XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Leuk dat je borden voor je uitzet van je overgrootmoeder hebt gehad :P

Waar is het filmpje?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.184
Door herkansingen geen tijd gehad.
De filmpjes staan bij mijn moeder op de pc, daar ga ik morgen langs om ze even te versturen naar mij thuis.
Maandag naar ibo om rug schouders te doen dus nog meer beeld materiaal!

Heb de komende 3 weken gelukkig weer wat tijd te besteden aan het vermaak van mijn dbber vrienden :)

Door herkansingen geen tijd gehad.
De filmpjes staan bij mijn moeder op de pc, daar ga ik morgen langs om ze even te versturen naar mij thuis.
Maandag naar ibo om rug schouders te doen dus nog meer beeld materiaal!

Heb de komende 3 weken gelukkig weer wat tijd te besteden aan het vermaak van mijn dbber vrienden :)

Kijk er naar uit :)

Bak de biefstuk eens wat langer door man :D

• #5.188
Heb vandaag even wat posing training op film gezet (altijd even voor de opening van mijn sportschool), is zonder pomp en nog op nuchtere maag.

[Link niet meer beschikbaar]

Heb nog super veel spierpijn in mijn benen, dus broek aangelaten omdat ik geen zin had om ze door de pijn heen aan te spannen :p

Goeie back poses!

Wel raar dat je amper abs hebt op 8%

jaa dat is inderdaad apart

• #5.192
Goeie back poses!

Wel raar dat je amper abs hebt op 8%

Ja inderdaad...
Ik heb heel lang gedacht dat je geen buik hoeft te trainen als je zwaar squat en deadlift... NOT, althans niet in het begin.. dus niet meer naar bodybuilders luisteren!

Ibo heeft me daarom ook aangeraden buik zwaar te gaan trainen met gewichten. Dus dat komt wel goed.

Ja inderdaad...
Ik heb heel lang gedacht dat je geen buik hoeft te trainen als je zwaar squat en deadlift... NOT, althans niet in het begin.. dus niet meer naar bodybuilders luisteren!

Ibo heeft me daarom ook aangeraden buik zwaar te gaan trainen met gewichten. Dus dat komt wel goed.

Genetics i guess :P
Train nooit mijn buik en heb op 14% nog heel licht abs :P

• #5.194
Genetics i guess :P
Train nooit mijn buik en heb op 14% nog heel licht abs :P

Ja maar ik heb ze dan ook echt bijna nooit echt getraind...
Robbie had toen ooit eens tegen me gezegd dat het niet nodig was, helaas is dat voor mij niet het geval. (hij heeft ook heel veel dingen aan me verteld die wel heel goed waren)

Ziet er goed uit kan je voortaan niet iets dichter bij staan:)?

Ja ik sta ook op 10-12 % denk en ik zie ook totaal geen abs heel heel licht verschilt per persoon

• #5.196
Ziet er goed uit kan je voortaan niet iets dichter bij staan:)?

Ja ik sta ook op 10-12 % denk en ik zie ook totaal geen abs heel heel licht verschilt per persoon

Zal de volgende keer mooie close ups maken! :p

Maar vind het fijn om het van wat verder te zien, de jury zit ook wat verder van je af

Maar de jury heeft geen verrekijker

• #5.198
nice botjebuilding killy!

nee zonder gekheid, goed vooruit aan het gaan

Killy mist de blokken in zijn abs, vandaar dat hij niet oneindig veel crunches gaat doen, maar zwaar met weinig reps.
Zijn zijstrepen komen er wel goed uit, maar ik wil meer blokken zien.
Poseren is al iig wat beter als een paar weken geleden. Goed blijven oefenen.

Terug
Naar boven