MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede mmc

Gadverdamme staat ie in zn oor te fluisteren tijdens het trainen. Met z'n zwoele stem :o

Hij wil een pt toch. Dan moet die luisteren. Heeft die zeker niet gedaan.
Paar maanden die wijn laten staan is al te veel gevraagd. Stuur m naar een andere pt en het word echt niet beter.

Hoe die alleen al praat. Wat een wijf.
Dat je als pt daar je tijd in steekt is onbegrijpelijk.
Toen hij mij kwam interviewen had ie allemaal bakjes met gekookte kip zonder zout, groenten en gekookte eitjes.. verder niks.
Geen idee in welke fase dit was verder. maar hij at meer hardcore dan ik ooit heb gedaan.
Is ook niet mijn voorkeur en ik zou het ook nooit volhouden als ik zulk hondenvoer zou moeten eten van een coach.

• Like
Waarderingen: Inb4
Kende de man niet eens voor het programma.
Maar ik zeik geen mensen af nav 2 uitzendingen waarin veel geknipt word.
Ja ik zie ook veel cardio.
Maar kt met met die spijker is niet heel interessant voor ons op tv.

En nogmaals, ken die hele man niet.
Maar wil best 3 maanden onder zijn leiding staan. Dus pm me maar Johny:D
We zeiken m ook af op alle bullshit die hij verkondigd op zijn site he..

• Topic Starter Topic Starter
Volfens j0eyv heeft die johnny betere genetics dan cutler, zane, columbo en arnold bij elkaar.
Ik heb gezocht, maar er is geen foto te vinden van johnny als prof bodybuilder.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Toen hij mij kwam interviewen had ie allemaal bakjes met gekookte kip zonder zout, groenten en gekookte eitjes.. verder niks.
Geen idee in welke fase dit was verder. maar hij at meer hardcore dan ik ooit heb gedaan.
Is ook niet mijn voorkeur en ik zou het ook nooit volhouden als ik zulk hondenvoer zou moeten eten van een coach.
Geen ananas?

Al due mannen die filemon interviewd (in de sportschool) zijn allemaal verafschuwt af anabolen gebruik, maar die gozers met die twee tanktops (rood en blauw volgens mij) en die jongen aan het eind die een beetje op Dave Roelvink lijkt (met tatoo op z'n arm) zijn toch ON lijkt het wel??

Bij welke afspeeltijd is dat interview met Yannick?

Al due mannen die filemon interviewd (in de sportschool) zijn allemaal verafschuwt af anabolen gebruik, maar die gozers met die twee tanktops (rood en blauw volgens mij) en die jongen aan het eind die een beetje op Dave Roelvink lijkt (met tatoo op z'n arm) zijn toch ON lijkt het wel??

Nee man.

Zeer aannemelijk ja.

@YannickLB Leuk oprecht interview inderdaad! Respect dat je dat zo gedaan hebt en goed verhaal ook!

Denk het niet, niet de kenmerkende schouders ed.. Maar ja wie weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven