Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

6x150 gaat de goede kant op. Gregor moet je vaker spotten ;-)

Goed bezig brah!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.864
Bejaarde fitness borst armen.

Schouder voelde goed aan maar durfde in mijn achter hoofd nog niet full out te gaan.

Incline db press
Warmup
15x24
10x30

6x38
4x38 (juistem)
5x34 (ook jammer)
7x30 (:mad::mad:)

Machine chest press
3x8x70

Flyes
4x8x25 (dan maar super focus op contractie)

Dips vs db curls
3x
8xbw (licht ivm schouder) vs 8x14kg

Skull crushers deden pijn in mijn schouder, dus vervangen door overhead rope exstenstion

Beide oefeningen single arm
Overhead rope extenstion vs rope hammer curl
8x22 vs 8x30
8x25 vs 8x30
8x25 vs 8x30

High pulley extenstion vs curl
8x22 vs 8x25
8x22 vs 8x25

Dit voelde niet lekker voor mijn schouder.

Pushdown vs cable curl
8x65 vs 8x50
8x65 vs 8x50

Wel lekkere pomp maar wel heel voorzichtig moeten trainen.
Schouder gaat wel met de dag beter, maandag wel nog heel voorzichtig met rug en schouders.
Denk dat ik alleen even wat ga pompen en dan weer stoppen.

weet je allemaal goed te onthouden pik. of heb je pen en papier bij je :P

knap hoor, je lijkt wel een vrouw. die kunnen ook goed meerdere dingen tegelijk doen:D

• #4.868
Voordeel van trainen als een mietje, kan je lekker bezig houden met dingen die wel belangrijk zijn! :p

Ja het is te zien wat dat mietje belangrijk vind

• #4.870
MIjn schouder :(

Maar je hebt gelijk, misschien moet ik me niet druk maken als ik een keer wat minder kg's pak.
Zolang de contractie en pomp er goed in zit maakt het niet uit of ik een paar kg's minder til.

Killy, jij volgt toch fysiologie ofzoiets en je komt veel in contact met mensen die veel van de sport afweten dus ik vraag het even aan jou.
Na een zware training heb ik vaak amper tot geen honger. Ik doe paar happen een begin gelijk te kokhalzen gewoon omdat het eten niet binnen wilt. Heb jij misschien enige tips hiervoor? :D
(overdag heb ik geen enkel probleem met eten)

Het is imo juist de kunst om te leren je niet te richten op hoeveel gewicht je pakt, maar juist op een goede bewegingsbaan en het knijpen van de spieren. Hier moet je je ego voor thuis laten, maar ik maak veel betere gains.

• #4.873
Killy, jij volgt toch fysiologie ofzoiets en je komt veel in contact met mensen die veel van de sport afweten dus ik vraag het even aan jou.
Na een zware training heb ik vaak amper tot geen honger. Ik doe paar happen een begin gelijk te kokhalzen gewoon omdat het eten niet binnen wilt. Heb jij misschien enige tips hiervoor? :D

Harder trainen!!! Als er iets je metabolisme omhoog zou moeten gooien is het wel een intensieve training.
Kijk, na benen bv heb ik de eerste 30 min ook geen honger, maar anders moet je maar gewoon stampen.

Killy kwam jij morgen nog naar Tolkamer voor sterkste man?

Harder trainen!!! Als er iets je metabolisme omhoog zou moeten gooien is het wel een intensieve training.
Kijk, na benen bv heb ik de eerste 30 min ook geen honger, maar anders moet je maar gewoon stampen.
Dan mag je een stoel, emmer en natte, koude handdoek klaarleggen! :D

Dus hier zijn niet echt tips voor? :( Gewoon stampen!:(

Had hetzelfde probleem op het begin, maar gewoon binnen stompen, soms heb ik er nog moeilijk mee, maar wend na tijdje

• #4.879
Zo, ik zit in de auto met roy (hyped) op weg naar lobith!
Even kijken hoe hij met steentjes en andere dingen gaat spelen.

Net even een kleine stop bij de mac om even wat mackroketten naar binnen te werken :D

Het is imo juist de kunst om te leren je niet te richten op hoeveel gewicht je pakt, maar juist op een goede bewegingsbaan en het knijpen van de spieren. Hier moet je je ego voor thuis laten, maar ik maak veel betere gains.
Dit is het juiste antwoord.

Terug
Naar boven