Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

leuk filmpje, maar ik snap dat met die lunges ook niet zo idd.. je doet eigenlijk alleen maar isolatieshit en dan ineens op een zeer oncomfortabele manier je onderarmen erbij halen :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.843
leuk filmpje, maar ik snap dat met die lunges ook niet zo idd.. je doet eigenlijk alleen maar isolatieshit en dan ineens op een zeer oncomfortabele manier je onderarmen erbij halen :dunno:

hacksquat en stiff legged dl zijn toch compounds? :(

Als je de dumbbells langs je lichaam vasthoudt heb je snel de neiging om voorover te buigen tijdens de lunges.
Op deze manier dwing je jezelf om je rug recht te houden.
Comfortabel, nee.
Zwaar, ja.

moet ik onthouden die lunges zo!

Als je de dumbbells langs je lichaam vasthoudt heb je snel de neiging om voorover te buigen tijdens de lunges.
Comfortabel, nee.
Zwaar, ja.

Of je kan ook gewoon je rug recht houden zonder foefkes te gebruiken ???
Is trouwens ook beter voor je posterior chain lijkt me

• #2.848
hoezo mag je niet voorover buigen dan? Betere strech op je hammies jwz

Probeerde je de hacksquat te bezwangeren?

• #2.851
Epic gains in aankomst, dat dere celltech!!!

uploadfromtaptalk1322224617371.jpg

uploadfromtaptalk1322224631321.jpg

damn nu al aan de juice

• Like
Waarderingen: KIKO
Comfortabel, nee.
Zwaar, ja.
OK, maar dan lijkt het me meer een techniek issue dan echt veel nut hebben..
plus kan je rug een gewicht van 20kg wel corrigeren dus maakt het kwa voorover hangen niet zoveel uit denk ik

maarja, afwisseling is natuurlijk nooit weg

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 13:53 ----------

hacksquat en stiff legged dl zijn toch compounds? :(
ja maar zo te zien sta je anders bij de hacksq waardoor je er weer een soort isolatieoefening van maakt... ik bedoel met compounds meer zware sq/rdl/sldl enz zonder er een rare stance of wat dan ook bij te nemen
(en jaja ik weet dat dat voor BB z'n nut kan hebben maar daar gaat het niet om)

• #2.855
ja maar zo te zien sta je anders bij de hacksq waardoor je er weer een soort isolatieoefening van maakt... ik bedoel met compounds meer zware sq/rdl/sldl enz zonder er een rare stance of wat dan ook bij te nemen
(en jaja ik weet dat dat voor BB z'n nut kan hebben maar daar gaat het niet om)

Hoe slecht het ook is, als ik naar de atleten van oma kijk, wil ik best zo 'slecht en niet optimaal' trainen :)

Hoe slecht het ook is, als ik naar de atleten van oma kijk, wil ik best zo 'slecht en niet optimaal' trainen :)
ik zei nergens dat het slecht is, ik zei alleen dat ik niet begreep waarom op die manier de lunges worden uitgevoerd.

maar blijkbaar had jij ook geen idee en is ibo de enige die zelf nadenkt over hoe en waarom die iets uitvoert :P

• #2.857
ik zei nergens dat het slecht is, ik zei alleen dat ik niet begreep waarom op die manier de lunges worden uitgevoerd.

maar blijkbaar had jij ook geen idee en is ibo de enige die zelf nadenkt over hoe en waarom die iets uitvoert :P

Ik had wel een idee, toevallig ibo erover gewhatsapped gisteravond :mad:

Tijdens de workout was ik niet echt bezig met waarom, maar meer gericht op het overleven er van :D

Je bent met 1 db meer balans aan het zoeken en behouden.

je hebt genoeg slimme mensen om je heen die je advies geven oftewel we verwachten volgend jaar wel een goed fysiek op het podium he, geen smoesjes van ecto 6000kcal blabkla:P

+1

'k Vind het ook wel vet dat je als smalle beginner daar ff met wedstrijdatleten kunt meetrainen:eek: Nice!

• #2.860
+1

'k Vind het ook wel vet dat je als smalle beginner daar ff met wedstrijdatleten kunt meetrainen:eek: Nice!

Ik kan zeker niet klagen nee!
Het is een super kans, maar uiteindelijk moet ik het zelf doen!
Dus met al deze kennis heb ik des te meer motivatie om alles er in te stoppen :)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 16:05 ----------

edit (met alles er in stoppen bedoel ik mijn best doen, niet dat jullie gaan doordenken :p)

Terug
Naar boven