Testosteronbom
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 749
Geloven doe je in dingen die je niet kan aantonen.
I rest my case.
Dat is zo diep... Er zit een filosoof in je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloven doe je in dingen die je niet kan aantonen.
I rest my case.

Haha xD
Johnny pls go.Johnny ziet er ook nog steeds goed uit. Is ook rond de 40 dus beetje meer respect mag wel.
Vond het ook wel veel cardio maar er zal het nodige geknipt worden.
En die Filemon is zo een ventje die zich nooit 100% aan zijn voeding houd.
Wat een junkie zeg. Moest zijn wijntje laten staan....nou nou is wat.
Denk dat Johnny F hier echt onderschat wordt.
Johnny ziet er ook nog steeds goed uit. Is ook rond de 40 dus beetje meer respect mag wel.
train jij bij hem Ofzo?Hij wil een pt toch. Dan moet die luisteren. Heeft die zeker niet gedaan.
Paar maanden die wijn laten staan is al te veel gevraagd. Stuur m naar een andere pt en het word echt niet beter.
Hoe die alleen al praat. Wat een wijf.
Dat je als pt daar je tijd in steekt is onbegrijpelijk.
Wij kunnen natuurlijk alleen maar oordelen op basis van wat we zien in die documentaire. En dan kun je er toch moeilijk onder uit dat Johnny F. geen goede indruk achterlaat als personal trainer (understatement).Johnny ziet er ook nog steeds goed uit. Is ook rond de 40 dus beetje meer respect mag wel.

Het is allemaal de schuld van de wijnHij wil een pt toch. Dan moet die luisteren. Heeft die zeker niet gedaan.
Paar maanden die wijn laten staan is al te veel gevraagd. Stuur m naar een andere pt en het word echt niet beter.
Hoe die alleen al praat. Wat een wijf.
Dat je als pt daar je tijd in steekt is onbegrijpelijk.
Da's toevallig !
Ik lees inderdaad mee en vind het nu even tijd om te reageren.
Alle reacties wijzen op pure jaloezie.
99% van de leden hier zien er uit alsof ze nooit getraind hebben, in tegenstelling tot mijn cliënten.
Wie van jullie heeft er jarenlang meegedaan aan bodybuildwedstrijden? Nou?
Mijn cliënten stoom ik in know-time klaar voor het podium.
Kijk maar eens wat bijvoorbeeld Romario Scholten heeft bereikt in slechts 4 maanden tijd, toen bij overging van eiwitten van de Body & Fit shop op supplementen van de Johnny Fernand Formule.
Hoor wie het zegt!
Wel op tv om te vertellen over aas, maar dan nog je shirt niet uit durven trekken.
Bang voor een gele kaart of bang dat ik misselijk van je word?
Dan kan je je beter aanmelden als figurant voor Goede tijden, slechte tijden.
Gelukkig zijn er talloze sporters die wel in mij geloven.
Hier bijvoorbeeld een greep uit een van de twee talrijke positieve reviews op mijn website:
'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'
De mening van mannen die hun biefstuk niet rare eten telt niet mee.Echt jmmer dit allemaal... Had me heel interessant allemaal geleken als filemon gewoon bij jeffrey suijkerbuik ging ofzo