MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

en heeft ze dat dan ook betaald, (jullie betaald)?? het zijn btw idd dikke f**gots en oplichters die providers!
Natuurlijk niet!
De rekening staat op status "hold" en zolang we geen reactie terug krijgen op onze klachtenbrief dan blijft het daar op staan, dus als ze niet antwoorden, wat nu al 2maand zo is.. Hoeven we wss niets te betalen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Natuurlijk niet!
De rekening staat op status "hold" en zolang we geen reactie terug krijgen op onze klachtenbrief dan blijft het daar op staan, dus als ze niet antwoorden, wat nu al 2maand zo is.. Hoeven we wss niets te betalen

Ik werk in een telefoon zaak en ik kan je verzekeren, je gaat dit waarschijnlijk wel betalen, one way of another :(

dat is naaiend dan, voor nop 2k betalen...

he waarom vond oma eigenlik dat die DL beurt afgekeurd moest worden?

• #2.365
he waarom vond oma eigenlik dat die DL beurt afgekeurd moest worden?

Oma had volgens mij niet door dat ik en ibo aan het powerliften waren, ze was ook steeds aan het roepen "jullie deadliften uit de benen! het is een rug oefenening!" :P

de uitvoering was niet echt perfect natuurlijk.

Oma snapt er geen hol van als ze dat soort dingen roept.

• #2.367
Oma snapt er geen hol van als ze dat soort dingen roept.

Tja, komen toch mensen van over de hele wereld naar bodies om met haar te komen trainen. Sowieso om te zeggen dat een ifbb pro coach er geen verstand van heeft lijkt me sterk.
Wat ze zegt geloof ik wel :)

naja deadlift is geen rugoefening... vaak gemaakte fout door bb'ers
dus oma snapt er idd geen hol van :)

Ze zal vast enorm veel verstand hebben van bodybuilding... maar als je roept "jullie deadliften uit je benen, het is een rugoefening!"... nee, dan snap je er echt geen hol van, sorry.

• #2.370
Romian en bv rack pulls is toch rug? Benen still en licht gebogen?

nee, hamstrings vooral (+ onderrug)
je voelt toch ook stretch op je hams als je voorover zakt met het gewicht

• #2.372
Ik ben zo stijf dat ik al een rek in mijn hams voel als ik lig :p

Romanian deadlift bedoel je denk ik?
Ja, maar we hadden het hier toch over deadliften?
Daarnaast pak je met rdl en rack pulls ook nog wel wat andere spieren mee naast je rugspieren, hams enzo...Maar dat zijn idd voornamelijk onderrugoefeningen ja.

• #2.374
Romanian deadlift bedoel je denk ik?
Ja, maar we hadden het hier toch over deadliften?
Daarnaast pak je met rdl en rack pulls ook nog wel wat andere spieren mee naast je rugspieren, hams enzo...Maar dat zijn idd voornamelijk onderrugoefeningen ja.

NOU DAN :mad:

Laatst bewerkt:
ik vond het wel een slechte benchpress, trouwens

@harnak, niet zo denigrerend doen jij!!
Je mag rustig je mening geven, maar daarbij hoef je niet zo respectloos te zijn naar oma.

@harnak, niet zo denigrerend doen jij!!
Je mag rustig je mening geven, maar daarbij hoef je niet zo respectloos te zijn naar oma.

Ik heb mijn post al aangepast omdat ik wel had verwacht dat het weer zo op werd genomen. Dat was niet de bedoeling en kijk ik ook niet naar uit. Rest my case verder.

Terug
Naar boven