XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Gewoon zo doorgaan gast.

Eigenlijk altijd tussen 9 en 11! Komende maandag Pasen he, dus kijk wel even ;)

Killy wanneer ga je nou bulken? Of ga je beetje rond dit % blijven tot aan de flexcup voorbereiding cut?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.345
Zit nu gewoon weer op 4600-4800 kcal, idee is idd lekker door te bouwen en vet% laag houden

Zit nu gewoon weer op 4600-4800 kcal, idee is idd lekker door te bouwen en vet% laag houden

Okee, maar eigenlijk snap ik niet waarom je niet op hogr dan 9% wil gaan, je kan toch veel lekkerder bulken als je nu gaint tot 12% ofzo? Of voel je je dan een dikkertje:P

• #4.347
Okee, maar eigenlijk snap ik niet waarom je niet op hogr dan 9% wil gaan, je kan toch veel lekkerder bulken als je nu gaint tot 12% ofzo? Of voel je je dan een dikkertje:P

Ik volg netjes wat ibo zegt, mocht mijn carbs verhogen dus dat heb ik rustig gedaan.
Wel geinig om te bedenken dat ik met meer dan 4000kcal heb gecut :p

Ik volg netjes wat ibo zegt, mocht mijn carbs verhogen dus dat heb ik rustig gedaan.
Wel geinig om te bedenken dat ik met meer dan 4000kcal heb gecut :p

Haha als ik 4000kcal eet kom ik minstens aan tot 20% bf binnen een paar maanden xD

Ik ben eindelijk zwaarder als Killy!

Nu ik weer mag beulen zal ik je wel een keertje slopen killy.

• #4.352
Heb mij prima vermaakt. Vraag het maar aan oma als je dr ziet.

• #4.355
Benen gepakt bij straatweg omdat ik morgen geen tijd ga hebben.
Was een beetje moe vandaar de keuze om weer eens na een lange tijd naar straatweg te gaan, had wat hardcore sfeer nodig :fire:

Was wel beetje druk dus beetje geschoven emt de oefeningen

Squat:
10xstang
10x60
8x100
8x120
6x130 (met spot, wel heel diep maar wel aardig wat hulp nodig gehad)

Hack squat (had deze zo gemist, je kan hier bijna sumo breed staan :D)
8x50
8x70
8x70
10x50

Leg extenstion (machine voelt hier super zwaar, maar super goed)
3x8x35kg volgens mij

Lying leg curl (same story as with the extenstion)
8x25
2x8x35

Sitting calf raises vs standing calfraises
3x8 vs 3x8

Daarna nog wat posing gedaan voor ron.
Hij had me al een maand of 3 niet meer gezien en zei dat ik goed vooruit was gegaan. Nu ik een week ofzo wat meer carbs eet zie ik er echt weer stuk groter uit :)
Posing ging goed.

Wel zei ron dat ik waarschijnlijk buiten de D klasse ging vallen bij de junioren.
Of dit het geval is weet ik niet en zie ik dan wel, hoop op de D.
Maar was weer een super boost voor mijn motivatie, ga hier weer wat meer langs komen.

• #4.356
Oja, voor kuiten nog 2 sets lunges gedaan met 2 8kg dumbbells tot failure.
Gewoon, omdat het moest :p

• #4.357
Goedzo killy :mad:

Straatweg is wel erg klein vind ik maar wel lekker hardcore inderdaad! :D Bij ons komen ze met steeds meer kleuren overal. Lijkt wel een peuterspeelzaal bij blijdorp. Daar gaat je hardcore feeling hahahaa.

Enne wel fijn zo'n motivatie boost :)

Straatweg is wel erg klein vind ik maar wel lekker hardcore inderdaad! :D Bij ons komen ze met steeds meer kleuren overal. Lijkt wel een peuterspeelzaal bij blijdorp. Daar gaat je hardcore feeling hahahaa.

Enne wel fijn zo'n motivatie boost :)
Hoe bedoel je meer kleuren? Kleur van schijven?

Terug
Naar boven