MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Goede training killy! Lekker die 7 reps op wide grip pull-ups. Doe je die side-raises nog schuin liggend?

Nu niet, wil side raises wat zwaarder gaan pakken (zonder teveel gegooi en gesmijt natuurlijk).
Wil dat gat tussen mijn side en rear delt mooi dicht krijgen.

precies, niet te lang in een oefening blijven hangen.
ze hebben bij ons zo'n side raise machine, had er nooit naar omgekeken, vorige week geprobeerd.. sjesus wat een spierpijn, je kan gewoon knallen zonder na te denken.

vind je benen trouwens idd best goed gaan!

• #4.246
netjes voor jaartje training!

• #4.249
netjes voor jaartje training!

Volgens mij traint die wat langer;p

Tja, train inderdaad langer, maar vergeet niet dat ik tot in 2011 voor defensie heb zitten trainen.
Alsin ****ing veel cardio en conditie training, plus het belachelijk slecht trainen en eten.

Maar ik had al wel kracht training gedaan daarvoor ja, maar ben pas echt goed begonnen (voedingsschema waar ik me ook aan hou ipv de helft niet eten) sinds ik met suyker ging trainen (mei 2011)

Tja, train inderdaad langer, maar vergeet niet dat ik tot in 2011 voor defensie heb zitten trainen.
Alsin ****ing veel cardio en conditie training, plus het belachelijk slecht trainen en eten.

Maar ik had al wel kracht training gedaan daarvoor ja, maar ben pas echt goed begonnen (voedingsschema waar ik me ook aan hou ipv de helft niet eten) sinds ik met suyker ging trainen (mei 2011)

Haha okee dan ben ik eigenlijk nog niet begonnen, want kan me echt niet houden aan me schema haha;p

Maar zeker netjes hoor die video!

No offence, en ook wel een vraag naar Ibo. Je zit nu al heel erg lang op +/- 87kg volgens mij? Waarom ga je niet meer eten? Wat is de gedachtegang van Ibo hier achter?

net alsof gewicht alles is.

• #4.254
No offence, en ook wel een vraag naar Ibo. Je zit nu al heel erg lang op +/- 87kg volgens mij? Waarom ga je niet meer eten? Wat is de gedachtegang van Ibo hier achter?

Ik ben zeker vooruit gegaan, bv laatst met een maat van mijn oude sportschool wezen trainen en die zag het ook gelijk.

Heb meer massa, alleen laat de weegschaal dat nog niet echt zien. Maar vergeet ook niet dat mijn vet% wel lager is dan toen ik begon bij ibo.

Maar vrijdag gooi ik de nieuwe trainings vid online.
Posing video is met mijn telefoon genomen en van slechte kwaliteit, de andere is met de camera geschoten en veel scherper.

Ibo heeft daar ook echt een aorta over zijn biceps lopen :D

Stay tuned

Hmm gewicht zegt idd niet alles je hebt ook spierkwaliteit.

Wat is je huidige doel Killy? 90+ kilo onder 10%?

Ik denk dat die vocht bedoeld ofzo:P

wtf heb je het over ???

persoonlijk zou ik killy flink laten bulken en wat meer massa laten pakken.
maar ik vermoed dat ibo hem nu gewoon een wedstrijd ervaring wil meegeven, daardoor zal hij natuurlijk nog meer gemotiveerd worden wat alleen maar goed is ;)

wtf heb je het over ???

persoonlijk zou ik killy flink laten bulken en wat meer massa laten pakken.
maar ik vermoed dat ibo hem nu gewoon een wedstrijd ervaring wil meegeven, daardoor zal hij natuurlijk nog meer gemotiveerd worden wat alleen maar goed is ;)

Over de spierkwaliteit, Geen idee wat die daarmee bedoelt, ik dacht aan vocht, maar lijkt me ook een beetje raar, als je wilt kan je in een week veel vocht kwijtraken. Dus ik snap niet wat hij bedoeld met spierkwaliteit....

Over de spierkwaliteit, Geen idee wat die daarmee bedoelt, ik dacht aan vocht, maar lijkt me ook een beetje raar, als je wilt kan je in een week veel vocht kwijtraken. Dus ik snap niet wat hij bedoeld met spierkwaliteit....

miss de verhouding van spiervezels, maar dat kan niet veranderen bij een persoon volgesmij

Terug
Naar boven