XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

ik vind dat je goed bezig bent Killy, gewoon blijven doen wat goed voelt.
zolang het voor jou werkt is het geen probleem ;)

afwisseling is ook belangrijk. Al zin in Flex Challenge trouwens?

Plezier in je trainingen is absoluut het belangrijkste. Ik kan me overigens moeilijk voorstellen hoe je met dergelijke trainingen veel plezier kan hebben, maar dat geheel terzijde.
Ik zie ook dat je de moeite neemt om met allerlei bekende en minder bekende bodybuilders te trainen en dat je qua voeding ook behoorlijk serieus bezig bent.
Daarom vraag ik me nog steeds af hoe het toch komt dat je trainingen niet naar een ander niveau zijn ontwikkeld. Zoals harnak zegt, kan je er gewoon nog veel en veel meer uithalen. Als ik je foto's zie, ben je nog steeds zo ecto als ik weet niet wat. Maakt mij verder niet uit hoeveel kilo je aan bent gekomen en hoe hoog je vetpercentage is. Je bent nog maar 18, je hebt nog zoveel mogelijkheden, ik hoop dat je snel inziet dat er een andere en betere manier van trainen is die je veel verder zal brengen dan je huidige trainingsmethode.

Heb je je al ingeschreven voor flexchallenge2012?

Haha ff serieus nu. Tymboo heeft gelijkt Killy. Je traint niet elke training tot de max, je traint gewoon op iets zwaarder dan een normaal iemand traint. Maar bodybuilders trainen elke training tot de max. en dat probeer Tymboo je duidelijk te maken.
Dus niet bij 22kg dumbbell presses blijven zitten maar een doel stellen dat je naar 40kg dumbbell presses wilt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.885
Tymen, ik ben 1.92, als je zoveel verstand van oa bbing hebt, moet je ook weten dat ik veel meer kg's moet pakken dan iemand die 1.70-1.80 is.

Ik weet nog goed dat toen ik bij robbie was hij de harde waarheid uitsprak over bv benen 'wat iemand van 1.70 doet in 2 jaar, doe jij in 3-4 jaar'

En wil je ontkennen dat 10kg massa aanzetten met betrekkelijk weinig vet een slecht resultaat is?
Hoeveel had ik dan moeten gainen?

EN ik ben inderdaad nog maar 18, hoeveel beesten zie jij op mijn leeftijd en lengte lopen in de scene?

• #2.886
Haha ff serieus nu. Tymboo heeft gelijkt Killy. Je traint niet elke training tot de max, je traint gewoon op iets zwaarder dan een normaal iemand traint. Maar bodybuilders trainen elke training tot de max. en dat probeer Tymboo je duidelijk te maken.
Dus niet bij 22kg dumbbell presses blijven zitten maar een doel stellen dat je naar 40kg dumbbell presses wilt.

Wat heeft weights te maken met tot max trainen?
Super traag en bv high volume is even tot failure trainen dan met heavy weights.

Ik train iedere training tot failure voor de mensen die het niet weten.

Wanneer ga je wedstrijdje draaien?

Tymen, ik ben 1.92, als je zoveel verstand van oa bbing hebt, moet je ook weten dat ik veel meer kg's moet pakken dan iemand die 1.70-1.80 is.

Ik weet nog goed dat toen ik bij robbie was hij de harde waarheid uitsprak over bv benen 'wat iemand van 1.70 doet in 2 jaar, doe jij in 3-4 jaar'

En wil je ontkennen dat 10kg massa aanzetten met betrekkelijk weinig vet een slecht resultaat is?
Hoeveel had ik dan moeten gainen?

EN ik ben inderdaad nog maar 18, hoeveel beesten zie jij op mijn leeftijd en lengte lopen in de scene?

Ik weet "iets" van bb, maar lang niet genoeg. Ik weet, al zeg ik het zelf, wel aardig wat over training. En of dit nou voor bb-doeleinden of pl-doeleinden is, het basisdoel is voor elke beginner (en dat ben je toch nog wel) hetzelfde: massa aanzetten. Dat je onder de 10 procent staat, is natuurlijk ontzettend leuk voor je, maar is verder iets waar ik me helemaal niet druk om zou maken als ik jou was. Een stronglifts-schema of een starting strength-schema of een vergelijkbare variant zou voor jou helemaal niet verkeerd zijn. Gewoon lekker beuken op compound oefeningen en overall massa aanzetten. Het zogenaamde "opvullen" dmv isolatie oefeningen kan je je dan over een paar jaartjes druk over maken.
Maar I'm out now, Rick Ashtray mag t verder overnemen vanaf hier.

Wat lul jij ongelofelijk uit je nek zeg:roflol:. Tymboo heeft nog verstand van zaken, jij probeert gewoon wijs te doen.

• #2.892

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet "iets" van bb, maar lang niet genoeg. Ik weet, al zeg ik het zelf, wel aardig wat over training. En of dit nou voor bb-doeleinden of pl-doeleinden is, het basisdoel is voor elke beginner (en dat ben je toch nog wel) hetzelfde: massa aanzetten. Dat je onder de 10 procent staat, is natuurlijk ontzettend leuk voor je, maar is verder iets waar ik me helemaal niet druk om zou maken als ik jou was. Een stronglifts-schema of een starting strength-schema of een vergelijkbare variant zou voor jou helemaal niet verkeerd zijn. Gewoon lekker beuken op compound oefeningen en overall massa aanzetten. Het zogenaamde "opvullen" dmv isolatie oefeningen kan je je dan over een paar jaartjes druk over maken.
Maar I'm out now, Rick Ashtray mag t verder overnemen vanaf hier.

Tymen je geeft geen antwoord op mijn vraag, is 10kg spier aanzetten met een minimale stijging van vet% een slecht resultaat?
Wat is dan wel een normaal resultaat aangezien ik er veel meer uit kan halen, 20kg??

En dat ik me niet druk moet maken om mijn vet%????
Tot nu toe heb ik iedereen mij horen zeggen (ibo, jeffrey, robbie) dat het nergens voor nodig is om boven de 12% te gaan, dus weet niet of ik dan fout zit of niet?

Gewoon doen waar je zin in hebt kerel.

ibo , robbie help die jongen ff uit de brand heren ;)

He ouwe dibbus, denk dat iedereen wel doorheeft dat je enorm je best doet, je trainingsintensiteit is gewoon dik in orde, dat kan ik beamen. 10 kg in een jaar aankomen klinkt goed, echter kun je op jouw leeftijd daar ook nog gewoon wat kilo's aan 'normale' groei aan toe kennen. Niets ten nadele aan het resultaat, maar als beginner, met jouw leeftijd en voedingsschema zou je waarschijnlijk nog vooruitgang boeken van een paar koprollen en een handstand.

Zeker als je natural wilt blijven trainen gaat het je opbreken als je zo blijft trainen, dan bedoel ik inderdaad al die isolatie shizzle, maar ook dat eeuwige doortrainen na falen.

Als je gewoon logisch nadenkt ( er zijn uitzonderingen) is het ook aannemelijker dat iemand die 150 kg bankdrukt een dikkere chest heeft dan iemand die 15 reps met 70 kg halve reps, voorvermoeid of wat dan ook drukt. Het omgekeerde kun je wel toepassen, hoe sterker je bent, hoe meer reps je pakt met een lichter gewicht, wat je weer toe kan passen om massa te pakken.

Wees niet zo naief om te denken dat de methodes van dik kurende rakkers voor jou de beste zijn, er is op dit board zoveel waardevolle info aanwezig. Baseer je op feiten en niet op die verouderde theorieen waar die luites zich aan vast hechten.

Succes man!!

He ouwe dibbus, denk dat iedereen wel doorheeft dat je enorm je best doet, je trainingsintensiteit is gewoon dik in orde, dat kan ik beamen. 10 kg in een jaar aankomen klinkt goed, echter kun je op jouw leeftijd daar ook nog gewoon wat kilo's aan 'normale' groei aan toe kennen. Niets ten nadele aan het resultaat, maar als beginner, met jouw leeftijd en voedingsschema zou je waarschijnlijk nog vooruitgang boeken van een paar koprollen en een handstand.

Zeker als je natural wilt blijven trainen gaat het je opbreken als je zo blijft trainen, dan bedoel ik inderdaad al die isolatie shizzle, maar ook dat eeuwige doortrainen na falen.

Als je gewoon logisch nadenkt ( er zijn uitzonderingen) is het ook aannemelijker dat iemand die 150 kg bankdrukt een dikkere chest heeft dan iemand die 15 reps met 70 kg halve reps, voorvermoeid of wat dan ook drukt. Het omgekeerde kun je wel toepassen, hoe sterker je bent, hoe meer reps je pakt met een lichter gewicht, wat je weer toe kan passen om massa te pakken.

Wees niet zo naief om te denken dat de methodes van dik kurende rakkers voor jou de beste zijn, er is op dit board zoveel waardevolle info aanwezig. Baseer je op feiten en niet op die verouderde theorieen waar die luites zich aan vast hechten.

Succes man!!
:roflol:

Kon t niet veel beter zeggen dan chunky. Om antwoord te geven op je vraag: 10 kilo in een jaar is redelijk, maar voor een beginner verder totaal niet bijzonder. Het zou heel vreemd zijn als een beginner in zijn eerste jaar minder dan 10 kilo aan zou komen. En zeker met de hoeveelheden die jij wegkaant is het weinig.

Laatst bewerkt:
  • #2.899
Druk druk druk druk

Ben flink aan het inpakken (wat heb ik een hoop troep en mijn kleine kamertje) voor de verhuizing zondag.
Ook heeft mijn opleiding besloten om me maar eens dood te gooien met studie werk, erg fijn in deze tijd.

Voor het eerst in maanden een training geskipped omdat ik aardig moe ben en stiekem ook wel een beetje stress in mijn hoofd heb zitten.
Super veel zin om op mezelf te gaan maar er komt een hoop op je af, alles ging in 1 week :eek:

Ik hoop zaterdag nog even de gym in te kunnen schieten voor de grote dag.
Dagje rust kwam wel goed uit, moet niet meer zo laat naar bed gaan :(

wat zie ik nou, een training geskipped killy?:P
dagje rust is ook nooit weg.

je zult de komende tijd wel even moeten wennen denk ik aan het op jezelf wonen, maar niet te veel stressen he, dat is katabool;).

straks moet je ook alles zelf gaan koken/bakken, of deed je dat altijd zelf al? wordt leuk werk om elke dag 5000 kcals klaar te maken :P

Terug
Naar boven