XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Gefeliciteerd :D Dat je nog maar vele jaren gains mag maken

nice idd, had half jaar geleden voor de lol is 2x20 100KG gedaan, lijkt me inprencipe effectiever dan 10x10 100kg

Nette training kill!!

Verwacht nog wel foto van jou met feesthoedje :o

Aan de hand van het filmpje heb ik het idee dat de (boven)rug eerder faalt dan de benen: rond de derde set begin je meer voorover te leunen. Heb je dit ook als je het gewicht verhoogt/ reps verlaagt?

Good Mornings zijn een aanrader als ter assistentie dienende oefening voor de Squat en helpen bij een meer stabiele positie van de UB wanneer je de Squat uitvoert.

Wel nette sessie man, 10x10.. brutaal!!

je doet een low bar squat (als ik het goed zie) en je gaat amper naar achter zitten, dan krijg je gedonder met je rug.
http://www.youtube.com/watch?v=AlpLj5MlN5M

wel dik hoor 10x10x100 ik doe het je niet na. ook epic hoe ibo gewoon rustig blijft filmen terwijl jij met die bb in je nek op de grond ligt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.052
ooo was dat het, ik dacht dat die de safety bar sloopte :cool: Vaag dat er een gat bij die safety bars zit dan...

Ik maak alles kapot, jonguh!!!!!

je doet een low bar squat (als ik het goed zie) en je gaat amper naar achter zitten, dan krijg je gedonder met je rug.
http://www.youtube.com/watch?v=AlpLj5MlN5M

wel dik hoor 10x10x100 ik doe het je niet na. ook epic hoe ibo gewoon rustig blijft filmen terwijl jij met die bb in je nek op de grond ligt :roflol:

Ik duwde mijn ellebogen niet naar voren waardoor ik naar voren ga staan, ik kan best goed squaten alleen ik had al veel spierpijn in mijn benen (puur compensatie gedrag).

Hoeze overkill hahaha, respect Killy! Maar denk om je rug als je daar wat aan krijgt is het einde oefening

Overkill, ik train zo altijd? :roflol:

dat natrappen vond ik wel leuk, mag vaker

Dat heb ik dan weer van mijn oude coach :D

Je moet hem harder aanpakken Ibo laat hem squatten op spijkers met blote voeten.
Is goed voor de core.

go training. nice :d

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.059
Pfff, ik zat net op mijn werk me af te vragen waarom er nog geen klanten waren....

Ohja, ik ben dicht vandaag!

:fuu::fuu: :fuu::fuu: :fuu::fuu:
Dan maar wat posing gedaan voor de grote spiegels en naar huis

Terug
Naar boven