Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
Dan nog heb je Ibo achter je en kraakt Oma je DL af, altijd mooi.

dat komt gewoon omdat die 180kg een slechte lift was, niet omdat oma tegen deadlifts is :p
Tevens staat mijn huidige trainings schema los van ibo of oma of wat dan ook, die heb ik van ed.

Hij mag best zijn mening geven, alleen de manier waarop kon ik wat minder waarderen.

Leuk hier.

Rofl wat lul jij nou, ik kan gewoon zwaar op de compounds gaan als ik wil. Vorige jaar deed ik met 4 maanden trainings tijd al 2x150kg tireflip op de dutchstrongman cup en laatst nog de 180kg deadlift, dus zware compounds heb ik wel gedaan (met en zonder goede techniek)

Alleen als iemand met ervaring mij zegt dat iets anders kan, neem ik zijn mening graag op.
Mijn 'gare iso' oefeningen heb ik van ed de haan, wereld kampioen bij de masters en heeft met bv ronny on stage gestaan.

Dus als er dan iemand bullshit gaat roepen ben jij het wel, jij weet er nog minder van dan mij en ik weet al heel weinig.
Ik luister naar de mensen die ik kundig bevind en zie vanzelf het resultaat.
Maar er komt weer een wissel aan in mijn carriere, kan steun verwachten van ibo en ga nu bij bodies trainen.

Dus wie weet wat ik daar ga leren ;)

Killy. 2x150 kilo tireflip. Kom op nou. Wat was het, een vrachtwagenbandje? Dat soort dingen moet je niet gebruiken om op te scheppen man. Vanaf 350 wordt t mannelijk.
De rest moet je lekker zelf weten man :D

Killy. 2x150 kilo tireflip. Kom op nou. Wat was het, een vrachtwagenbandje? Dat soort dingen moet je niet gebruiken om op te scheppen man. Vanaf 350 wordt t mannelijk.
De rest moet je lekker zelf weten man :D

bij zo'n tireflip heb je toch mega veel voordeel van het draaipunt? dan is 150 toch niet zo veel?

• #3.068
Keep your shirt on, Killy.
Tis allemaal maar afhankelijk van het kantelpunt van de band. De grootte, de dikte, de grip. Elke tire is anders. En het is niet dat je dan 380 kilo op hebt getild he.
Maar dat wist jij natuurlijk allemaal al.

• #3.071
Keep your shirt on, Killy.
Tis allemaal maar afhankelijk van het kantelpunt van de band. De grootte, de dikte, de grip. Elke tire is anders. En het is niet dat je dan 380 kilo op hebt getild he.
Maar dat wist jij natuurlijk allemaal al.

Natuurlijk ben ook niet achterlijk, tireflip vind ik sowieso niet zoveel voorstellen.

Kleine deadlift en dan snel je armen en knie er onder en omhoog trappen.
Om het met snelheid te doen is een ander verhaal natuurlijk.

Maar isolatie is ook goed, maar dat wist je natuurlijk al :p

En sowieso dat copycat gedrag van de plers vind ik onzin, zei mogen het bullshit vinden, maar jij en ik hebben beide niet de kennis om uitlatingen zoals die van jou te doen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 20:27 ----------

thnx brah, waren mijn benen maar half zo mooi als dat jij bent :heart:

o ja, (no homo)

je vergeet te zeggen dat je van me houd

Ik ben de frrrrrieeeendschapsfeeee!!! .......

Stop met ruzie maken!

Killy, ik vind het toch erg interresant om te zien hoe jij je ontwikkeld met een onconventionele trainingsaanpak. Je verzameld goed kennis en daarop baseer je of je soms eigenwijs moet zijn of moet luisteren naar een ander.
Die veer mag best af en toe in je kontje gestopt worden vind ik :D:D:D
:trollfacex:
j/k bro, ga zo door

Wat ik wel chill zou vinden is als je wat meer kan vertellen hier in je log over het advies dat Ed de Haan aan je heeft gegeven. Ben benieuwd naar de achtergrond.

knal zo door boyboy!!

• #3.079
Aha, dacht al, waar heeft die gast het over....

Vlamingen :trollface:

• #3.080
THere's a monster living under my bed :eek:

uploadfromtaptalk1323871204010.jpg

Terug
Naar boven