Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deadlift
20x30 (warming up)
8x60
8x70
6x80
5x90
5x90
5x100![]()
hoezo, ik train gewoon naar mijn maximum kunnen met compounds. is iets anders dan zogenaamd super zwaar intensief negatief lat pulldown met weinig rust
)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]hij bedoelde (denk ik) dat je deadlift niet echt noemenswaardig is. (tenzij je dit lift en Demian heet, want dan ben je sexy)
ja weet ik ook wel, maar als je zelf allemaal van die rare iso onzin doet en geen compounds, moet je niet gaan zeiken op iemand die wel normaal traint
dat is mijn clantag op CoD MW3 loool!
ja weet ik ook wel, maar als je zelf allemaal van die rare iso onzin doet en geen compounds, moet je niet gaan zeiken op iemand die wel normaal traint

trouwens killy echt goeie benen man, ben onder de indruk!

Laat iWJ lekker lullen man, heb je zijn 'homegym' al gezien?
haha, lb train in gewoon in een gym hoor, en die homegym is nou al flink uitgebreidt, maar als je niet dl't in je rugtraining moet je zelf weten, het leek mij alleen beter om gewoon compounds te trainen. doe maar niet, mij best.
Jij denkt serieus dat, jij meer weet over:
1. Trainingen
2. Voeding
Terwijl Killy een opleiding doet over sport, hij begeleiding heeft van Turkish Delight, en hij 10x zo breed is als jij?
Gooi jezelf ajb weg?
jeezus zeg, ik raad hem aan om compounds te doen en ik wordt meteen weggereld hier. maakt niet uit hoor maar
![]()
im outta here
Jij denkt serieus dat, jij meer weet over:
1. Trainingen
2. Voeding
Terwijl Killy een opleiding doet over sport, hij begeleiding heeft van Turkish Delight, en hij 10x zo breed is als jij?
Gooi jezelf ajb weg?
Zoveel weet ik niet hoor en voordat fysiotherapie echt gebruikt kan worden voor sport, komt er al snel een master sportfysiotherapie bij kijken.