podium.

Kijk maar eens wat bijvoorbeeld Romario Scholten heeft bereikt in slechts 4 maanden tijd, toen bij overging van eiwitten van de Body & Fit shop op supplementen van de Johnny Fernand Formule.

(mocht je geen troll zijn)

Alleen een gigantisch naif persoon die zichzelf al geweldig vind en daarom vind dat ie niks meer hoeft te leren vanaf zijn glorietijden in het stenen tijdperk kan zulke bekrompen dingen zeggen als jij.
Als een heel forum aanmerkingen op jou heeft, dan moet dat volgens jou aan alle mensen op het forum liggen in plaats van aan jezelf...
Zelfreflectie siert de mens, jij hebt die versiering niet.
Daarnaast weet je ECHT absoluut niks over voeding, en doelgericht trainen is ook ver te zoeken. Naast die 2 punten ben je ook nog eens een zelf verheerlijkende kut kwal tegenover je klant op tv ( geacteerd of niet.. je zet dit beroep in slecht daglicht).

Jaren lang een bodybuilder geweest? zo hey! ik zie nergens een foto van jou op internet waarop je een wedstrijd doet of er überhaupt in betere shape staat dan nu.
En dan schijnheilig doen over dat je tegen anabolengebruik bent. tegelijk wel exact weten waar je het moet zetten.
Je bent gewoon een hele neppe dude die leeft op leugentjes en teert op domme mensen.

Hier nog meer haters
De 1 ook een personal trainer die heel wat verder is op het gebied van kennis
De ander is een leraar personal training.
En letterlijk iedereen die mij heeft gesproken over het programma zei uitdrukkelijk wat een idioot je was.. amateurs en professionals.

https://www.facebook.com/roy.cuppes/posts/1236108916416984?pnref=story

https://www.facebook.com/timschoorm...=10209313437935643&notif_t=feed_comment_reply

Aw damn, lees nu z'n laatste berichtje.. duidelijk troll..

Hoor wie het zegt!
Wel op tv om te vertellen over aas, maar dan nog je shirt niet uit durven trekken.
Bang voor een gele kaart of bang dat ik misselijk van je word?
Dan kan je je beter aanmelden als figurant voor Goede tijden, slechte tijden.

Gelukkig zijn er talloze sporters die wel in mij geloven.
Hier bijvoorbeeld een greep uit een van de twee talrijke positieve reviews op mijn website:
'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'

Besef even dat er dus iemand hier op het forum, een heel nieuw email adres heeft gemaakt, om vervolgens weer een nieuw account aan te maken op bbforum.. Is daarna direct door gegaan naar de anabolen sectie om hier te reageren en onze dag te maken :D weet niet wie die guy er achter is maar ik mag hem :roflol::roflol:

Ik geloof ook niet dat het Johnny Fernand is.
Gezien de opmerkingen en reacties denk ik dat iemand de boel in de maling neemt.
En zoniet, graag bewijs

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Besef even dat er dus iemand hier op het forum, een heel nieuw email adres heeft gemaakt, om vervolgens weer een nieuw account aan te maken op bbforum.. Is daarna direct door gegaan naar de anabolen sectie om hier te reageren en onze dag te maken :D weet niet wie die guy er achter is maar ik mag hem :roflol::roflol:
Die ananas-troll had nog humor, daar heb ik veel om moeten lachen. Dit is een beetje een slap aftreksel.

Hoor wie het zegt!
Wel op tv om te vertellen over aas, maar dan nog je shirt niet uit durven trekken.
Bang voor een gele kaart of bang dat ik misselijk van je word?
Dan kan je je beter aanmelden als figurant voor Goede tijden, slechte tijden.

Gelukkig zijn er talloze sporters die wel in mij geloven.
Hier bijvoorbeeld een greep uit een van de twee talrijke positieve reviews op mijn website:
'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'
Geloven doe je in dingen die je niet kan aantonen.
I rest my case.

Je durft je shirt niet uit te trekken

Dit is zo laag en getuigt van geen enkele klasse en respect

Yannick was zo wijs om daar niet op in te gaan

Je durft je shirt niet uit te trekken

Dit is zo laag en getuigt van geen enkele klasse en respect

Yannick was zo wijs om daar niet op in te gaan
Haha dat ja.
Tijdens het zwembad feest van de week had ik zonder enige moeite mijn shirt gewoon uit.. komt allemaal aan op context waarin je het doet.

Die ananas-troll had nog humor, daar heb ik veel om moeten lachen. Dit is een beetje een slap aftreksel.

Klopt, Ruben lag mij beter. ;)
Zefreflectie siert de mens volgens Yannick, dus ik lik mijn wonden en kom sterker terug.
Mischien kunnen de mods met hun hand over hun hart strijken en Ruben Baars weer toelaten.

Vaarwel!
Never say never again.

Klopt, Ruben lag mij beter. ;)
Zefreflectie siert de mens volgens Yannick, dus ik lik mijn wonden en kom sterker terug.
Mischien kunnen de mods met hun hand over hun hart strijken en Ruben Baars weer toelaten.

Vaarwel!
Never say never again.

De denkfout in je persona zat em in het feit dat niemand hier gelooft dat die Johnny Fernand kan lezen en schrijven. ;)

PS: Dit soort getroll is nogal sneu. Wat motiveert jou om dit te doen? Is effe een serieuze vraag want ik snap dat nooit. Al die moeite, enkel om te kijken wie er hapt? Why bother?

Al die moeite en dan zo snel door de mand vallen is ook vrij sneu ghehe :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven