Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven doen, je gaat toch goed.......Maar ik vertrouw op ibo, want ben in tijden niet zo goed gegaan.

)weet je allemaal goed te onthouden pik. of heb je pen en papier bij je![]()

Killy, jij volgt toch fysiologie ofzoiets en je komt veel in contact met mensen die veel van de sport afweten dus ik vraag het even aan jou.
Na een zware training heb ik vaak amper tot geen honger. Ik doe paar happen een begin gelijk te kokhalzen gewoon omdat het eten niet binnen wilt. Heb jij misschien enige tips hiervoor?
(overdag heb ik geen enkel probleem met eten)
Dan mag je een stoel, emmer en natte, koude handdoek klaarleggen!Harder trainen!!! Als er iets je metabolisme omhoog zou moeten gooien is het wel een intensieve training.
Kijk, na benen bv heb ik de eerste 30 min ook geen honger, maar anders moet je maar gewoon stampen.

Gewoon stampen!
Killy kwam jij morgen nog naar Tolkamer voor sterkste man?

Killy, jij volgt toch fysiologie ofzoiets en je komt veel in contact met mensen die veel van de sport afweten dus ik vraag het even aan jou.
Na een zware training heb ik vaak amper tot geen honger. Ik doe paar happen een begin gelijk te kokhalzen gewoon omdat het eten niet binnen wilt. Heb jij misschien enige tips hiervoor?
(overdag heb ik geen enkel probleem met eten)
Ja, rij met roy mee.
Even dagje eten als een strongman![]()

Dit is het juiste antwoord.Het is imo juist de kunst om te leren je niet te richten op hoeveel gewicht je pakt, maar juist op een goede bewegingsbaan en het knijpen van de spieren. Hier moet je je ego voor thuis laten, maar ik maak veel betere gains.