AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Vandaag benen, wil die 150 squat op reps pakken vandaag, zo lang al niet meer heavy gesquat, alleen maar op volume.
Dus wil wel weer eens even knie pijn hebben de volgende dag.

Nu even naar een vriendin die ook fysiotherapie student is voor een massage en wat 'cardio', like a boss :p

Krijg nu steeds meer kriebels voor a.s. zondag!
Ga met ibo backstage helpen bij jbc, quincy en wat andere gasten van madrid zijn er ook.
Dus dit is een top ervaring, kan me een beetje bij de ifbb binnen slijmen en mijn eerste backstage ervaring op doen.
Eens kijken hoe alles er aan toe gaat.

Al met al dus een super ervaring waar ik ibo dankbaar voor ben :D

Ik weet al hoe ik vanavond na mijn training er bij lig.....

uploadfromtaptalk1319018417034.jpg

haha lol'd @dog pics - ben zooo jelly vieze IFBB billenlikkert /yes mad:mad:

• #2.024
Tja, met social skills en met al die atleten die denken 'aaahhh, wat een arme ecto' kom je een eind :p

Killy banned?:eek:

Nah... Maar weer unbanned. Even overlegt maar willen iets meer zekerheid. Ach dat laatste puntje red killy makkelijk op eigen kracht.

Ik zie toch echt geen karma schaaltje?

Nah... Maar weer unbanned. Even overlegt maar willen iets meer zekerheid. Ach dat laatste puntje red killy makkelijk op eigen kracht.

Wat is dit nou toch weer voor een poppenkast. :roflol:
Ik zou als mod juist blij zijn dat je van hem af bent, het geld is binnen en je hebt weer een iemand met kleutergedrag minder.

Morgen benen, ben van plan lekker te zwaar te gaan squaten.
Ben samen met mijn maatje (met een evenwichts probleem, dus niet heel erg fan van lunges en squats) aan het aanvoelen met bar stand.
Low bar squat echt meesterlijk heerlijk, veel rechter op, minder rug gebruik en veel meer drukken uit je benen.
Waarom zie ik zo weinig bbers dat doen?

Low bar squats zijn juist minder rechtop...

• #2.034
Wat gebeurd hier allemaal??????

Leuk

Ah shit, nja het was leuk zo lang het duurde.

Killy flipped the ace card bro

Killy bannen...NO WAY!!!!
Als we het Zyzz gezeik moeten aanhoren, dan vindt ik ook dat we Killy z'n gezeik moeten aanhoren.... U mad :D:D

maar zyzz was buff(er)

Ja maar Killy is gekker.....en hij heeft een hond...euhhh wait whut??

Terug
Naar boven