MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Dikke shit. Is het een bekende vechter?

Nee totaal niet, gewoon een buffel met een een vergelijkbaar UW :p

Trouwens nieuwe telefoon binnen, galaxy note

Wtf moet je met zo een ding, past toch niet in je broekzak? Koop dit, kun je hem mooi in doen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
m1dymaowap1r.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.644
Past wel hoor, alleen niet in jouw skinnie jeans

vandaag in de gym iemand geholpen met push jerks (monster van 120 kg die kooi gevechten doet) en dat liep een beetje uit de hand.... Het werd een wedstrijdje :P

3x60
1x70
1x75
1x80 pr
1x82.5 pr
1x85 pr
failx87.5
failx87.5
failx87.5
1x87.5 pr
Zo jammer dat ik die laatste niet gefilmd heb!!!! was echt mega worsteling, op borst krijgen ging steeds goed maar uitstoten was een ramp! Na paar fails kreeg ik hem eindelijk 75% uitgestoten en die laatste paar cm naar lockout duurde echt een eewigheid :P
Dacht echt dat ik hem ging failen maar na 5-6 seconden kreeg ik hem toch heel langzaam uitgestoten :D

Toen vond ik het wel weer goed voor vandaag, ik moet tenslotte niet moe worden op mijn werk :P
Wel eerste keer dat ik ze zwaar deed (doe ze uberhaupt nooit)

Een wedstrijdje tegen memmet ? haha wat ben je toch weer bescheiden killy

hebben jullie daar wel zoveel gewicht dan ? ;)

• #5.650
Normaal hangen we mensen zoals jij over de stang :D

• #5.651
Liften voor gevorderde

uploadfromtaptalk1340991814991.jpg

heb je uiteindelijk wel een lift gekregen, met een matras op je pan? :P

• #5.653
Bus genomen

uploadfromtaptalk1340994532383.jpg

• #5.655
Net even voor de opening op mijn werk wat posing gedaan, zonder spiegel en gefilmd zodat ik erna kon zien hoe en wat.

De side poses zien er koud allemaal goed uit kwa uitvoering en fysiek.
Back poses zijn vooruit gegaan (hou mijn rechter schouder niet meer een stuk lager dan links, soms nog wat verschil) maar back double bicep moet ik nog wat oefenen.

Front poses zijn ook vooruit gegaan.
Enigste waar ik niet tevreden mee ben is de biceps pose, deze is (vooral zonder pomp) mijn zwakste pose. Na training (borst of rug training) ziet deze er al snel een stuk beter uit, ben ook wel erg nieuwsgierig hou hij er uit ziet met een gehele UB pomp ipv steeds maar gedeeltelijke pomp in mijn bovenlichaam.

Moet het toch vaker zonder spiegel gaan doen wat dat is heel makkelijk, maar op de wedstrijd staat die er ook niet :p

• #5.656
Nu nog even harder dan ooit werken om nog zoveel mogelijk massa te pakken voor het 1940-1945 dieet start

goed bezig kilster :thumbup:
welke phone heb je nu?

meer calves doen <3

nice armen killy!

Terug
Naar boven