Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Machines zijn voor p*ssy's die de echte gewichten niet aan durven!![]()

Maar jij en 99 999/100 000 die er komen trainen zijn geen prof![]()
in dat gevoel moet je eens wat dingen van Joe DeFranco bekijkenik begin steeds meer liefde te krijgen voor functioneel trainen, dan is zo'n systeem ideaal voor het trainen van atleten in diverse sporten.... en om er zelf heel veel lol mee te hebben![]()

Killy, ik ga vrijdag op vakantie. Weet jij nog een goede training gericht op glycogeen voorraad depletie die ik morgen kan doen? Supersets? Voor borst in iedergeval.
Zat zelf te denken aan een 3-5 sets routine met verschillende oefeningen met elke set 8-12 reps? Minder dan 10 sec rust tussen de sets. En die routine dan gewoon 3x herhalen.

Killy, ik ga vrijdag op vakantie. Weet jij nog een goede training gericht op glycogeen voorraad depletie die ik morgen kan doen? Supersets? Voor borst in iedergeval.
Zat zelf te denken aan een 3-5 sets routine met verschillende oefeningen met elke set 8-12 reps? Minder dan 10 sec rust tussen de sets. En die routine dan gewoon 3x herhalen.