Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Vandaag is lekker eten dag :D

Net 6 boterhammen met 250gr rundergehakt hamburgs op, heb er 4 boterhammen liggen voor vanmiddag.

Momenteel liggen er nog 2 biefstukjes te ontdooien.

Come at me ibo !!!

Als je rugpijn hebt, deadlift je niet zwaar genoeg :p

• #2.285
  • #2.289
Stoere praat van huismannen! :trollface:

Ooit ben jij net als ons en zul je ook voornamelijk vanuit je geheugen putten mannetje.

• #2.293
Yes mijn speeltje is binnen :d

uploadfromtaptalk1320316844827.jpg

• #2.295
Het is een melodica :mad:
Lekker voor bij mijn jazz/blues bandje, kan ik eindelijk eens bij de blaassectie horen :D

("Haha, maar killy, jij zit toch al bij de blaassectie??" :D:D
Zo is die ook alvast gemaakt)

p*ssy, wil je nou het podium op of niet...
Je had ook tegen je vriendin kunnen zeggen dat ze op de grond kon slapen.
Luister wijfie jij slaapt op de grond, want Killy the future mr O heeft zijn complete bed nodig, want anders blijf ik met p*ssy gewichten stoeien en verdien ik zo nooit het respect van DBB :D

Als je dat had gezegd was er niets aan de hand geweest....zucht, moet ik je nou echt alles voorkauwen....wallaa billaaa olum lan

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 16:23 ----------

By the way, neem je nieuwe instrument maar mee straks. Kan wel wat motivatie muziek gebruiken tijdens het deadliften:d

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 16:25 ----------

**** yeah als ik hierop geen 200kg kan deadliften weet ik het ook niet:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=76WL_ql5w-c

• #2.297
Sorry ibo, het neerbuigende naar vrouwen zit helaas niet in het standaard pakket dat je mij krijgt uit mijn cultuur :p

Maar ruggetje is vandaag sterk genoeg om wat kebab van je te maken :fire:

http://www.youtube.com/watch?v=3OvPzmEKGmc
dit past er beter bij toch :P

Laatst bewerkt:
p*ssy, wil je nou het podium op of niet...
Je had ook tegen je vriendin kunnen zeggen dat ze op de grond kon slapen.
Luister wijfie jij slaapt op de grond, want Killy the future mr O heeft zijn complete bed nodig, want anders blijf ik met p*ssy gewichten stoeien en verdien ik zo nooit het respect van DBB :D

Je weet dat Turken daar anders in zijn he Ibo?Killy is allang blij dat ie er af en toe aan mag snuffelen en daarna mag hij zelf op de grond slapen, daarom heeft ie namelijk pijn in zijn ruggetje.

hey killy ga eens minder eten en trainen, maar meer wordfeud, je bakt er niks van

Ik hoop wel dat jij wat minder zwijmelende, saaie, k*tmuziek gaat maken met je accordionnetje als wat je hier gepost hebt want daar is Ibo (en wie wel..?!!!) nog niet oud genoeg voor hoor... :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 13:07 ----------

:D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 13:08 ----------

Je weet dat Turken daar anders in zijn he Ibo?Killy is allang blij dat ie er af en toe aan mag snuffelen en daarna mag hij zelf op de grond slapen, daarom heeft ie namelijk pijn in zijn ruggetje.
Die arme jongen heeft waarschijnlijk een hele nacht in de feutus houding aan zijn vinger liggen ruiken... :D

Terug
Naar boven