AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

jij 6x150 squat?

WTF, onze realtime reporter kan nu geen foto's laten zien....crap:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.024
WTF, onze realtime reporter kan nu geen foto's laten zien....crap:mad:

Kan ik mijn nieuwe hd camera niet testen :(

Training @ bodies
Heb even een druk weekje, dus even combineren

Chest shoulders

Incline db press
10x22
10x24
8x28
6x30
5x30 (met spotter)

Flat bp
2x10x70
2x10x80 (pffff)

Cable flyes
10x15kg
10x17.5
10x20
(cable station bij bodies voelt licht aan zeg!)

Cable side raises
4x10x15

Incline bench side raises
4x8-10 x5kg (met je zij op de bank, wat is die zwaar :mad:)

Reverse crossed cable flyes (of hoe je het ook wilt noemen, achterkant schouders)
4x10

Ik vind het een super lekkere oefening man, zwaar gewicht of niet, hij voelt beter als zittend of staand.

In het begin, een maand of 3 geleden, was ik ook zwak hierin. ik werkte met gewichtjes van 4,5 en 6kg en 10-12 reps.

Vorige week deed ik 3x20reps met 7 kg... dus over het algemeen boek je best snel progressie op deze oefening.

Je kunt hem trouwens ook incline doen maar dan je arm voor je brengen, zo benadruk je de achterkant schouder ;)

PS: hoe was de flexcup?

EN nog een foto voor demian van mijn prachtige benen, in de ochtend jas en kamer van mijn gf, net even snel genomen toen ze aan het douchen was :p

Begint al wat massa op te komen :trollface:

Kan ik mijn nieuwe hd camera niet testen :(

Training @ bodies
Heb even een druk weekje, dus even combineren

Chest shoulders

Incline db press
10x22
10x24
8x28
6x30
5x30 (met spotter)

Flat bp
2x10x70
2x10x80 (pffff)

Cable flyes
10x15kg
10x17.5
10x20
(cable station bij bodies voelt licht aan zeg!)

Cable side raises
4x10x15

Reverse crossed cable flyes (of hoe je het ook wilt noemen, achterkant schouders)
4x10

Binnekort bank ik meer dan jij... problem?

Binnekort bank ik meer dan jij... problem?

Binnenkort

• #3.030
Ik heb trouwens poging gedaan tot front pics maken, maar dat gaat amper zelf... :(

Zal een keer iemand pics laten maken

Ik heb trouwens poging gedaan tot front pics maken, maar dat gaat amper zelf... :(

Zal een keer iemand pics laten maken

Side chest kan makkelijk man, en dan gewoon een beetje schuin staan en mobiel voor je dan heb je al borst buik...

He ouwe dibbus, denk dat iedereen wel doorheeft dat je enorm je best doet, je trainingsintensiteit is gewoon dik in orde, dat kan ik beamen. 10 kg in een jaar aankomen klinkt goed, echter kun je op jouw leeftijd daar ook nog gewoon wat kilo's aan 'normale' groei aan toe kennen. Niets ten nadele aan het resultaat, maar als beginner, met jouw leeftijd en voedingsschema zou je waarschijnlijk nog vooruitgang boeken van een paar koprollen en een handstand.

Zeker als je natural wilt blijven trainen gaat het je opbreken als je zo blijft trainen, dan bedoel ik inderdaad al die isolatie shizzle, maar ook dat eeuwige doortrainen na falen.

Als je gewoon logisch nadenkt ( er zijn uitzonderingen) is het ook aannemelijker dat iemand die 150 kg bankdrukt een dikkere chest heeft dan iemand die 15 reps met 70 kg halve reps, voorvermoeid of wat dan ook drukt. Het omgekeerde kun je wel toepassen, hoe sterker je bent, hoe meer reps je pakt met een lichter gewicht, wat je weer toe kan passen om massa te pakken.

Wees niet zo naief om te denken dat de methodes van dik kurende rakkers voor jou de beste zijn, er is op dit board zoveel waardevolle info aanwezig. Baseer je op feiten en niet op die verouderde theorieen waar die luites zich aan vast hechten.

Succes man!!

Dit alleen x 1000.

• #3.034
Rug @ bodies

Vandaag even mijn abbo gefixed met korting :D

Warmup
Bb rows:
2x10x60
2x8x70

Hammer strenght pulldown
4x10x 40kg aan schijven per kant

Wide grip pulldown
2x10
1x8
1x8 met wat spotted reps

Low row close grip
2x10 55
2x8. 65

• #3.036
Wat?

ik niet snappen doen,

Nice dat je abbo bij bodies hebt gefixt!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:47 ----------

ik niet snappen doen,

Nice dat je abbo bij bodies hebt gefixt!

geen reactie idd.

Terug
Naar boven