Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Kan het niet zo goed zien eerlijk gezegd. Maar die gingen toch al aardig vond ik hoor.

Killy je bent een monster! Rug is trouwens wel goed man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.223
goed filmpje man

nice filmpje, kan ik gebruiken om me eigen posing mee te oefenen.

goed bezig killy, volgende keer wel ff in poseer slipje he ?:wanker:
je rug is duidelijk de sterke punt. nu wat meer massa op die front :)

• #4.227

Thnx

nice filmpje, kan ik gebruiken om me eigen posing mee te oefenen.

Nou het is nog verre van perfect hoor.
Ibo stond voor de spiegel en dan merk je ineens hoe lastig blind poseren is.
En de kleine foutjes er uithalen, ik trok normaal altijd mijn linder schouder hoger dan de rechter bij latspreads.
Heb dat er wat meer uit gekregen, maar toch zie je dan weer in het filmpje dat ik hem op het laatst toch net weer even optrek.

goed bezig killy, volgende keer wel ff in poseer slipje he ?:wanker:
je rug is duidelijk de sterke punt. nu wat meer massa op die front :)

Heb nog geen trunk sorry :(
En front is inderdaad het belangrijkst, vooral chest.
Zwakke pecs verzieken echt iedere front pose, dus die moeten echt flink aangepakt worden!

[Link niet meer beschikbaar]

Begin maar alvast met aanbidden jongens!

Lekker bezig, je lichaam begint zich goed te vormen. Een tip; je zet teveel kracht met poseren, dat hoeft niet, probeer het relaxed uit te voeren. Bij de latspread de bovenkant ietsje bollen, lijkt je rug nog groter. Ga je naar de Open Rotterdamse?

• #4.229
Lekker bezig, je lichaam begint zich goed te vormen. Een tip; je zet teveel kracht met poseren, dat hoeft niet, probeer het relaxed uit te voeren. Bij de latspread de bovenkant ietsje bollen, lijkt je rug nog groter. Ga je naar de Open Rotterdamse?

Thnx zal er op letten.
Alleen als je bol trekt bij latspread is gelijk de dikte er uit bij mij, als ik hem wat rechter hou dan oog ik (vind ik zelf) wat dikker.

Aangezien ik opzich in de wijdte geen problemen heb is het dan niet slim om wat wijdte in te leveren voor de waan van meer dikte?

Weet nog niet zeker of ik naar de open rotterdamse ga, weer een vrije dag weg en weer 17.50 kwijt :p

Bij het nk ben ik er sowieso om ibo te helpen

sowieso niet druk maken over de dikte, dat komt met de tijd. lekker wijd spannen die rug

sowieso niet druk maken over de dikte, dat komt met de tijd. lekker wijd spannen die rug

Indeed, op het begin had ik daar ook last van. Maar zodra je lats beter ontwikkeld zijn krijg je pas echt goed die vorm erin. Had op het begin ook echt vage lats.

Filmpje laad iet bij mij... ???

Laatst bewerkt:
Je bent in ieder geval serieus met je sport bezig, succes!

Killy welke gym train jij op dit moment?
Niet meer straatweg toch

lol

• #4.238
RUg schouders

Bor:
15xstang
10x50
6x80
6x80 (begon een beetje slordig te worden)
6x70

Db row
10x24 (te licht)
8x30
8x34
6x36

Wide grip pullups
7xbw
2x5xbw

Hammerstrength pulldown
3x8x80 (40kg per arm)

Machine press
8x50
6x60
6x65

Side raises
2x8x12kg (klein beetje cheat, maar wel dikke pomp)
2x8x8kg (strict)

Bb front raises
3x8xstang (20kg)

Cable cross reverse flyes
3x8x10kg

Goede training killy! Lekker die 7 reps op wide grip pull-ups. Doe je die side-raises nog schuin liggend?

Terug
Naar boven