Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

hij doet het niet meer :(

microfoon is al 5 dagen dood en nu begon hij ineens blackscreens te geven, hard reset van android mocht ook niet helpen.
Heb hem ook vaak genoeg laten vallen dus opsturen heeft geen zin want dan zetten ze het gelijk op val/stoot schaden (wat waarschijnlijk ook het geval is met de mic).

Dus moet even kijken hoe ik het financieel ga aanpakken, zit te denken aan de samsung galaxy note alleen dan gaat mijn week naar noorwegen niet door :(

Ik zou hem gewoon opsturen.. Als ze zeggen dat het door val/stoot schade is moet je eisen dat ze je zeggen wat er precies kapot is en hoe dat kapot kan gaan door val/stoot schade. Als ze je dat niet uit kunnen leggen dan zullen ze hem toch moeten maken..

Mijn iPhone 3g had ontzettend last van die barsten in de achterkant zonder dat ik hem ooit had laten vallen (ding zag er als nieuw uit behalve dan al die haarscheurtjes). Ik had er zelf geen last van maar t scheen onder de garantie te vallen, had alleen geen zin om mijn toestel 2 weken kwijt te zijn... Totdat hij kopje onder ging in bad.

Opgestuurd met als reden de haarscheurtjes (legitieme garantie reden die niet veroorzaakt kon worden door water) en paar weken later een volledig nieuwe iphone binnen gekregen :D .

Maar goed, zelf als je denkt dat het door valschade komt.. niet geschoten altijd mis?

hij doet het niet meer :(

microfoon is al 5 dagen dood en nu begon hij ineens blackscreens te geven, hard reset van android mocht ook niet helpen.
Heb hem ook vaak genoeg laten vallen dus opsturen heeft geen zin want dan zetten ze het gelijk op val/stoot schaden (wat waarschijnlijk ook het geval is met de mic).

Dus moet even kijken hoe ik het financieel ga aanpakken, zit te denken aan de samsung galaxy note alleen dan gaat mijn week naar noorwegen niet door :(

je kan best veel goedkope galaxy S2 op de kop tikken, marktplaats staan er veel.
goed toestel

Iphone rulez :)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 11:19 ----------

Iphone rulez :)

Gepost vanaf mijn iPhone, kusje xx

Killy, broeder, ik lurk al heel lang zonder account in je topic, toch maar besloten om een account te maken.

Je bent lekker bezig man, je gaat het maken op de Flex!

please.....................stay safe................

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.627
Vandaag 2 tentamens gehad, waarvan ik al weet dat ik er 1 niet gehaald heb (mondeling) :mad:
Morgen heb ik nog een toets (praktijk + theorie mondeling). Volgende week woensdag heb ik de herkansing van de toets die ik vandaag niet gehaald heb. Ik moet ze halen anders kom ik studie punten te kort :eek:

toch even wezen trainen maar puur voor ontspanning, normaal doe ik benen maar ik had amper gegeten en dus geen puf. Ik had echter maandag op 1 of andere manier zo slecht borst gedaan dat ik echt 0 spierpijn had gister en vandaag.

daarom maar wat setjes borst gedaan:

flat bp (paused):
10x70
6x90
6x80
5x80
10x70

cable flyes
3x10x25kg

cable flyes naar beneden en recht naar voren
2x6x30kg ss 2x6x30kg

staande calfraises
5x10x80kg

zittend
4x8x25kg (1 been)

rope crunches
3x10x85kg

rope crunches met touw aan 1 kant
8x85kg links
8x85kg rechts
6x85kg links
6x85kg rechts

machine crunches
4x10x50kg

nog wat posing gedaan, als ik dikke pomp in mijn chest heb ziet mijn fysiek er best aardig uit. Alleen zodra ik iets anders heb gedaan dan borst en ik dus daarom geen pomp heb, valt mijn borst echt leeg.

Dus goed blijven pushen op borst, heb nog een paar maandjes om vooral daar wat massa te plakken voor op het podium!

Laatst bewerkt:
Ga paused benchen, word je chest echt snel sterker van.

• #5.629
Nice! Gaat goedkomen dan.

vrijdag borst, maandag borst, woensdag borst

Hmmm?

• #5.632
vrijdag borst, maandag borst, woensdag borst

Hmmm?

hnggggg

Op de planning stond dat ik a.s. vrijdag met ibo rug schouders ging doen, alleen daar kwam iets tussen vandaar dat ik deze maandag borst had gedaan.

Alleen ik moest even trainen om uit de stress te komen, maar moest ook nog veel leren en na een benen training kan ik alleen maar slapen :P

Ik heb echt een ramp kwa tentamen stress :(

veel herkansingen ook killy?

• #5.634
veel herkansingen ook killy?

Ligt er aan, heb 3 toetsen dit kwartaal, waarvan ik er 1tje net net net net net geen voldoende had gehaald. Dus die herkansing maak ik me niet zo druk om.

Morgen ook weer een pittige, dus hopen dat die wel goed gaat.

Minder DBB, meer school

• #5.637
vandaag in de gym iemand geholpen met push jerks (monster van 120 kg die kooi gevechten doet) en dat liep een beetje uit de hand.... Het werd een wedstrijdje :P

3x60
1x70
1x75
1x80 pr
1x82.5 pr
1x85 pr
failx87.5
failx87.5
failx87.5
1x87.5 pr
Zo jammer dat ik die laatste niet gefilmd heb!!!! was echt mega worsteling, op borst krijgen ging steeds goed maar uitstoten was een ramp! Na paar fails kreeg ik hem eindelijk 75% uitgestoten en die laatste paar cm naar lockout duurde echt een eewigheid :P
Dacht echt dat ik hem ging failen maar na 5-6 seconden kreeg ik hem toch heel langzaam uitgestoten :D

Toen vond ik het wel weer goed voor vandaag, ik moet tenslotte niet moe worden op mijn werk :P
Wel eerste keer dat ik ze zwaar deed (doe ze uberhaupt nooit)

• #5.638
sterk killy :fa:

hahah, goed bezig kilster :)
een filmpje was leuk geweest idd

sterk killy

Terug
Naar boven