MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.701
hoeveel kcal zit je ongeveer bove onderhoud?
je hebt wel meer herhalinge dan mij maar dat zou het wel niet zijn ^^ snap ook niet hoe je zoveel naar binne kunt proppe haha

Ik reken mijn onderhoud niet uit, ik vind dat onzin.
Als ik af willen vallen halen ibo en ik wat koolh of vetten weg, wil ik aankomen voegen we ze toe.

Snap niet war je aan onderhoud berekenen hebt? Misschien voor een eerste keer, maar daarna kan je toch gewoon naar de resultaten kijken?

Ik reken mijn onderhoud niet uit, ik vind dat onzin.
Als ik af willen vallen halen ibo en ik wat koolh of vetten weg, wil ik aankomen voegen we ze toe.

Snap niet war je aan onderhoud berekenen hebt? Misschien voor een eerste keer, maar daarna kan je toch gewoon naar de resultaten kijken?
heb het ooit keer uitgerekend en zal daar ongeveer nog wel op zitten. maar heb geen coach ;(.

• #4.703
heb het ooit keer uitgerekend en zal daar ongeveer nog wel op zitten. maar heb geen coach ;(.

Ibo laat mij ook wel vrij hoor.
Het voedingsschema komt van hem, maar laatst zei hij gewoon 'je mag je carbs wat verhogen'.
Dan is het aan mij om dat goed te doen, natuurlijk met help where needed

klasse killy. Langzaam begint iedereen meer respect te krijgen voor je harde arbeid;)
en dat terwijl je pas 18 bent

intensief trainen met 30 seconden rust hmmm zou dat niet eens halen met zo weinig rust.

• #4.707
klasse killy. Langzaam begint iedereen meer respect te krijgen voor je harde arbeid;)
en dat terwijl je pas 18 bent

Thnx man!
Al vergeet ik natuurlijk niet de mensen op dbb die ervoor al in me geloofde ;)

Wanneer word je 19 trouwens?

25 mei :D

intensief trainen met 30 seconden rust hmmm zou dat niet eens halen met zo weinig rust.

Haha, ik vind het heerlijk!
Aan het eind van de training wilt het wel eens wat langer zijn.
Enigste waar ik watmeer rust heb is bij mijn squats.

Ik merk ook als ik bv iemand heb die mee doet, dat ik me erg gehaast voel en het liefst hun van het apparaat wil afduwen :p

• #4.708
Lig nu wakker door de groei pijnen in mijn benen :(

Dan maar even snel mijn training van deze avond:
Borst armen omdat ik vrijdag weer benen ga doen bij ibo!

Db press
15x24
4x8x32 super traag, mijn werk heeft geen zwaardere db's.

Bp
10x70
4x105 (lol, die super slow reps hakken er wel in :p)
6x90

Cable flyes
6x30
6x25
8x22.5

Db flyes (licht incline)
3x8x12kg

Dips vs bb curl
15xbw vs 8x40kg
15xbw vs 8x40
12xbw vs 8x40

Normaal verzwaar ik mijn dips, maar hier was geen riem daarvoor)

Db curl vs overhead extenstion
3x8 vs 3x8

Highpulley one arm
Curl vs extenstion
3x8x20kg

is dat niet belachelijk k*t om daar te trainen als je normaal in wat betere gym traint? toen ik nog bij basic-fit zat zat ik me best te ergeren aan dat bijv die db's voor geen reet kloppen.
wel goede training

• #4.710
is dat niet belachelijk k*t om daar te trainen als je normaal in wat betere gym traint? toen ik nog bij basic-fit zat zat ik me best te ergeren aan dat bijv die db's voor geen reet kloppen.
wel goede training

Tja, in de 3 maanden dat ik er werk heb ik er 2x een training gedaan :p

Opzich kan je er prima trainen, het is alleen echt extreem basic en je moet wat kunnen knutselen

bij de basic die ze hier hebben wel eens getrained.. dumbbells tot een kilotje of 38 (wat ik niet verwacht had), en een boel hammerstrength apparaten.
opzich wel te doen voor borst/armen/schouders. maar wil je serieus benen en rug trainen heb je toch wat meer nodig

• #4.712
Pfff.
Moest gister invallen op mijn werk en dat breekt me wel op.

Werken tot 22:30, dan terug naar rotterdam omdat ik geen vlees had meegenomen om te kunnen koken bij mijn pa.

00:30 in mijn bed

06:00 ging de wekker :(

Loop ik uit mijn huis pleur ik van de trap met mijn slaapdronken kop. Zit ik om half 8 in de bus val ik in slaap 1 halte voor mijn bestemming, werd weer wakker toen mijn bus langs mijn werk reed.
Dus toen moest ik weer een stuk terug lopen :mad:

Nog wat spierpijn in mijn benen en vanavond 10x10x100...

Heb er stiekem wel een beetje zin in, maar deze dag is k*t :mad:

hahah dat is niet zo een lekkere start nee..
ik heb op slaaploze dagen altijd zo'n honger by the way

succes vanavond :)

zet em op killy

komt goed brah <3

Pfff.
Moest gister invallen op mijn werk en dat breekt me wel op.

Werken tot 22:30, dan terug naar rotterdam omdat ik geen vlees had meegenomen om te kunnen koken bij mijn pa.

00:30 in mijn bed

06:00 ging de wekker :(

Loop ik uit mijn huis pleur ik van de trap met mijn slaapdronken kop. Zit ik om half 8 in de bus val ik in slaap 1 halte voor mijn bestemming, werd weer wakker toen mijn bus langs mijn werk reed.
Dus toen moest ik weer een stuk terug lopen :mad:

Nog wat spierpijn in mijn benen en vanavond 10x10x100...

Heb er stiekem wel een beetje zin in, maar deze dag is k*t :mad:

10x10x100, neem aan squatten :-).. doe je daarna ook nog andere oefeningen?

wel ATG mag ik hopen he? :whip:

Laatst bewerkt:
  • #4.718
10x10x100, neem aan squatten :-).. doe je daarna ook nog andere oefeningen?

Zodat Killy uitgerust naar deventer kan komen, want ik heb schouders en armen op de planning staan maar Killy mag benen trainen;

SQUATS 10x10x100kg (met 60sec rust tussen de sets)
Legg curls 3x6
Kuiten 10x10
En als finisher mag hij Lunges gaan lopen totdat hij neervalt :D
Willen jullie nog dat ik het film??

De eerste 5 sets :)

Misschien als je Ibo lief aankijkt dat hij je op z'n snorfiets wel naar huis wil brengen, maar dan moet je wel de richting aangeven als ie moet afslaan :D

Terug
Naar boven