- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaart openbaar bespreken is kaartIk krijg een kaart voor een kloon, dus ik vraag me af waar ze in godsnaam het idee vandaan halen dat ik een trol account heb.
DENK EVEN LOGISCH NA, KILLY MET EEN TROLL ACCOUNT??
![]()
![]()
![]()

Killy bannen...NO WAY!!!!
Als we het Zyzz gezeik moeten aanhoren, dan vindt ik ook dat we Killy z'n gezeik moeten aanhoren.... U mad![]()
Ik ben er nog hoor.
Tremendes, ik zou graag wat opheldering willen.
Ik zit alleen thuis en op mijn mobiel op dbb, is er iemand op hetzelfde ip? Log wel eens in op school.
En over wel account gaat het?
Dat is wat anders. Een opheldering ben ik je niet verschuldigd, hoe wij wie en wat kunnen traceren of opsporen houden wij uiteraard binnenskamers. Snap dat je er een aandachtsdingetje van wilt maken maar helaas...Ik krijg een kaart voor een kloon, dus ik vraag me af waar ze in godsnaam het idee vandaan halen dat ik een trol account heb.
DENK EVEN LOGISCH NA, KILLY MET EEN TROLL ACCOUNT??
![]()
![]()
![]()
Waar heb je het over Killy, je account Killy was gewoon eventjes banned.
Ik beoefen een sport met passie, ik hou dit forum leuk met honden plaatjes, ik trek strongman/plers naar de bbing log sectie.
Waarom kan je me niet gewoon aardig vinden en waarderen tremendes![]()
Heeft niks met aardig vinden of waarderen te maken hoor. Als jij een overtreding begaat volgens de huisregels dan doe je dat zelf. Daarnaast denk je dat het allemaal uit mijn hoge hoed komt ofzo?
Maargoed...ontopic! Kom ik hier een keer kijken, zie ik alleen maar hondenplaatjes idd.