XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Nette training killl, mooi volume op deadlift

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.482
Viel echt tegen :p!

1rm staat 195 zonder straps en riem, nu zelfde alleen was mijn grip het echt aan het begeven :p

ja grip is echt k*t bij een beetje zware deadlift als je veel reps moet. :P heb er zelf ook altijd problemen dus doe meestal straps aan.

.....Side curls (geen idee hoe ik dat moet noemen, boven arm langs je lichaam en dan met cable naar binnen draaien met je arm of naar buiten).......

Naar aanleiding van deze post, heb ik ook de oefening gedaan.
Als onderdeel van mijn schoudertraining. Had ook ff wat filmpjes bekeken voor de techniek.
Pfff branden die schouders zeg. Echt een hele rare sensatie hahaha.
Voelde aan het einde van mijn reps ook mijn triceps.

Ik laat het er voorlopig in staan. Zo leer ik nog eens wat. ;)

• #5.487
Naar aanleiding van deze post, heb ik ook de oefening gedaan.
Als onderdeel van mijn schoudertraining. Had ook ff wat filmpjes bekeken voor de techniek.
Pfff branden die schouders zeg. Echt een hele rare sensatie hahaha.
Voelde aan het einde van mijn reps ook mijn triceps.

Ik laat het er voorlopig in staan. Zo leer ik nog eens wat. ;)

Je triceps?? Ik deze altijd super licht puur om mijn cuffs wat aan te pakken

Je triceps?? Ik deze altijd super licht puur om mijn cuffs wat aan te pakken

Hihi ja ik snapte het ook niet hoor. Maar ik voelde bij rep 12 de binnenzijde van mijn bovenarm, echt wel triceps. Ik zat met 5kg en de eleboog kon ik niet meer strak tegen het lichaam aanhouden.
Tenzij ik een hele andere oefening doe. :p

Staand met zijkant richting de pulldown machine. Cable pakken en dan de arm langs het lichaam de arm 90 graden en de cable trekken van binnen naar buiten of van buiteen naar binnen.

• #5.489
Pfff krijg echt de neiging om gewoon 3x borst te trainen als ik deze foto zie :mad:

Wat doe jij voor je borst dat ie zo onwijs achter loopt?

• #5.491
Wat doe jij voor je borst dat ie zo onwijs achter loopt?

Voor ik met ibo trainde heel verkeerd getraind.
Mijn toenmalige trainingspartner was helemaal van de pre exhausting, dus bv eerst 8 reps flyes voor een bench press.

Hierdoor werd het meer een flat shoulder press :p

• #5.492
We deden dit ook alleen voor borst niet voor andere spiergroepen, nu hier het resultaat van een half jaar 1 spiergroep slecht trainen en de rest normaal

Je kan toch best flyes voor bench doen? Snap dat je dan niet optimaal bench maar klinkt niet als een hoofdzaak waardoor die zwaar achter gaat lopen.

Met als gevolg dat je nu aan de siliconen moet :(

Je hebt op die foto wel een goede ronde schouderkop. Maar misschien komt het ook door je houding en doordat je borst klein is.

• #5.496
Je kan toch best flyes voor bench doen? Snap dat je dan niet optimaal bench maar klinkt niet als een hoofdzaak waardoor die zwaar achter gaat lopen.

Als je flyes gaat supersetten en daardoor echt super weinig gewicht kan benchen lijkt me dat wel nadelig.
Het is een feit dat ik het toen niet goed deed, want ze gaan nu wel vooruit.

Moet nog wel super goed letten op houding tijdens borst oefeningen, heen snel de neiging om alles uit mijn schouders te gaan drukken.

• #5.497
MAar ik heb nu creatine!!! Dus kom allemaal goed :)

Borst loopt achter, komt omdat je niet bencht en enkel gay isolatie oefeningen doet.

:trollface:

Is er nog een gewichtsklasse voor D junior

Terug
Naar boven