harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

WTF, onze realtime reporter kan nu geen foto's laten zien....crap![]()

)Incline bench side raises
4x8-10 x5kg (met je zij op de bank, wat is die zwaar)

EN nog een foto voor demian van mijn prachtige benen, in de ochtend jas en kamer van mijn gf, net even snel genomen toen ze aan het douchen was![]()

Kan ik mijn nieuwe hd camera niet testen
Training @ bodies
Heb even een druk weekje, dus even combineren
Chest shoulders
Incline db press
10x22
10x24
8x28
6x30
5x30 (met spotter)
Flat bp
2x10x70
2x10x80 (pffff)
Cable flyes
10x15kg
10x17.5
10x20
(cable station bij bodies voelt licht aan zeg!)
Cable side raises
4x10x15
Incline bench side raises
4x8-10 x5kg (met je zij op de bank, wat is die zwaar)
Reverse crossed cable flyes (of hoe je het ook wilt noemen, achterkant schouders)
4x10
Begint al wat massa op te komen
Binnekort bank ik meer dan jij... problem?

Ik heb trouwens poging gedaan tot front pics maken, maar dat gaat amper zelf...
Zal een keer iemand pics laten maken
Ik heb trouwens poging gedaan tot front pics maken, maar dat gaat amper zelf...
Zal een keer iemand pics laten maken
He ouwe dibbus, denk dat iedereen wel doorheeft dat je enorm je best doet, je trainingsintensiteit is gewoon dik in orde, dat kan ik beamen. 10 kg in een jaar aankomen klinkt goed, echter kun je op jouw leeftijd daar ook nog gewoon wat kilo's aan 'normale' groei aan toe kennen. Niets ten nadele aan het resultaat, maar als beginner, met jouw leeftijd en voedingsschema zou je waarschijnlijk nog vooruitgang boeken van een paar koprollen en een handstand.
Zeker als je natural wilt blijven trainen gaat het je opbreken als je zo blijft trainen, dan bedoel ik inderdaad al die isolatie shizzle, maar ook dat eeuwige doortrainen na falen.
Als je gewoon logisch nadenkt ( er zijn uitzonderingen) is het ook aannemelijker dat iemand die 150 kg bankdrukt een dikkere chest heeft dan iemand die 15 reps met 70 kg halve reps, voorvermoeid of wat dan ook drukt. Het omgekeerde kun je wel toepassen, hoe sterker je bent, hoe meer reps je pakt met een lichter gewicht, wat je weer toe kan passen om massa te pakken.
Wees niet zo naief om te denken dat de methodes van dik kurende rakkers voor jou de beste zijn, er is op dit board zoveel waardevolle info aanwezig. Baseer je op feiten en niet op die verouderde theorieen waar die luites zich aan vast hechten.
Succes man!!