MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Ik ben er nog hoor.
Tremendes, ik zou graag wat opheldering willen.
Ik zit alleen thuis en op mijn mobiel op dbb, is er iemand op hetzelfde ip? Log wel eens in op school.
En over wel account gaat het?

Waar heb je het over Killy, je account Killy was gewoon eventjes banned.

• #2.043
Ik krijg een kaart voor een kloon, dus ik vraag me af waar ze in godsnaam het idee vandaan halen dat ik een trol account heb.

DENK EVEN LOGISCH NA, KILLY MET EEN TROLL ACCOUNT?????

:trollface: :trollface: :trollface:

• #2.045
Gaan ze het nu weer doodzwijgen.... :mad:

Ik wil weten waarom ze dachten dat ik die kloon was.

KillY flullY?

:trollface:

• #2.048
Pas maar op mods!!!!

uploadfromtaptalk1319039702281.jpg

haha killy met een barret op

Killy bannen...NO WAY!!!!
Als we het Zyzz gezeik moeten aanhoren, dan vindt ik ook dat we Killy z'n gezeik moeten aanhoren.... U mad :D:D

Ja maar zyzz hebben we in een verdomhoekje gestopt..

Ik ben er nog hoor.
Tremendes, ik zou graag wat opheldering willen.
Ik zit alleen thuis en op mijn mobiel op dbb, is er iemand op hetzelfde ip? Log wel eens in op school.
En over wel account gaat het?

Nee je bent er weer..:D Dat is wat anders. Een opheldering ben ik je niet verschuldigd, hoe wij wie en wat kunnen traceren of opsporen houden wij uiteraard binnenskamers. Snap dat je er een aandachtsdingetje van wilt maken maar helaas...

Ik krijg een kaart voor een kloon, dus ik vraag me af waar ze in godsnaam het idee vandaan halen dat ik een trol account heb.

DENK EVEN LOGISCH NA, KILLY MET EEN TROLL ACCOUNT?????

:trollface: :trollface: :trollface:

Je bent ook niet echt slim he Killy? Kaarten bespreken staat een sanctie op. Maar vooruit...It's your lucky day.

Waar heb je het over Killy, je account Killy was gewoon eventjes banned.

Preciessss...

• #2.052
Ik zou dit niet pikken ibo, hij toont geen respect voor je groupies!!

• #2.053
Ik beoefen een sport met passie, ik hou dit forum leuk met honden plaatjes, ik trek strongman/plers naar de bbing log sectie.

Waarom kan je me niet gewoon aardig vinden en waarderen tremendes :(

Ik beoefen een sport met passie, ik hou dit forum leuk met honden plaatjes, ik trek strongman/plers naar de bbing log sectie.

Waarom kan je me niet gewoon aardig vinden en waarderen tremendes :(

Heeft niks met aardig vinden of waarderen te maken hoor. Als jij een overtreding begaat volgens de huisregels dan doe je dat zelf. Daarnaast denk je dat het allemaal uit mijn hoge hoed komt ofzo?
Maargoed...ontopic! Kom ik hier een keer kijken, zie ik alleen maar hondenplaatjes idd.

Heeft niks met aardig vinden of waarderen te maken hoor. Als jij een overtreding begaat volgens de huisregels dan doe je dat zelf. Daarnaast denk je dat het allemaal uit mijn hoge hoed komt ofzo?
Maargoed...ontopic! Kom ik hier een keer kijken, zie ik alleen maar hondenplaatjes idd.
:roflol:

• #2.056
Legs! Volume day

Die vervelende powerlifters hadden mijn losse stands ingepikt, maarja ze squaten 200+, dus vooruit.
Probleem is alleen dat ik in de powercage de bar niet breed genoeg pakken, waardoor ik veel pijn in polsen en duim krijg.

2x8x80 (warmup)
2x8x110
6x130 (auw auw auw pols)

Sissy squat
4x10

Leg exstenstion single leg
10x70
10x80
10x90

Hack squat
7x7x70

Wat sitting en standing calfraises.

Pretty wasted
Daarna nog 20min staan afwassen, voelde als cardio :p

dan doe je toch met ze mee ;)

• #2.058
Volgens mijn trainingspartner scheur ik alles af wanneer ik boven de 150 lift :(

Ik zeg niet hun gewichten

• #2.060
Ik weet niet hoe het zit, maar powerlifters lijken me nooit aardige mensen.

Zijn trouwens wel bekende volgens mij, die ouwe heeft buitenlandse wedstrijden gedraaid, zal eens navragen hoe hij heet.

Terug
Naar boven