XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

erg mooi gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.862
Mooi idd, maar ik mis de machines :(

Machines zijn voor p*ssy's die de echte gewichten niet aan durven! :mad:

Maar jij en 99 999/100 000 die er komen trainen zijn geen prof :trollface:

Feeding the trolls again Killy? Ben zelf ook wel van die crossfit machine, voor mij ook wel functioneel !

en die van Franco ziet er aardig ziek uit .. was er in mijn buurt maar zo'n gym :)

Killy, die gym dat je vriend gaat openen zal wrs niet tussen Antwerpen en Turnhout komen te liggen? Anders heb je alvast 1 klant :o

Succes met het openen van je eigen gym Killy :)
Crossfit is leuk!

ik begin steeds meer liefde te krijgen voor functioneel trainen, dan is zo'n systeem ideaal voor het trainen van atleten in diverse sporten.... en om er zelf heel veel lol mee te hebben :D
in dat gevoel moet je eens wat dingen van Joe DeFranco bekijken

• #5.874
Had al wat bekeken van hem, iemand in mijn gym had een docu over zijn gym aan mij gegeven paar maanden terug.

De gym gaat niet een op crossfit gebaseerde club worden, dat was alleen een voorbeeld.
Op mijn opleiding trainen meerdere docenten topsporters en dat is toch wel iets dat mij heel leuk lijkt.

Ik ben nu bezig met een judoka die ik al jaren ken, hij is paar weken terug op een wedstrijd in engeland 2de geworden (niet een heel groot evenement). Ik probeer veel manieren van trainen en merk dat het trainen van dit soort atleten me toch leuker lijkt dan bijvoorbeeld bodybuilders trainen.

Al zie ik mijzelf nog geen crossfit of iets dergelijks doen, vind ik mensen coachen met circuit training wel erg leuk.

Ik probeer me nu wel zoveel mogelijk te focussen op mijn studie. Ik heb de neiging mij vaak in nieuwe projecten te gooien zonder het vorige afgemaakt te hebben :o

wanneer begint je voorbereiding voor flex cup ?

Killy, ik ga vrijdag op vakantie. Weet jij nog een goede training gericht op glycogeen voorraad depletie die ik morgen kan doen? Supersets? Voor borst in iedergeval.

Zat zelf te denken aan een 3-5 sets routine met verschillende oefeningen met elke set 8-12 reps? Minder dan 10 sec rust tussen de sets. En die routine dan gewoon 3x herhalen.

Killy, ik ga vrijdag op vakantie. Weet jij nog een goede training gericht op glycogeen voorraad depletie die ik morgen kan doen? Supersets? Voor borst in iedergeval.

Zat zelf te denken aan een 3-5 sets routine met verschillende oefeningen met elke set 8-12 reps? Minder dan 10 sec rust tussen de sets. En die routine dan gewoon 3x herhalen.

Crossfit, deze;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.879
wanneer begint je voorbereiding voor flex cup ?

Ik ga vrijdag naar ibo en dan even overleggen over de game plan. Kijken hoe ik er bij sta en wat hij gaat zeggen.

Wel grappig dat dit de eerste keer gaat worden in mijn leven dat ik ga cutten :o

De vraag is meer, waarom wil je je glycogeen voorraad depleten? Even snel beachboy proof? :p

• #5.880
Ik weet wat leuks, kom naar mijn werk in spijkenisse donderdag avond!

Zal ik je een leuk judo circuitje geven ;)

Terug
Naar boven