- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Lijkt me moeilijk depressing, een jaar moeten wachten op een wedstrijd...
Als in, volgende wedstrijd dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alleen de tekst niet
Heb je nou eigenlijk al een wedstrijd gehad killy? Of een op de planning?

Ben toch wel een beetje jaloers op jou, jij kunt met zoveel atleten die verstand van zaken hebben trainen. Hoe heb jij die connecties eigenlijk gevormd als ik vragen mag?![]()
Ben toch wel een beetje jaloers op jou, jij kunt met zoveel atleten die verstand van zaken hebben trainen. Hoe heb jij die connecties eigenlijk gevormd als ik vragen mag?![]()
Je weet toch...Killy is een groupie en atleten vinden die adoratie best leuk.

Wat doe jij trouwens in mijn log tremendes? Redenen aan het zoeken om me te bannen?![]()

Wahahaha...wat doe je in m'n log. Claim je dit nu als je eigen plekje op dbb? Is dat net zoiets als tegen een zusje ofzo iets in de trant zeggen van..wat doe je op m'n kamertje?
Maar ik zeg graag voor je dat ik even op patrouille was hoor, want dat krikt je gevoel voor e-fame vast weer een beetje meer op.
Niet de eerste keer dat je een beetje stoer doet over bannen tegen mij. Kijk die ban daar ga je heus zelf wel voor zorgen, kwestie van tijd. Die huil mail na de ban ook trouwens.

Tja, zo erg iemand die je forum een beetje in leven houd tussen alle niet trainende mensen door he!
Dream on kiddo...
@ Tremendes, dude ga Killy nou niet bannen. Hij is grootste fan brah.... u mad![]()

) mocht ik een keer langs komen in haar gym.