XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar mijn weten verhoogt tren prolactine niet.
Dus kom maar op met die bron;) xx
Oops, nvm zie het al. Sorryxx, nooit echt verder gezocht naar prolactine/progesteron en die zooi:o. Maar wat ik me nu afvraag is hoe die mensen op US boards zo geilen op caber met tren of deca lol.

Dat die garage box chemisten het concept 'kwaliteit' niet kennen verbaast me niet.
Maar dit heeft al niets meer met kwaliteit te maken, maar is onverantwoord gesjoemel in zijn puurste vorm.
Dan zijn het bij B&F shop nog brave jongens.

@Galen : daar sta je dan mooi als vermeend AAS goeroe die denkt de beste kuurtjes in mekaar te kunnen steken.
Als je klanten niet in staat zijn te kopen wat ze nodig hebben wordt je chemisch experimentje al snel en een chemische roulette...
Waar haal jij vandaan dat ik kuurtjes in elkaar steek voor klanten?

@Galen : daar sta je dan mooi als vermeend AAS goeroe die denkt de beste kuurtjes in mekaar te kunnen steken.
Als je klanten niet in staat zijn te kopen wat ze nodig hebben wordt je chemisch experimentje al snel en een chemische roulette...

Het feit dat de gebruikte gear niet 100% is wat het zou moeten zijn is toch niet de fout van diegene die een goede kuur in elkaar heeft gestoken?

Van galen adviseerde mij om 200mg tren ace only dagelijks te injecteren :S

• Like
Waarderingen: GruX
ik interpreteerde Mister10's comment ook niet als dat hij Galen de schuld geeft ofzo. Maar misschien bedoelde hij het toch zo, want "vermeend". Ik dacht meer als, aan je kennis heb je niks als je niet weet wat de middelen zijn die gebruikers nemen.

Ja, ik denk ook dat hij Cools bedoelt.

Zijn kuur is dus 250 test 200 tren 200 bold ew? Op zich nog wel netjes, al is het zijn eerste kuur. Had altijd gekker gekund:o.

Zie nu het filmpje, 10 andere roids in 1 product? Wat

Wel fijn dat ze even zegt dat in PRL tren 6 andere middelen inzitten waarvan verschillende testo esters. Wou die nog proberen de volgende keer:o. Pak wel mooi wat MTS dan!

Ik vind het maar een rare kuur. Deze gozer zou gewoon eerst moeten bulken met test en evt deca. Tren heb je helemaal niks aan met zijn fysiek.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven