XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Nee, bodybuilding meiden onder elkaar is gezellig. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Ja maar die gasten zijn met hun 3e.
Was heavy day, tilde iets 1x op, dan 5 minuten zitten, voorzich uit staren.

Wat een saaie pieten :p

Ik weet niet hoe het zit, maar powerlifters lijken me nooit aardige mensen.

Zijn trouwens wel bekende volgens mij, die ouwe heeft buitenlandse wedstrijden gedraaid, zal eens navragen hoe hij heet.

Ik weet wie het zijn. "Die ouwe" is Ab Wolders, ook bodybuilder en sterkste man van Nederland geweest. Google ze naam maar even.

Als het goed is hebben die anderen ook internationale wedstrijden gedaan, tenzij er meer trainen dan de 3 waarvan ik het weet.

lol'd, decent workout killy en hoe bedoel je scheuren, je spiertjes of striae? striae is alleen voor de echte mannen dus.
ik vind die hondenplaatsen wel motiverend om eerlijk te zijn! onderscheidt killy van de rest

• #2.065
Is hem wel, google ze naam nou maar wijsneus.

• #2.067
Shit, een dbber (uit strongmen/pl sectie) zit ook bij aad, hij weet vast wel wie het is.

Hij kijkt scheel, volgens kennen de meeste mensen hem dan wel

• #2.068
Sorry, je hebt gelijk :(

nice dog

(no animal****er) :trollface:

Shit, een dbber (uit strongmen/pl sectie) zit ook bij aad, hij weet vast wel wie het is.

Hij kijkt scheel, volgens kennen de meeste mensen hem dan wel

Ik heb begrepen dat hij hier ook meeleest en als jij je morgen in de douches van de sportschool bukt om je gevallen zeepje op te pakken steekt hij even zijn kloppende genotsstaaf in je geile bruine grotje om je te straffen voor dit soort opmerkingen.

• #2.071
Sorry tymen, ik wil alleen oude dikke mannen zoals hummer, die broekies kan ik niks mee

Als je Ab Wolders nou ook nog een broekie noemt, dan gooien we nog een dubbele penetratie erbij samen met één van zijn trainingspartners.

• #2.073
Hahaha
Kan me niet voorstellen dat hij hier mee leest, dan waren al mijn fake weights al lang busted

ab wolders een broekie :roflol:
hij is 15 jaar ouder dan hummer lol

Tuurlijk weet Barry wie het is. Maar Barry kijkt niet scheel, al lijkt dat wel zo.

• #2.079
mooie training man !

Terug
Naar boven