MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Jo killy, al die oefeningen in één training? Lijkt me niet echt zinvol.

Goeie training, Maarten, niets mis mee.
Gaat de goeie kant op zo.

6 presses en dan nog 3x triceps, voor twee trsiningen is dat nog veel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.226
Momenteel bekijken: 7 gebruiker(s) (5 leden en 2 gasten) dit topic
Killy, Eddine, HUPHUP, Saaleh, Sim1986

zeg er eens wat van ziyed

Tyran:
BP: 3x75
DL:1x150
SQ: 5x125
PushPress: 1x80

killy:
BP: 2x90
DL: 1x180
SQ: 4x150

pushpress nooit gedaan.

Maar goed, leuk voor je dat het zo geweldig gaat.
Ik heb alleen geen behoefte aan een wedstrijdje, als ik mijn vet% lekker hoog laat op lopen zit ik zo op de 95%. Ik bouw gewoon lekker rustig door en luister naar de mensen om hij heen.

Jammer dat je het wedstrijdje niet aandurft... Laten we die krachtstats over 3 maanden nog eens vergelijken. Succes

schouders zien er goed uit killy, dikke ader ook :P bij side tricep alleen jammer dat je borst wat weg valt maar kan aan de pose/hoek liggen.

lekker knallen in 2012!

Goed bezig Maarten.
Je trekt de e-warriors een beetje aan geloof ik. ;)

Armen en schouders zien er wel bruut uit, vind je borst en traps weer wat minder of komt dat door de foto?

• #3.231
En ik heb even geen sixpack door kerst :D, die zal er over 2-3 weken wel weer zijn.

traps komen wel goed uit op deze foto's idd

sixpack komt volgend jaar wel weer :P mooi vetlaagje voor de winter haha

• #3.234
traps komen wel goed uit op deze foto's idd

sixpack komt volgend jaar wel weer :P mooi vetlaagje voor de winter haha

Mijn traps zijn niet zozeer dik maar wel erg hoog.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat echt k*t vind, zonder kleding ziet het er bruut uit maar met....
Als ik kleding aan heb lijkt het altijd alsof ik mega afhangende schouders heb, terwijl ze echt recht zijn als een kaars.
Aan de andere kant heb ik een vrij lange nek en ziet het er met grote traps wel weer wat beter uit.

Zo droog sta je niet idd op buik nu, en ik denk dat mijn borst al bijna gelijk zo niet meer massa heeft..
(srs) (no offense)

kusje x

• #3.236
Zo droog sta je niet idd op buik nu, en ik denk dat mijn borst al bijna gelijk zo niet meer massa heeft..
(srs) (no offense)

kusje x

sixpack kwam wel lekker door gister na de MP's ect, maar heb laatste 3 dagen echt iets van 7000kcal gegeten per dag, dan gaat het snel :P

Chest loopt inderdaad flink achter, die gaat op 1 of andere manier nu ineens pas groeien.
Maar die trek ik wel bij :)

Would hit..:o

Flinke schouders, nice! En watdefok at die mafklappers hier die lopen te pronken. Open je eigen logje.

Je weet wel dat skinnie nu op je derde beenfoto zit te fappen hea?

Terug
Naar boven