Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

dik vet nou ook weer niet

maakt niet uit hoe je houding is (zolang je full rom hebt)
glutes en hams worden hard aangepakt met deads

Houding maakt niet uit? Jij traint toch ook uiteindelijk met het doel zoveel mogelijk te deadliften? Wanneer je niet voldoende spanning kan houden op je bovenrug schiet als gevolg daarvan je kont de lucht in. Je tilt het gewicht dan als het ware stiff legged, je bent dan gewoon minder sterk dan wanneer je als het ware de plankier de grond in drukt met je benen. Met een juiste techniek ben je op den duur gewoon sterker. Wanneer je de bar vast pakt en je rug opspant en dus zo laag mogelijk gaat zitten moet het gewicht al bijna een beetje loskomen.

ik doelde op dat de houding niet veel uitmaakt of je nou erg je benen pakt, die pak je toch wel.
uiteindelijk is houding natuurlijk best belangrijk met deadlift idd haha.
ben trouwens benieuwd of ik eindelijk de 180kg kan trekken na smolov, deadlift schijnt ook lekker te stijgen ervan.

ik doelde op dat de houding niet veel uitmaakt of je nou erg je benen pakt, die pak je toch wel.
uiteindelijk is houding natuurlijk best belangrijk met deadlift idd haha.
ben trouwens benieuwd of ik eindelijk de 180kg kan trekken na smolov, deadlift schijnt ook lekker te stijgen ervan.

Hoop het voor je man, gewoon hard je best doen. Maar techniek is zo ontzettend belangrijk, in je techniek wordt je sterk. Als je al op een jonge leeftijd je ego aan de kant kan zetten en kan zien dat gewicht van ondergeschikt belang is heb je al zo'n voorsprong op de rest.

Hoop het voor je man, gewoon hard je best doen. Maar techniek is zo ontzettend belangrijk, in je techniek wordt je sterk. Als je al op een jonge leeftijd je ego aan de kant kan zetten en kan zien dat gewicht van ondergeschikt belang is heb je al zo'n voorsprong op de rest.

Heb jij door je lengte nooit problemen met DL'en?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.426
Mijn nieuwe atlassen binnen gekregen (4 boeken), ben er super blij mee :)

uploadfromtaptalk1333732912595.jpg

:D heb je ook een foto van je gezicht hoe superblij je bent killy?

• #4.428
Ja, kunnen jullie trouwens zien dat ik onder de zonnebank ben geweest?

uploadfromtaptalk1333733259681.jpg

Heb jij door je lengte nooit problemen met DL'en?

Denk dat het meer te maken heeft met de verhoudingen dan met de lengte. Een kort iemand met lange benen en korte armen zou best wel meer problemen kunnen hebben met deadliften. Mijn verhoudingen zijn wel redelijk (niet al te lange benen en best wel lang armen), heb zelf weinig problemen gelukkig met deadliften. Ben zelf ook nog hard bezig mijn techniek beter te krijgen, denk dat daar eerst nog de meeste winst inzit.

• #4.430
Ik wens geen deadlift discussies in een non deadlifting log :mad:

• #4.431
VOor iedereen die wilt weten hoe hij zo groot komt... In deventer haalt hij altijd zijn boodschappen bij de decamarkt
Alleen is de foto niet goed te lezen :(

uploadfromtaptalk1333734692935.jpg

deadliften jullie met benen op schouderbreedte? Of wijder uit elkaar..

decamarkt of dekamarkt?

• #4.435
Net borst triceps en biceps gedaan (biceps zonder ibo)

Db press
2x10x27.5
5x37.5 (pr) 3x37.5 (met hulp)
5x37.5 met hulp

Db flyes
2x10x15
8x17.5

Machine chest press
3 sets hoge reps

Cable flyes
2x15

Cable pushdown
3x10-12

Machine kickback ofzoiets :p
3x

Reverse grip pushdown
3x

Bb curl
10x40
10x40
8x40

Hammer curl
10x15
10x15 (laatst wat slingeren)
10x15 (lekker veel slingeren)

High pulley curl
3x10x17.5

halve gewichten?

• #4.437
Ja beetje rare gym, de vaste stek scheen bij aankomst dicht te zijn.

Dumbbells met 37.5kg ???

met hoeveel gewicht gingen de dumbbells dan omhoog daar?

• #4.440
2.5kg, maar miste heel veel dbs, vandaar de stap van 27.5 naar 37.5, maar wel super blij met die 5x37.5 zonder hulp :)

Terug
Naar boven