MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
morgen weer internet, 15 euro per maand (eerst 8) wel sneller en heb nu 1.5gb, dus meer dan 1-1.2gb...
voortaan maar wat voorzichtiger zijn :)

Je hebt zeker een k*ttelefoon? :P

WTF hoe kan internet nou zo goedkoop zijn? 8,- euro per maand??

Ik dacht slim en voordelig geweest te zijn en heb nu zo'n alles in 1 pakket van UPC.
Digitaal HD TV, Internet en telefoon, betaal ik 60 euro voor geloof ik per maand.
(eerst KPN telefoon, XS4All internet en UPC HD tv 130,- totaal per maand, stelletje oplichters !)

• #2.344
Htc desire z

• #2.345

Ik dacht slim en voordelig geweest te zijn en heb nu zo'n alles in 1 pakket van UPC.
Digitaal HD TV, Internet en telefoon, betaal ik 60 euro voor geloof ik per maand.
(eerst KPN telefoon, XS4All internet en UPC HD tv 130,- totaal per maand, stelletje oplichters !)

Mobiel internet voor op de smartphone!

Ah, kk, geen idee wat ik daarvoor betaal :D
Gebruik het zowiezo erg weinig trouwens...

shit man.
stop eens met dbb.
Gewoon uur per dag max en klaar

Beter je huiswerk doen volgende keer. UPC is zo ongeveer de slechtste keus die je kan maken.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 17:03 ----------

vind je DL form btw helemaal niet slecht.

Beter je huiswerk doen volgende keer. UPC is zo ongeveer de slechtste keus die je kan maken.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 17:03 ----------

vind je DL form btw helemaal niet slecht.

UPC de slechtste keus :') heb het al 10 jaar zo snel als een malle .. heb nu 60mb/s ... ligt er nooit uit of wat dan ook nooit problemen mee en als ze bezig zijn is het een paar uurtjes snachts

nice die 180kg deadlift!
word gewoon PL'er, kan je eindelijk echt bulken en sterk worden :)
niet die gare isolatie oefeningen :D

• #2.352
K*t mobiel dus! :D

• #2.355
mensen, dit topic is alleen om maarten "killy" van elst te vertellen hoe geweldig hij is en/of tips te geven over hoe hij nog geweldiger kan worden :mad:

mooie naam

Internet on GSM is handig maar kan ook een bish zijn.
Ik ging op vakantie naar Turkije en had internet nochtans uitgezet,
kreeg ik een rekening van 240euro.. paar weken later kreeg mijn vriendin
ook haar rekening en was het 1700euro, maar ze had haar internet nog aanstaan(roaming)
en nochtans niets gedaan op internet.. Facebook en die shit ligt zowizo altijd uit bij haar..

Internet on GSM is handig maar kan ook een bish zijn.
Ik ging op vakantie naar Turkije en had internet nochtans uitgezet,
kreeg ik een rekening van 240euro.. paar weken later kreeg mijn vriendin
ook haar rekening en was het 1700euro, maar ze had haar internet nog aanstaan(roaming)
en nochtans niets gedaan op internet.. Facebook en die shit ligt zowizo altijd uit bij haar..

en heeft ze dat dan ook betaald, (jullie betaald)?? het zijn btw idd dikke f**gots en oplichters die providers!

Over wie ging dit topic ook weer oorspronkelijk? :p

Terug
Naar boven