hij doet het niet meer
microfoon is al 5 dagen dood en nu begon hij ineens blackscreens te geven, hard reset van android mocht ook niet helpen.
Heb hem ook vaak genoeg laten vallen dus opsturen heeft geen zin want dan zetten ze het gelijk op val/stoot schaden (wat waarschijnlijk ook het geval is met de mic).
Dus moet even kijken hoe ik het financieel ga aanpakken, zit te denken aan de samsung galaxy note alleen dan gaat mijn week naar noorwegen niet door![]()
Ik zou hem gewoon opsturen.. Als ze zeggen dat het door val/stoot schade is moet je eisen dat ze je zeggen wat er precies kapot is en hoe dat kapot kan gaan door val/stoot schade. Als ze je dat niet uit kunnen leggen dan zullen ze hem toch moeten maken..
Mijn iPhone 3g had ontzettend last van die barsten in de achterkant zonder dat ik hem ooit had laten vallen (ding zag er als nieuw uit behalve dan al die haarscheurtjes). Ik had er zelf geen last van maar t scheen onder de garantie te vallen, had alleen geen zin om mijn toestel 2 weken kwijt te zijn... Totdat hij kopje onder ging in bad.
Opgestuurd met als reden de haarscheurtjes (legitieme garantie reden die niet veroorzaakt kon worden door water) en paar weken later een volledig nieuwe iphone binnen gekregen
. Maar goed, zelf als je denkt dat het door valschade komt.. niet geschoten altijd mis?