MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
trouwens nog training van vrijdag:

schouders (borst) triceps

reverse pecdeck
4x10 35kg (ZOEWAARRRRR)

reverse db flyes
4x8 5kg (lekker traag)

incline bench side raises
4x10 10kg

incline db flyes ss db press
6x12 10x24
6x12 10x24
8x26
8x26

overhead rope exstenstion
4x10

dips
3x6 (zwakke triceps zijn zwak :()

4x10 vbar pushdown

Waarom met achterkant schouders beginnen?

• #2.863
Killy, maak je je daar nu al druk om?

• #2.866
Borst

Zoals altijd weer zeer weinig rust, niet helemaal uitlocken tijdens de presses en onder en boven geen rust.
Reps zijn erg traag, dus super intensief

Smith incline press
12xbar
12x40
10x50
8x50

Db flyes ss bench press
10x8 15x50
10x10 15x50
10x10 13x50
10x10 10x50

Pecdeck
4x10

In en out, korte training maar super pomp.
Heb wat side chest posing geoefend, schouders was ook een heel klein beetje pumped, dus zag er fijn uit :)

• #2.867
Rug

Wide grip pulldown ss reverse grip pulldown
10x50 10x50
10x60 10x60
10x65 8x65
10x70 6x70 (whaaa set)

T-bar row machine (stang zal iets van 10-20kg zijn, reken 10kg voor de zekerheid)

10x35
10x50
8x60
8x60 4x50

Cable pully standing pullover
4x10

Low row
3x10

Alles weer met langzame reps en weinig rust.
Wat ik echt zo vervelend ga vinden is de pijn in mijn onderarmen bij pulldowns, die zit veel verder op failure dan mijn rug.

Doe ik iets verkeerd (teveel knijpen ofzo) of is dit normaal? :(

onderarm pomp bij pulldown heb ik ook altijd... kwestie van doorbijten en wennen

Ja me 2, als je echt niet meer kan gewoon straps pakken. Je bent tenslotte BB'er.

wanneer start je met fatsoenlijke trainingen? ik zie enkel isolatie meuk, vanaf begin tot eind. Sonde, je kan er o zoveel meer uithalen.

wanneer start je met fatsoenlijke trainingen? ik zie enkel isolatie meuk, vanaf begin tot eind. Sonde, je kan er o zoveel meer uithalen.

Je kan dit hier nog honderd keer herhalen, maar het dringt gewoon niet door tot die jongen. Jammer inderdaad.

Iemand zou hem eens moeten vertellen hoe het nou eigenlijk zit. :D

• #2.874
Laatst bewerkt:
Wow killy jij bent echt sterk voor je leeftijd!!

kom zo vaak bij mensen waarvan je zou denken dat ze het weten, maar ze zeggen het me nooit :(

Moet je eens beter luisteren, alleen in dit log al zie ik met grote regelmaat allerlei goede adviezen langskomen, maar je lijkt er bar weinig mee te doen. Ik snap dat je rug al "huge" is en dat je waarschijnlijk "epic pumpz" had bij zo'n training, maar echt groter zal je er toch niet van worden vrees ik.

• #2.877
Moet je eens beter luisteren, alleen in dit log al zie ik met grote regelmaat allerlei goede adviezen langskomen, maar je lijkt er bar weinig mee te doen. Ik snap dat je rug al "huge" is en dat je waarschijnlijk "epic pumpz" had bij zo'n training, maar echt groter zal je er toch niet van worden vrees ik.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/killys-brand-new-start-266810/
hier, januari was ik 77-78, dus 10kg in een jaar met nog steeds een laag vet%

Dus ik snap niet wat mensen zoveel zeggen "er zit zoveel meer in"
10kg pakken met een vet van nog steeds onder de 10%, wat is daar slecht aan? Ken genoeg gasten die als beginner hier op het forum 10kg pakken maar dan een vet% hebben van 12%+

Dus volgens mij gaat het gewoon goed met alle 'domme' isolatie oefeningetjes.
Dit is geen aanval in de zin van 'jullie weten niet waar jullie het over hebben, ik weet alles beter'
Maar ik heb plezier in mijn trainingen en boek gewoon goede resultaten, i real dont see the problem?

goedzo Killy, gewoon voor jezelf opkomen. Fock de haters en doe wat je moet doen

Peace out

Terug
Naar boven