Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Is dat lever aan de rechterkant??

Dat waren flink wat kippetjes haha!

hoe duur is het vlees daar dan?. Anders mag je als je weer naar ibo gaat wel een paar kg meenemen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.305
hoe duur is het vlees daar dan?. Anders mag je als je weer naar ibo gaat wel een paar kg meenemen :rolleyes:

4.50 voor kipfilet kg
3.20 voor kg rundergehakt
10 euro voor kg kogelbiefstuk

Als ik dit vergelijk met de lidl ben je iets goedkoper uit, maar aangezien de lidl 15 min reizen is en de ah in mijn straat zit is dat toch een flink verschil in prijs.

Had van een maatje gehoord dat als je groot inkoopt je nog wat korting kan krijgen :D

4.50 voor kipfilet kg

Als ik dit vergelijk met de lidl ben je iets goedkoper uit, maar aangezien de lidl 15 min reizen is en de ah in mijn straat zit is dat toch een flink verschil in prijs.

Had van een maatje gehoord dat als je groot inkoopt je nog wat korting kan krijgen :D

Allemaal niet duur, als je kg knallers hebt ben je miss net iets goedkoper uit. Maar die biefstuk is absoluut niet duur.

Het vervelende is altijd dat ik thuis zo weinig heb voor alles :mad:

Welke slager ga je?

Betaal ook zoiets, volgensmij alles net goedkoper, maar koop weinig nog groot in. Alleen 5,50 per kg kalkoendij.

• #4.308
in b4 going to halal slagers..ook maar eens gaan zoeken!

4.50 voor kipfilet kg

Wut :eek:
Ik betaal 10€/kg voor kipfilet!
Ik moet ook maar eens op zoek naar een halal slager :p

• #4.312
Nog even en dutch bodybuilding gaat door de moslim wereld gesponsored worden :

Wut :eek:
Ik betaal 10€/kg voor kipfilet!
Ik moet ook maar eens op zoek naar een halal slager :p

zal mischien te maken hebben dat je in belgie woont maar hier is standaard kip rond 7-8 euro per kg in de supermarkt. Bij aanbieding zijn ze meestal 5 euro per kg, soms zelfs 4-4.5 euro per kg.

Bij de turk liggen ze standaard voor 4.5-5 euro per kg.

Zelfde verhaal met eieren. 20 stuks bij de AH zijn 3 euro. Bij de turkse toko kan ik er 30 halen voor 3 euro.

Al wil ik jullie allemaal op het hart drukken dat je altijd in je achterhoofd moet houden dat wat je bij de toko koopt niet altijd aan alle kwaliteit eisen voldoet, er is geen controle waar dingen vandaan komen, kwaliteit verschilt per keer, mocht er bekend worden dat dingen eventueel slecht zijn laat ze het gewoon in de schappen staan etc etc.

Goedkoper is niet altijd de beste optie. Zelf koop ik altijd alleen eieren bij de toko. Maar ja waarschijnlijk heb ik al tig keer eieren met dioxine en asbest op gehad. Als je een ei bij de AH vergelijkt met die van de toko zal je ook zien dat de ei van de AH veel beter oogd. Waarschijnlijk krijgen de kippen dus ook veel beter voedsel. En dan nog te zwijgen over de omstandigheid waarin ze leven. Maar goed mijn portomonee heeft ook zijn limit.

• #4.315
Eiwitten zijn eiwitten! :p

• #4.317
Ik eet geen ei! Ben geen turk

alle eieren trug naar marokko!

• #4.319
SOwieso dat kukishu en kix rondlopen met zo'n klein tasje om hun nek

Terug
Naar boven