- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Goeie rom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen hij mij kwam interviewen had ie allemaal bakjes met gekookte kip zonder zout, groenten en gekookte eitjes.. verder niks.Hij wil een pt toch. Dan moet die luisteren. Heeft die zeker niet gedaan.
Paar maanden die wijn laten staan is al te veel gevraagd. Stuur m naar een andere pt en het word echt niet beter.
Hoe die alleen al praat. Wat een wijf.
Dat je als pt daar je tijd in steekt is onbegrijpelijk.
Gewaagde uitspraakDeze man heeft betere genetics als Cutler, Zane, Columbo en Arnold bij elkaar..
Ik gain ook het hardst terwijl mijn PT in mijn oor staat te fluisteren en tegen mijn kont aan staat te schuren. No homoGadverdamme staat ie in zn oor te fluisteren tijdens het trainen. Met z'n zwoele stem![]()
We zeiken m ook af op alle bullshit die hij verkondigd op zijn site he..Kende de man niet eens voor het programma.
Maar ik zeik geen mensen af nav 2 uitzendingen waarin veel geknipt word.
Ja ik zie ook veel cardio.
Maar kt met met die spijker is niet heel interessant voor ons op tv.
En nogmaals, ken die hele man niet.
Maar wil best 3 maanden onder zijn leiding staan. Dus pm me maar Johny![]()
Over wie hebben we het dan? xDGewaagde uitspraak
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gadverdamme staat ie in zn oor te fluisteren tijdens het trainen. Met z'n zwoele stem![]()
Ik gain ook het hardst terwijl mijn PT in mijn oor staat te fluisteren en tegen mijn kont aan staat te schuren. No homo
Zeker geen haat maar ha, gaaayNh begrijp ik de sponsoring van de Amsterdamse homo zwemmertjes beter.
Geen haat overigens hoor
Geen ananas?Toen hij mij kwam interviewen had ie allemaal bakjes met gekookte kip zonder zout, groenten en gekookte eitjes.. verder niks.
Geen idee in welke fase dit was verder. maar hij at meer hardcore dan ik ooit heb gedaan.
Is ook niet mijn voorkeur en ik zou het ook nooit volhouden als ik zulk hondenvoer zou moeten eten van een coach.
Bij welke afspeeltijd is dat interview met Yannick?
Al due mannen die filemon interviewd (in de sportschool) zijn allemaal verafschuwt af anabolen gebruik, maar die gozers met die twee tanktops (rood en blauw volgens mij) en die jongen aan het eind die een beetje op Dave Roelvink lijkt (met tatoo op z'n arm) zijn toch ON lijkt het wel??
Al due mannen die filemon interviewd (in de sportschool) zijn allemaal verafschuwt af anabolen gebruik, maar die gozers met die twee tanktops (rood en blauw volgens mij) en die jongen aan het eind die een beetje op Dave Roelvink lijkt (met tatoo op z'n arm) zijn toch ON lijkt het wel??
Denk het niet, niet de kenmerkende schouders ed.. Maar ja wie weet.Al due mannen die filemon interviewd (in de sportschool) zijn allemaal verafschuwt af anabolen gebruik, maar die gozers met die twee tanktops (rood en blauw volgens mij) en die jongen aan het eind die een beetje op Dave Roelvink lijkt (met tatoo op z'n arm) zijn toch ON lijkt het wel??
Dankje!@YannickLB Leuk oprecht interview inderdaad! Respect dat je dat zo gedaan hebt en goed verhaal ook!