- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grappig dat ik dus woon naast de bodies in delfshaven en vastzitt aan een abbo voor een jaar bij de f 4 f![]()

die hebben toch maar dumbbells tot 10kg?
Zit er een beetje aan te twijfelen om naar straatweg te gaan, de sfeer daar laat mij gewoon vele male beter trainen, ook vind ik de machines fijner aanvoelen.
Maar eens met ron om de tafel gaan zitten over een prijs van maar 1x p/w ofzo.
Bij bodies is het ook leuk, maar om bij beide een onbeperkt abbo te nemen is wat zonde nu ik maar 3x train per week![]()
die bij centraal station is vrij hardcore vind ik zelf, alleen mensen zijn echt lomp daar, gister was ik aan het incline pressen in de smits machine, haalt iemand een schijf van de stang af terwijl ik bezig was, dus dat
en dumbbells gaan tot 40 kg en ik zie die brede man uit je klas geregeld daar trainen, zijn in elk geval genoeg mensen waar ik als ik naast sta me nog klein voel
tijdens je set?ik dacht je had geen begeleiding meer nu..van wie nu dan? Ibo? Oma?

sorry hoor, als je pech hebt sta ik naast je bij de junioren..daag me niet uit!
hahaha

Ik ga je broekje aftrekken op podium (no homo)Als ik pech heb?
De pech dat ik je gevoelens ga kwetsen!![]()

.Vandaag stiekem een keer gedeadlift.
Waren 2 maatjes langs gekomen op mijn werk waar ik vroeger mee trainde en die ging deadliften. Had het al maanden niet meer gedaan dus wou wel eens kijken hoe het ging.
6x90
4x110
3x140
2x155
1x170
Op sokken zonder riem of straps.
Had totaal geen zin om last te krijgen van mijn rug door zo'n stom testje dus alle reps waren met een mooie rechte rug.
Geen stiff legged deadlift zoals op de vid met ibo
had nog wel zwaarder kunnen gaan, maar dan weet ik niet zeker of ik een mooie techniek zou hebben.
Dus daarom ook maar gestopt.
toch wel stuk sterker geworden in 3 maanden zonder deadlift, aangezien de 170 verbazing wekkend snel omhoog ging met goede techniek.
Nu weer 3 maanden niet deadliften, haha.