AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

mooi man ... en dat op loopschoenen :D

Ik DL trouwens helemaal niet graag met een belt ... vind je dat leuk trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
mooi man ... en dat op loopschoenen :D

Ik DL trouwens helemaal niet graag met een belt ... vind je dat leuk trainen?

tja, weet niet zeker of die belt veel helpt, helemaal aangezien ze allemaal te los zitten (heb er bij bodies stuk of 4 gepast :()
dus of het nou tussen de oren zit of niet, heb hem er graag bij aan.

Jezus gast, je hebt nog wel wat techniek issues om aan te werken... want zo gaat het niet lang goed vrees ik.

• #2.325
Jezus gast, je hebt nog wel wat techniek issues om aan te werken... want zo gaat het niet lang goed vrees ik.

Nee klopt, zeker.
Wat het wel is dat ik nooit 1rm doe, laatste pr was 160x4 (wel met goede techniek)
Ineens 20kg er bij is wel lastig, maar dan weet ik teminsten waar ik aan moet werken :D

Wat lult die "oma" dan over afkeuren eigenlijk? Want op een wedstrijd zou dit gewoon een goeie beurt zijn voor zover ik kan zien, zit geen neerwaartse beweging in oid. Hooguit dat de knieen niet overstrekt zijn. Of bedoelt ze dat ze de form afkeurt?

Je tussenwervels zullen wel lekker droog staan nu... :D
Ibo is wel een kilo of 20 sterker dan jij nog zo te zien. ;)
En wat waren die zwarte dingetjes bij je handen eigenlijk..?
Ik zag daar vroeger meisjes ook wel eens iets mee doen. :dunno:

hey killy! knap gedaan!
ik heb nog wel een belt voor je liggen met klitteband sluiting... zo'n veleo of valeo ofzoiets.
past mij al heel lang niet meer:o
ze schijnen wel te helpen bij je 1RM
train je nog in spijkenisse? anders laat ik mijn vriendin hem daar wel brengen van de week

• #2.329
@Tymen "oma" aka sibil trainer van roelly, was inderdaad bezig over de form.
Die vond het maar niks volgens mij dat we 1rm's deden inplaats van 8jes :p

@hummer.
Als ik dat filmpje zie is het inderdaad raar dat hij de 190 niet trok. En ja hij is wel sterker ja, zou toch wat wezen als het niet zo was! :roflol:

@skinnie, ja die riem heb ik al zelf, dus dat is niet nodig, maar wel bedankt ;)

sick hoor die deadlift! congrats :)

• #2.331
net biceps triceps gedaan.

ging k*t :mad:
ik en mijn trainingsmaatje waren bezig met cgbp komt er ineens een dik vies mannetje "Zet hem op bink!"
Daarna ging hij met een hele vieze blik staan staren :roflol:

Dus de cgbp hebben we 50% van de tijd met een slappe lach staan trainen door die randdebiel. was ik weer aan het pressen, krijg ik de slappe lach, laat ik even de bb op mijn borst rusten.
Komt die f**got vanaf de andere kant van de gym naar ons toe gerend (terwijl luc er gewoon achter stond???) om dat ding van mijn borst te halen.

Maar het werd nog erger, toen ging die gast ook nog trainen op de meest belachelijke manier die een mens zich kan bedenken....

al met al dikke pomp in armen en flink wat pijn en ik heb me echt kapot gelachen.
Kan ik toch nog zeggen dat ik een keer moest huilen tijdens het trainen, al was het nu dan van het lachen :P

huh train jij in dezelfde gym als skinnie?

net biceps triceps gedaan.

ging k*t :mad:
ik en mijn trainingsmaatje waren bezig met cgbp komt er ineens een dik vies mannetje "Zet hem op bink!"
Daarna ging hij met een hele vieze blik staan staren :roflol:

Dus de cgbp hebben we 50% van de tijd met een slappe lach staan trainen door die randdebiel. was ik weer aan het pressen, krijg ik de slappe lach, laat ik even de bb op mijn borst rusten.
Komt die f**got vanaf de andere kant van de gym naar ons toe gerend (terwijl luc er gewoon achter stond???) om dat ding van mijn borst te halen.

Maar het werd nog erger, toen ging die gast ook nog trainen op de meest belachelijke manier die een mens zich kan bedenken....

al met al dikke pomp in armen en flink wat pijn en ik heb me echt kapot gelachen.
Kan ik toch nog zeggen dat ik een keer moest huilen tijdens het trainen, al was het nu dan van het lachen :P

Niet speibelen he kleine!

Ik zal je nog es een keer aanmoedigen :mad:
Gratz op je 1 RM 180 op de DL

• #2.335
TELFORT MOET DOOD!!!!!!! die klootzakken hebben mijn internet stopgezet en moet de resterende maanden betalen (108 euro)
nou gelijk mijn bonus van 110 euro van mijn werk weg :mad:

En dat doen ze "zomaar"..?:rolleyes:

• #2.337
Nee ,ik ben meerdere malen over mijn 'internet bundel' gegaan.

1. Geef me dan een waarschuwing.
2. Hoe kan ik 1200mb verbruiken door wat whatsapp, dbb en facebook???

ehh omdat je van de 24uur, 20 uur zit te trollen op DBB:D:D

• #2.339
Wss al die foto's van jou die ik steeds moet uploaden..... :mad:

Waarschuwingen zijn voor mietjes.
Eerst slaan, dan vragen stellen. :D

Wel k*t voor je natuurlijk... ;)

Terug
Naar boven