AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Epic vid

Na paar partijen sparren leer je dat af ;)

Alleen als je echt n goede hebt, en meeste meiden (inclusief deze) zijn dat niet.
Als je hier hard gaat slaan ben je echt zwaar loser

Ik heb haar 2 of 3 klappen gegeven ofzo, dan vloog ze zowat 2 meter achteruit

Verder als ze te hard op je afkomt terugbijten, niet hard gewoon op dr gezicht tikken. En dekking leren hooghouden + abs aanspannen dan ben je veilig, van dat meiske iig wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.923
Lekker boeiend hoe en wat ik moet doen.

Was niet van plan mijn ambities te verleggen naar vechtsporten :p

Tegen arnoldski zou ik echt een uitzondering in de ring maken. (en stiekem wil ik ibo ook heel graag een keer pijn doen :D)

Epic vid

Alleen als je echt n goede hebt, en meeste meiden (inclusief deze) zijn dat niet.
Als je hier hard gaat slaan ben je echt zwaar loser

Verder als ze te hard op je afkomt terugbijten, niet hard gewoon op dr gezicht tikken. En dekking leren hooghouden + abs aanspannen dan ben je veilig, van dat meiske iig wel.
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is dit een goede vechtster en hield zij zich hard in?

Of heb ik dit in mijn verbeelding gelezen?

Hebben jullie een ring bij jullie sportschool? Do want.......

Nooit een gevecht aangaan met een meisje:
1. als je verliest heb je verloren van een meisje
2. als je wint heb je een meisje geslagen

iig geen match vs een 19 jarige jonge die 90kg weegt. Maar ze ziet er ook uit als 15 ofzo, misschien dat ze goed is als meisje zijnde voor d'r leeftijd. weet er verder niets van heb de rest niet gelezen.

Lekker boeiend hoe en wat ik moet doen.

Was niet van plan mijn ambities te verleggen naar vechtsporten :p

Tegen arnoldski zou ik echt een uitzondering in de ring maken. (en stiekem wil ik ibo ook heel graag een keer pijn doen :D)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

o9mnip.jpg

2af0fti.jpg

En ondertussen meer ervaring en meer kracht :)

Aah fijn er worden plannen gemaakt voor een dbb mma kampioenschap
Ik doe in elk geval mee

Xx

Sensei Benny? Kon ie niet gelijk een stoerdere naam aannemen toen hij besloot karateles te gaan geven? :o

Sensei Benny hahah

benny :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.935
Is dit sparren of lopen van de kata?
Sparren, heb maar 2 examens meegedaan. (school examens, ziek, overbelaste enkel ...) had er veel gemist, dus heb 3j altijd dezelfde kata's gelopen :roflol: was op den duur een saaie boel hoor :D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 00:52 ----------

Ik was hier nog 18 :mad:

Ik zou maar niet in slaap vallen vanavond ....
Zolang er een bord in mijn onderbroek steekt hoef ik mij nergens zorgen over te maken :D

Sparren, heb maar 2 examens meegedaan. (school examens, ziek, overbelaste enkel ...) had er veel gemist, dus heb 3j altijd dezelfde kata's gelopen :roflol: was op den duur een saaie boel hoor :D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 00:52 ----------

:D

De reden dat ik bij mma en freestyle karate zo en nu mee doet is het dan niet te hoeven lopen van de katas

wtf killy, zelfs je wenkbrauwen zijn ginger. :O

Terug
Naar boven