Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Met 90 op podium.
strepen op billen

Twijfel wat ik moet pakken, lengte werkt niet mee, dus junioren of weet ik veel wat.... Misschien dat bikini nog kan :p

@bbosman
Tja, lekker door bouwen, voel het wel erg kriebelen iedere keer als ik een wedstrijd bezoek.

Alleen de tekst niet ;)

Heb je nou eigenlijk al een wedstrijd gehad killy? Of een op de planning?

Correctie - alleen de tekst klopt niet :D:D:D:D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 15:27 ----------

One day!!....dacht Killy.

P1000488.jpg

Ben toch wel een beetje jaloers op jou, jij kunt met zoveel atleten die verstand van zaken hebben trainen. Hoe heb jij die connecties eigenlijk gevormd als ik vragen mag?:)

• #2.686
Ben toch wel een beetje jaloers op jou, jij kunt met zoveel atleten die verstand van zaken hebben trainen. Hoe heb jij die connecties eigenlijk gevormd als ik vragen mag?:)

Je weet toch...Killy is een groupie en atleten vinden die adoratie best leuk.

• #2.689
Wat doe jij trouwens in mijn log tremendes? Redenen aan het zoeken om me te bannen? :p

Wahahaha...wat doe je in m'n log. Claim je dit nu als je eigen plekje op dbb? Is dat net zoiets als tegen een zusje ofzo iets in de trant zeggen van..wat doe je op m'n kamertje?:roflol:

Maar ik zeg graag voor je dat ik even op patrouille was hoor, want dat krikt je gevoel voor e-fame vast weer een beetje meer op.:)

Niet de eerste keer dat je een beetje stoer doet over bannen tegen mij. Kijk die ban daar ga je heus zelf wel voor zorgen, kwestie van tijd. Die huil mail na de ban ook trouwens.

Wahahaha...wat doe je in m'n log. Claim je dit nu als je eigen plekje op dbb? Is dat net zoiets als tegen een zusje ofzo iets in de trant zeggen van..wat doe je op m'n kamertje?:roflol:

Maar ik zeg graag voor je dat ik even op patrouille was hoor, want dat krikt je gevoel voor e-fame vast weer een beetje meer op.:)

Niet de eerste keer dat je een beetje stoer doet over bannen tegen mij. Kijk die ban daar ga je heus zelf wel voor zorgen, kwestie van tijd. Die huil mail na de ban ook trouwens.

:roflol:

Grump grump grump :roflol:

• #2.694
Tja, zo erg iemand die je forum een beetje in leven houd tussen alle niet trainende mensen door he!

@ Tremendes, dude ga Killy nou niet bannen. Hij is grootste fan brah.... u mad:D:D

Tja, zo erg iemand die je forum een beetje in leven houd tussen alle niet trainende mensen door he!

Last van grootsheidswaanzin ofzo:rolleyes: Dream on kiddo...:p

Maarre....ik ga weer even verder met m'n patrouille als je het niet erg vind. ja...niet dat er iemand belangrijker is dan jou hoor! Maar gewoon voor de vorm, goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Tremendes, dude ga Killy nou niet bannen. Hij is grootste fan brah.... u mad:D:D

Hmmm...zit nog niet aan m'n target van deze week Ibo. Nog 2 en dan kan ik naar huis en heb ik weekend. En ja killy bannen dan ga ik wel lekker het weekend in hoor. Tenminste dat denkt ie.:p

• #2.699

Opzich vond ik deze nog wel waard om op door te gaan, aangezien ik dit vaker hoor.

Toen killy nog 20kg lichter was zat ik een beetje te k*tten met training en voeding.
Ik kwam toen al snel uit op de trainings vid van dorian yates blood and guts, dit sprak mij wel aan! :D

Ik begon dus zoveel mogelijk over deze filosofie te lezen en kwam toen uit bij mascha tieken.
Een nederlanderse ifbb pro die met dorian trainde, jippie :)

Na wat vragen aan mascha (of ik moest zeggen mevrouw tieken :p) mocht ik een keer langs komen in haar gym.
Ik dacht wel redelijk te weten hoe je moest trainen maar dat werd me snel duidelijk van niet!

De weg naar hillegom was er 1 van spanning, ik was bloed nerveus en wist niet wat ik moest verwachten.
Eenmaal aangekomen had mascha me flink aangepakt! Is nu een jaar geleden volgens mij en ik kan me de training nog helemaal voor de geest halen.
De terug reis ging ook niet helemaal soepel, na de training en de spanning die het mee nam werd ik ineens een stad verder wakker in de trein :p

Ik had super veel geleerd van mascha en zei heeft me super gemotiveerd.
Ze luiden mijn nieuwe levensstijl in, daarvoor nog bedankt!

Paar maanden later begon het weer te kriebelen en wou ik een keer een bbing wedstrijd zien.
Mijn eerste wedstrijd werd het nk bodybuilding in schiedam in mei 2011.
Ik had van te voren met ibo afgesproken op dbb, hij zou mee doen.
Ik zag ook hier een beetje op om te gaan, ik had niemand die mee wou :(

Dus helemaal alleen met mijn bakjes rijst ging ik op weg naar het nk.
Daar aangekomen zag ik een stel turken zitten in een hoekje, daar was ibo! :p
Ik dus even mijn moed bij een gepakt en stapte er op af, even gepraat en toen begon de weging.

Was een top wedstrijd en ibo wist in zijn klasse ook nog eens de 1ste plek te pakken.
Heb die dag allemaal mensen zien lopen, oma, khalid en jeffrey die deze dag nk heavy weights werd.

Ik zag bij jeffrey al een hoop bekende gezichten lopen die ik kende uit mijn woonplaats.
Ik switchde toevallig een week daarvoor van gym, toevallig naar de gym waar ik 2 dagen later ineens jeffrey zag trainen!

Na een tijdje met hem contact te hebben gehad kregen wij een idee, ik deed sport marketing en manangement en ik zag wel kansen om wat pr te doen voor jeffrey.
In ruil daarvoor zou jeffrey mij gratis begeleiden.

Het pr is nooit echt van de grond gekomen, omdat jeffrey het al erg druk had met zijn eigen bedrijfje.
Toch heeft jeffrey mij tot de dag van vandaag geen cent gevraagd voor hulp, ook weer super dankbaar voor.

In de laatste tijd heb ik met meerdere atleten mogen trainen, ben veel naar sportschool ruilen geweest van andere fora en heb backstage geholpen bij jbc. (Thanks ibo)

Ik ben niet de atleet die de nieuwe mister O zal worden, maar ben er wel 1 die zijn best doet.
Dus wees lekker brutaal en ga naar wedstrijden, spreek mensen aan en leg contacten.

Er zijn een hoop mensen in de bbing wereld waarvan je afstand moet houden, maar gelukkig meer die een warm hart hebben voor de sport.

Dus iedereen bedankt voor zijn tijd en inzet, ik hoop dat ik over wat jaren jullie nog eens trots kan maken!

Damn...waarom doe je nu een leuk stukje post man. Heb ik nog geen weekend!:mad:

Terug
Naar boven