Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Mmmmmm net bij vrienden gegeten:

5 hamburgers + turks brood
10 kipnuggets
Patat
Halve doos dadels

Mag ook wel na 2 weken zo Mega streng op mijn dieet gelet te hebben. Jammer dat ik niet ga trainen want door die dadels + vet voel ik me nu superman

lekker :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.842
Ik dacht dat je meer van de hardcore gyms was? als ik een gym kon inrichten zag het er zeker niet uit als zo'n speelparadijs als dat filmpje lol

• #5.844
Ik dacht dat je meer van de hardcore gyms was? als ik een gym kon inrichten zag het er zeker niet uit als zo'n speelparadijs als dat filmpje lol

we willen de gym commercieel maken maar wel hardcore!
Wat mij tof lijkt is om een gym te hebben die perfect is voor een zo breed mogelijke aantal sporten, zo trek je ook de meeste klanten.

Dus naast de hammer strength machines en de losse gewichten die ik op het lijstje heb staan, wil ik ook functioneel kunnen trainen.
Dan is zo'n station natuurlijk ideaal om bv een team (voetbal, judo, weet ik veel wat voor groep) te trainen in een groep les.

Mijn maatje beschikt over een leuk start bedrag dus kan er zeker een mooie gym van maken. We streven naar een echt topsport centrum, alleen dan klein en gezellig.

Ah ok dat is wel nice. Lijkt me wel moeilijk om zoiets te beginnen aangezien het aanbod al redelijk groot (en goedkoop) overal is

Misschien nog een (logische) tip qua inrichting vind ik het altijd wel fijn als een gym alles redelijk gescheiden heeft, qua losse gewichten krachthonk/ tot machines / tot crosstrainers enz. Dus niet alles door mekaar waardoor je ook alle doelgroepen (gym rats itt dikke 50+ ers) een beetje gescheiden houdt.

Ook hele tijd WE zeggen haha.

• Like
Waarderingen: Obee
Nou Maarten, vindt zo'n speelparadijsje wat je hier laat zien voor homo's

• #5.848
Laatst bewerkt:
Zorg maar eerst dat je de Flex Cup wint dan trek je al weer meer publiek ;)

hoi... ben een beginner he, maar gooi ook ff mijn duit in het zakje ;)

ik denk dat je de dingen die ik op het filmje zie gebeuren ook in een lege ruimt kan organiseren, als je zorgt voor een hogere horizontale balk waar je die spullen aan kan haken, en eventueel een paar vertikale palen

Dan is het een kwestie om voor een groepstraining de spullen klaar te leggen
en kan je er denk ik buiten die groeps training meer andere dingen doen/ lessen geven

zomaar wat bij me opkwam bij het zien van het filmpje

Wat bij mij opkwam bij het zien van het filmpje...

FAGS!!!

• #5.852
Wat bij mij opkwam bij het zien van het filmpje...

FAGS!!!

Jongen die gasten doen olympische lifts op reps die jij nog geen 1x boven je hoofd krijgt.
Als je nou of sterk of gespierd was had je recht van spreken...

Maar end of story zijn die gasten buffer, sterker en hebben ze een betere conditie dan jou :trollface:

Maar end of story zijn die gasten buffer, sterker en hebben ze een betere conditie dan jou

En jij dan? :trollface:

Jongen die gasten doen olympische lifts op reps die jij nog geen 1x boven je hoofd krijgt.
Als je nou of sterk of gespierd was had je recht van spreken...

Maar end of story zijn die gasten buffer, sterker en hebben ze een betere conditie dan jou :trollface:

Is een grote reclame spot. Die gasten zijn allemaal ingehuurd om die manier van trainen zo speciaal te laten lijken. Cross-fit is een hype.

Hou je nou gewoon aan het hardcore sportschool principe, met daarbij olympische lifts en powercages etc. Kan je altijd alsnog zo'n "cross-fit-workout" als groepsles aanbieden.

• #5.856
Is een grote reclame spot. Die gasten zijn allemaal ingehuurd om die manier van trainen zo speciaal te laten lijken. Cross-fit is een hype.

Hou je nou gewoon aan het hardcore sportschool principe, met daarbij olympische lifts en powercages etc. Kan je altijd alsnog zo'n "cross-fit-workout" als groepsles aanbieden.

Zucht... Wat ben jij een mong**l! Die gasten zijn al 2 jaar op rij kampioen, wat zij presteren moeten ze toch echt zich op richten hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die dadels met melk moet je ook implementeren als je straks gaat trouwen killy,
kan je snel werken aan kleine killys:trollface:

Terug
Naar boven