- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Blijkbaar nog niet hard genoeg, want ze kwam terug en sloeg jou 'ko'Ik heb haar 2 of 3 klappen gegeven ofzo, dan vloog ze zowat 2 meter achteruit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar nog niet hard genoeg, want ze kwam terug en sloeg jou 'ko'Ik heb haar 2 of 3 klappen gegeven ofzo, dan vloog ze zowat 2 meter achteruit

Ik heb haar 2 of 3 klappen gegeven ofzo, dan vloog ze zowat 2 meter achteruit
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is dit een goede vechtster en hield zij zich hard in?Epic vid
Alleen als je echt n goede hebt, en meeste meiden (inclusief deze) zijn dat niet.
Als je hier hard gaat slaan ben je echt zwaar loser
Verder als ze te hard op je afkomt terugbijten, niet hard gewoon op dr gezicht tikken. En dekking leren hooghouden + abs aanspannen dan ben je veilig, van dat meiske iig wel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Lekker boeiend hoe en wat ik moet doen.
Was niet van plan mijn ambities te verleggen naar vechtsporten
Tegen arnoldski zou ik echt een uitzondering in de ring maken. (en stiekem wil ik ibo ook heel graag een keer pijn doen)

Sensei Benny? Kon ie niet gelijk een stoerdere naam aannemen toen hij besloot karateles te gaan geven?![]()
heb geen idee wie dat is 
iig geen match vs een 19 jarige jonge die 90kg weegt. Maar ze ziet er ook uit als 15 ofzo, misschien dat ze goed is als meisje zijnde voor d'r leeftijd. weet er verder niets van heb de rest niet gelezen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
En ondertussen meer ervaring en meer kracht![]()
Sparren, heb maar 2 examens meegedaan. (school examens, ziek, overbelaste enkel ...) had er veel gemist, dus heb 3j altijd dezelfde kata's gelopen
was op den duur een saaie boel hoor 
Zolang er een bord in mijn onderbroek steekt hoef ik mij nergens zorgen over te makenIk was hier nog 18
Ik zou maar niet in slaap vallen vanavond ....

Sparren, heb maar 2 examens meegedaan. (school examens, ziek, overbelaste enkel ...) had er veel gemist, dus heb 3j altijd dezelfde kata's gelopenwas op den duur een saaie boel hoor
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 00:52 ----------
![]()
De reden dat ik bij mma en freestyle karate zo en nu mee doet is het dan niet te hoeven lopen van de katas