Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
wat zie ik nou, een training geskipped killy?:P
dagje rust is ook nooit weg.

je zult de komende tijd wel even moeten wennen denk ik aan het op jezelf wonen, maar niet te veel stressen he, dat is katabool;).

straks moet je ook alles zelf gaan koken/bakken, of deed je dat altijd zelf al? wordt leuk werk om elke dag 5000 kcals klaar te maken :P

Ik kook sinds ik begon al alles zelf, sochtends voor de dag en savonds avond eten.

Enige verschil is nu dat ik ook moet gaan schoonmaken en wassen ect, maar dat zal allemaal wel meevallen op zo'n klein kamertje met 1 persoon!

niet als je al die bishes op bezoek krijgt :eyebrow:

Ik kook sinds ik begon al alles zelf, sochtends voor de dag en savonds avond eten.

Enige verschil is nu dat ik ook moet gaan schoonmaken en wassen ect, maar dat zal allemaal wel meevallen op zo'n klein kamertje met 1 persoon!

Afwassen, stofzuigen, schoonmaken, de was doen, ophangen, strijken, netjes in je kast opbergen. Ik denk dat je gaat bezuinigen op enkele van deze dingen, vooral de laatste twee denk ik. :D

strijken, ben jij homofiel ofzo?

Afwassen, stofzuigen, schoonmaken, de was doen, ophangen, strijken, netjes in je kast opbergen. Ik denk dat je gaat bezuinigen op enkele van deze dingen, vooral de laatste twee denk ik. :D

Doen jullie dat serieus? Doe dat allemaal niet.:p Heb een vrouw..:)

Verstandig om die training te skippen. Luisteren naar wat je lichaam echt verteld is lastig.

Barry heeft een heel goed punt, maar diep in je hart weet je dat zelf ook. Het teveel trainen is iets dat je bij veel jonge , enthousiaste bodybuilders ziet. Ik heb het zelf ook gedaan en achteraf was dat niet altijd verstandig.

• #2.911
Morgen is de grote dag, alles is ingepakt en kamer is leeg, morgen de zooi naar rotterdam verhuizen :)

Blijf nog een tijdje in de gym in spijkenisse (aad de hoog) omdat ik niet gelijk mijn trainings partner wil dumpen.
Heb toch een opzeg termijn van 1-2 maanden, daarna na bodies in rotterdam.

Had ik ook...
Doe het nu zelf... :sad:

je hebt toch kinderen? :dunno:

• #2.912
Ik ben klaar om te verhuizen....

Poes ook :trollface:

uploadfromtaptalk1322986871229.jpg

haha die poes like a boss

Handig als je altijd een poes tot je beschikking hebt. :D
Als dat je ding is tenminste... :rolleyes:

Haha gl Killy !

Succes! :)

Succes met je verhuizing;

en wat betreft Topic naam:

Killy snel mogelijk podium op; snap ik niet helemaal,

Killy heeft podiumangst toch?:o

:trollface:

• #2.918
Nou ik ben over!!!
LucienH heeft alleen een stukje van mijn spiegel stuk gemaakt :mad:

Maarja, shit happens

Nu ga ik de burger king leeg roven omdat ik amper tijd heb gehad om te eten.
Daarna film en lekker slapen :)

Have fun monster

Nou ik ben over!!!
LucienH heeft alleen een stukje van mijn spiegel stuk gemaakt :mad:

Maarja, shit happens

Nu ga ik de burger king leeg roven omdat ik amper tijd heb gehad om te eten.
Daarna film en lekker slapen :)

succes man,

Dacht dat jij cleanbulk deed... :trollface:

Terug
Naar boven