AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Ik ga vrijdag naar ibo en dan even overleggen over de game plan. Kijken hoe ik er bij sta en wat hij gaat zeggen.

Wel grappig dat dit de eerste keer gaat worden in mijn leven dat ik ga cutten :o

De vraag is meer, waarom wil je je glycogeen voorraad depleten? Even snel beachboy proof? :p

Precies, als ik dan zaterdag mijn shirtje uittrek aan een meer in Duitsland dat dan al die dikke plofkoppen op me afrennen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.883
Geen ben en jerries meer... Je mag 50 consult kosten naar me overschrijven

Kom naar spijkenisse, ik weet wel wat leuks :)
Neem ik ook gelijk mijn camera mee

Oh oke, nou ik wil wat droger worden namelijk, ik weeg nu ongeveer 106-107 kg en 5 a 5,5% want denk jij?Zal ik nu een beetje kunnen gaan zakken met me carbs om droger te worden?Ik train nu 3 keer in de week, maar dat zal ik zeker ook moeten verhogen toch?

• #5.889
Oh oke, nou ik wil wat droger worden namelijk, ik weeg nu ongeveer 106-107 kg en 5 a 5,5% want denk jij?Zal ik nu een beetje kunnen gaan zakken met me carbs om droger te worden?Ik train nu 3 keer in de week, maar dat zal ik zeker ook moeten verhogen toch?

Je moet goed kijken naar je voeding, keuze is belangrijk!

Ik zou voor de training ben en jerries karamel fudge nemen (450mg karamel) en voor het slapen gaan cookie and dough (125mg cookie en 375mg dough) om alle anabolen processen op gang te brengen.

Kwa training moet het kijken er naar genoeg zijn voor je, ik weet nog hoe afgepeigerd je was mijn training :D

Heb je me sms trouwens al ontvangen, of heb je nieuw nummer?

Vond het al raar dat er op school altijd een ketting onder je shirt vandaan kwam

Ik heb serieus een keer een een dag een kogelvrijvest aangedaan naar mijn werk. Iedereen dacht gelijk dat ik aan de roids zat omdat ik zo buff was :D

Je moet goed kijken naar je voeding, keuze is belangrijk!

Ik zou voor de training ben en jerries karamel fudge nemen (450mg karamel) en voor het slapen gaan cookie and dough (125mg cookie en 375mg dough) om alle anabolen processen op gang te brengen.

Kwa training moet het kijken er naar genoeg zijn voor je, ik weet nog hoe afgepeigerd je was mijn training :D

Ik was niet moe hoor, ik stond wat opgewonden te hijgen van dat lekkere geile lijf van je wat helemaal bezweet was......ik en moe van trainen??:rolleyes:

Kijken naar eten doe ik ook graag, wekt de eetlust op, dus dat doe ik goed.

Ben en Jerry weeeens toevoegen dus...oke top man, 50 euro komt vandaag nog je kant op :)

• #5.897
Ik heb serieus een keer een een dag een kogelvrijvest aangedaan naar mijn werk. Iedereen dacht gelijk dat ik aan de roids zat omdat ik zo buff was :D

Vakkenvuller In Rotterdam Is Ook Ghetto

Ik was niet moe hoor, ik stond wat opgewonden te hijgen van dat lekkere geile lijf van je wat helemaal bezweet was......ik en moe van trainen??:rolleyes:

Kijken naar eten doe ik ook graag, wekt de eetlust op, dus dat doe ik goed.

Ben en Jerry weeeens toevoegen dus...oke top man, 50 euro komt vandaag nog je kant op :)

Zie je nou wel! Er was toch geen mooie vrouw die ik 'zogenaamd niet gezien had'!

Leugenaar!

Terug
Naar boven