Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.141
Rug schouders
Super stress dag, had een herkansing die ik moest halen anders kon ik stoppen met mijn opleiding.
7 gehaald, was super blij gaat die docent zitten zeuren dat ik veel beter kon en ook een 8 of 9 had kunnen halen.... Ik doe het ook nooit goed :(

Op mijn werk getraind met iemand die ik af en toe tips gaf, werd lekker bekeken vol bewondering door iedereen :)

Bor
10x50
8x70
6x80
6x80

T-bar row
10x70
8x80
8x85
5x90 pffff

Hammer strength pulldown
4x8 gewichten weet ik niet

Close grip pulldown
3x6x85

Sitting barbell press
8x50
6x60
3x70 5x50

Side raises
4x8x12kg

Front raises
3x8x12kg

Reverse cable flyes
4x8x7.5

• #4.142
Trouwens voor de training 1x115kg gebenched :D

is dat gewicht inc. stang killy ?

goed bezig killy :)

ben gewoon een dikke vreetzak hoor, meer niet :P
niks powerlifter of bb'er. levensgenieter!

30283585_0f84579cda.jpg

• #4.151
Benen en kuiten

Leg extenstion
10x45
8x95
7x105
8x105

Squats
10x70
3x6x120

Hack squat
8x40
8x60
8x70 wraahhhhh

Lying leg curl
8x75
8x85
9x85 3 negatieve reps

Sitting calf raises
10x25
10x50
10x50

Standing calf raises
3x10x75

Is dit niet een beetje makjes voor de hams? Kun je niet bij lage reps en hoog gewicht squats wat meer volume doen op de hack? Of een of twee dropsets? Ik zou kuiten op een andere dag doen en wat meer voor hams.

• #4.153
Is dit niet een beetje makjes voor de hams? Kun je niet bij lage reps en hoog gewicht squats wat meer volume doen op de hack? Of een of twee dropsets? Ik zou kuiten op een andere dag doen en wat meer voor hams.

Te makjes voor hams?
Ik pak squats en hacksquat allemaal onder 90% dus dan belast je de glutes en hams ook.
Hou de intensiteit gewoon hoog dmv gewicht ipv herhalingen.

Waarom kuiten andere dag dan benen?

Mja, oude discussie. Als je meer hams pakt, pak je minder quads en vice versa, vandaar dat ik ze uit elkaar haal. Zeker op de hack (bij Aad) pak je volgens mij nauwelijks hams, ook als je onder parallel komt. Tenzij je voeten heel erg naar boven staan. Maar lunges of stiff leg. deads?

Ik zeg, drop die 6 zetters squats en duik met squats boven de 10 reps met nauwelijks rust tussen de sets en voortdurend spanning op de quads. Je hebt Daafs benen nog niet gezien, maar die zijn echt heel goed geworden en puur gebouwd met 15-10 reps legpress smal en breed. En af en toe wat hacks. Geen squats, geen deads, niks. En op de legpress nauwelijks boven de 210-220 komen. Dat geeft te denken...

• #4.155
Dat ik vind ibo zijn benen ook niet slecht en die is mijn coach.
Plus ik zie momenteel toch echt meer progressie in de benen.

Dus ik doe het nu zo.

Laatst bewerkt:
Mja, oude discussie. Als je meer hams pakt, pak je minder quads en vice versa, vandaar dat ik ze uit elkaar haal. Zeker op de hack (bij Aad) pak je volgens mij nauwelijks hams, ook als je onder parallel komt. Tenzij je voeten heel erg naar boven staan. Maar lunges of stiff leg. deads?

Ik zeg, drop die 6 zetters squats en duik met squats boven de 10 reps met nauwelijks rust tussen de sets en voortdurend spanning op de quads. Je hebt Daafs benen nog niet gezien, maar die zijn echt heel goed geworden en puur gebouwd met 15-10 reps legpress smal en breed. En af en toe wat hacks. Geen squats, geen deads, niks. En op de legpress nauwelijks boven de 210-220 komen. Dat geeft te denken...

squats en legpress zijn niet echt te vergelijken vind ik.. die eerste sloopt je keihard (moet je wel durven gaan natuurlijk heheh)

Een legpress met een dropset anders ook wel. Squats kan je nooit volledig tot faillure gaan, dat is het jammere. Tenzij je een spotter hebt die je feilloos aanvoelt, maar ik heb iig nog nooit iemand tot falen zien gaan in de kooi. Met een hacksquat kan dit wel.

Maarten, heb je frontsquats al een beetje onder de knie? Ik blijf het echt een weerzinwekkende k*t oefening vinden.

Front squat is top. Alle k*t oefeningen zijn top ! :)

Een legpress met een dropset anders ook wel. Squats kan je nooit volledig tot faillure gaan, dat is het jammere. Tenzij je een spotter hebt die je feilloos aanvoelt, maar ik heb iig nog nooit iemand tot falen zien gaan in de kooi. Met een hacksquat kan dit wel.

Maarten, heb je frontsquats al een beetje onder de knie? Ik blijf het echt een weerzinwekkende k*t oefening vinden.

Waarom zou je zo nodig willen falen met een squat? Kan je aantonen dat dat meer groei oplevert dan voor falen stoppen?

Waarom zou je zo nodig willen falen met een squat? Kan je aantonen dat dat meer groei oplevert dan voor falen stoppen?

Auteurs van volgende artikelen zien wel heil in (af en toe) tot falen trainen ja.

- The application of training to failure in periodized multiple-set resistance exercise programs
- The mechanisms of muscle hypertrophy and their application to resistance training

Terug
Naar boven