Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje blijven hangen van mijn tijd<br />
<br />
alsof je al jaaaaaaaaren traint

Het zou toch kunnen dat ibo zei dat je dit moest doenNee, ibo whatsappt me altijd 10 min voor mijn training hoeveel reps ik met wat voor gewicht ik moet maken
Inderdaad voorkeur, ik werk graag ergens naar toe, beetje blijven hangen van mijn tijd dat ik de Blood and Guts trainingsschema volgde van dorian yates.

IN
Pff, je bent echt die ecto status van je aan het kwijtspelen...Nee je bent echt goed bezig ben blij voor je dat al die toewijding eindelijk z'n vruchten begint af te werpen!

Laat je het weten als ze Turks voor je komen koken?![]()
Je bent altijd welkom om te komen eten, of trainen, Medium Z.
Goede vooruitgang op je foto's, Maarten. Wel op je poseren oefenen.

hoe kun je zo poep veel eten en niet in vp aankomen? ik eet 3500 ongeveer en word met de week vetter![]()
nee en ja, 10 min warming up maar zit 400/700kcal bove onderhoud afhankelijk of ik keer iets wel of niet eet
hoe kun je zo poep veel eten en niet in vp aankomen? ik eet 3500 ongeveer en word met de week vetter![]()
nee en ja, 10 min warming up maar zit 400/700kcal bove onderhoud afhankelijk of ik keer iets wel of niet eet

hoeveel kcal zit je ongeveer bove onderhoud?Tja, ik train in mijn eentje altijd wel vrij intensief.
30 sec rust is al veel![]()