Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat die garage box chemisten het concept 'kwaliteit' niet kennen verbaast me niet.
Maar dit heeft al niets meer met kwaliteit te maken, maar is onverantwoord gesjoemel in zijn puurste vorm.
Dan zijn het bij B&F shop nog brave jongens.

@Galen : daar sta je dan mooi als vermeend AAS goeroe die denkt de beste kuurtjes in mekaar te kunnen steken.
Als je klanten niet in staat zijn te kopen wat ze nodig hebben wordt je chemisch experimentje al snel en een chemische roulette...
Oh ja want omdat de personen die galen zijn advies opvolgen qua kuur niet de juiste stoffen inkopen is het galen zijn schuld? 1,2,3.. Dat klopt nie.

Hij bedoelt dat je hele mooie strategische kuren kan bedenken, maar dat het toch geen zin heeft. Omdat vrijwel alle UG labs beunhazen zijn die schijt hebben aan het welzijn van hun klanten.

Ik geloof niks van die testen.
malay zou bijv ook meerdere soorten bevatten en als je op eroids, wedinos http://www.muscletalk.co.uk/LAB-RESULTS-FOR-COMMON-UGL39S-CHEMGENEX-TEST-P-100-ADDED-m5364972.aspx is het allemaal mooi zuiver en alles binnen de specs.
Verder word er helemaal niet ingegaan op hoeveelheid stof dus misschien zit er wel 250mg test in zoals op verpakking en nog 2mg nandrolon.

Misschien is het een idee om met DBB geld in te zamelen en NL spullen te laten testen door simec?

eindelijk gaat hij een beetje goed eten, ipv boterhammen all day. wat een r*tard die coach tenenkrommend gewoon

Kwestie van bloedtests doen tijdens de kuur? Kun je tren daar ook uit afleiden?

Beetje verzamelen en een ugbloedtest.com ranking opzetten

Gisteren even de afleveringen bekeken. Het trainen gaat echt helemaal nergens over, zo blijft Filemon toch ook gewoon een skinnyfat ecto. Not a single decent squat, deadlift or bench press was made in 5 months. Wat een waardeloze PT die je met stoeltjes en tafeltjes de heuvel op laat rennen om massa te kweken.

Als je oude berichten kijkt van MRP labs wat in 2005 is opgerold zie je ook dat producten zoals orals soms 3 stoffen bevatte. Een winstrol pil bevatte bijvoorbeeld 9 mg winstrol, 0,3mg anavar en nog iets 0,1 mg.. Ik denk dat dat ook het geval is bij de producten die getest zijn. Miss hebben de ug labs ze ook wel schijt aan het schoonmaken van de apparatuur waardoor dit dus gebeurd.
Indd, helaas zullen wij deze niet in handen krijgen en nooit weten welke 3 producten nou goed gedoseerd waren.

Zonder officiele labtest geloof ik er niks van. En er wordt niks over zuiverhuid gezegd, lijkt me logisch dat er meerdere stoffen in een product zitten en als er dan andere middelen in zitten laat dan de labtest zien wat er daadwerkelijk in welke hoeveelheid in zit.

Bovendien weet je ook niet of hij legit spul gekregen heeft of gewoon neppe ondergedoseerde troep.
En EP zou toevallig ineens helemaal perfect zijn en PRL tegenovergestelde yeaaa right...
Je zou haast wat gaan denken, maar zal wijs mn mond houden anders heb je hier een ban te pakken.

Conclusie zonder officiele labtests kan iedereen raak lullen wat er in een bepaald product zit van een bepaald merk.
Als het echt zo is bewijs het dan met de labtests die gedaan zijn. :)
Er werd juist alleen over zuiverheid gesproken, er werd niks gezegd over de hoeveelheden. Alleen dat 3 producten de juiste dosering bevatten.

Kwestie van bloedtests doen tijdens de kuur? Kun je tren daar ook uit afleiden?

Beetje verzamelen en een ugbloedtest.com ranking opzetten
Tren kan met prolactine een beetje, maar geen idee of je daaruit kunt maken of je goede of slechte tren hebt.

Ik geloof niks van die testen.
malay zou bijv ook meerdere soorten bevatten en als je op eroids, wedinos http://www.muscletalk.co.uk/LAB-RESULTS-FOR-COMMON-UGL39S-CHEMGENEX-TEST-P-100-ADDED-m5364972.aspx is het allemaal mooi zuiver en alles binnen de specs.
Verder word er helemaal niet ingegaan op hoeveelheid stof dus misschien zit er wel 250mg test in zoals op verpakking en nog 2mg nandrolon.

Misschien is het een idee om met DBB geld in te zamelen en NL spullen te laten testen door simec?

Dit is dus een goed idee

Kan het topic zo niet vinden, maar er is al wat gear onderweg naar Zwitersland voro een test. T5 van zion sowieso, meer kan ik me niet herinneren.

Kan het topic zo niet vinden, maar er is al wat gear onderweg naar Zwitersland voro een test. T5 van zion sowieso, meer kan ik me niet herinneren.

Want iedereen zit te wachten op een uitslag van T5.. Wie de f**k gaat daar nou geld aan uitgeven voor een labtest? :dunno:

De rest is dan wel weer wat interessanter:

- Alley 3.3 mg 10 IU
- Test E, Deca, Tren E, Anavar Europharma
- T5 Zion Labs

Al zag ik liever een ander merk dan EP, maar ben benieuwd.

Over die gear die Filemon gebruikt. Volgens mij is het zo dat je van die Haarlem anabolen studie niet mag weten wat je gebruikt (om te voorkomen dat dit invloed heeft, placebo effect enzo), dus ik denk dat ze alleen hebben gekeken of er geen 'giftige' stoffen inzitten, en in die zin dus zuiver is. Of er de juiste hoeveelheid in zit, en wat er nou in zat, zou je pas later, na de kuur, te horen kunnen krijgen.

Het ergste is nog wel dat filemon zich totaal niet inleest blijkbaar. Hij volgt blind op wat zijn trainer zegt. Had hij hier een half uurtje sticky's gelezen, dan had hij gevraagd wtf zn trainer aan t doen was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven