XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

ga is een keer deadliften

hoezo, ik train gewoon naar mijn maximum kunnen met compounds. is iets anders dan zogenaamd super zwaar intensief negatief lat pulldown met weinig rust

hij bedoelde (denk ik) dat je deadlift niet echt noemenswaardig is. (tenzij je dit lift en Demian heet, want dan ben je sexy :trollface: )

Update pic?

hij bedoelde (denk ik) dat je deadlift niet echt noemenswaardig is. (tenzij je dit lift en Demian heet, want dan ben je sexy :trollface: )

ja weet ik ook wel, maar als je zelf allemaal van die rare iso onzin doet en geen compounds, moet je niet gaan zeiken op iemand die wel normaal traint

sniperx deed net zo hard zijn best:D

Maar een DL sessie erbij, zal je idd vast goed doen om allround massa op te bouwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.051
ja weet ik ook wel, maar als je zelf allemaal van die rare iso onzin doet en geen compounds, moet je niet gaan zeiken op iemand die wel normaal traint

Rofl wat lul jij nou, ik kan gewoon zwaar op de compounds gaan als ik wil. Vorige jaar deed ik met 4 maanden trainings tijd al 2x150kg tireflip op de dutchstrongman cup en laatst nog de 180kg deadlift, dus zware compounds heb ik wel gedaan (met en zonder goede techniek)

Alleen als iemand met ervaring mij zegt dat iets anders kan, neem ik zijn mening graag op.
Mijn 'gare iso' oefeningen heb ik van ed de haan, wereld kampioen bij de masters en heeft met bv ronny on stage gestaan.

Dus als er dan iemand bullshit gaat roepen ben jij het wel, jij weet er nog minder van dan mij en ik weet al heel weinig.
Ik luister naar de mensen die ik kundig bevind en zie vanzelf het resultaat.
Maar er komt weer een wissel aan in mijn carriere, kan steun verwachten van ibo en ga nu bij bodies trainen.

Dus wie weet wat ik daar ga leren ;)

trouwens killy echt goeie benen man, ben onder de indruk!

• #3.053
En sowieso dat copycat gedrag van de plers vind ik onzin, zei mogen het bullshit vinden, maar jij en ik hebben beide niet de kennis om uitlatingen zoals die van jou te doen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 20:27 ----------

trouwens killy echt goeie benen man, ben onder de indruk!

thnx brah, waren mijn benen maar half zo mooi als dat jij bent :heart:

o ja, (no homo)

Laat iWJ lekker lullen man, heb je zijn 'homegym' al gezien?

Laat iWJ lekker lullen man, heb je zijn 'homegym' al gezien?

haha, lb train in gewoon in een gym hoor, en die homegym is nou al flink uitgebreidt, maar als je niet dl't in je rugtraining moet je zelf weten, het leek mij alleen beter om gewoon compounds te trainen. doe maar niet, mij best.

haha, lb train in gewoon in een gym hoor, en die homegym is nou al flink uitgebreidt, maar als je niet dl't in je rugtraining moet je zelf weten, het leek mij alleen beter om gewoon compounds te trainen. doe maar niet, mij best.

Jij denkt serieus dat, jij meer weet over:
1. Trainingen
2. Voeding

Terwijl Killy een opleiding doet over sport, hij begeleiding heeft van Turkish Delight, en hij 10x zo breed is als jij?
Gooi jezelf ajb weg?

1. Trainingen
2. Voeding

Terwijl Killy een opleiding doet over sport, hij begeleiding heeft van Turkish Delight, en hij 10x zo breed is als jij?
Gooi jezelf ajb weg?

jeezus zeg, ik raad hem aan om compounds te doen en ik wordt meteen weggereld hier. maakt niet uit hoor maar
images?q=tbn:ANd9GcQ-P0cfPkwPD9hNvZHoI4Y3l49YkPtsHkpiQAK0JidN45-XfZwW.jpg

im outta here

• #3.059
1. Trainingen
2. Voeding

Gooi jezelf ajb weg?

Zoveel weet ik niet hoor en voordat fysiotherapie echt gebruikt kan worden voor sport, komt er al snel een master sportfysiotherapie bij kijken.

Terug
Naar boven