AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Klopt, kijk er ook altijd naar, vooral als ze met de bo en de sai en de nunchuks in de weer zijn.

waarom word mn naam altijd verkeerd geschreven door je :(

Lloid, loit, iloyd, lloydadinges
Tis vreselijk :(

Het is ook een verschrikkelijk moeilijke naam

Klopt, kijk er ook altijd naar, vooral als ze met de bo en de sai en de nunchuks in de weer zijn.
Become a black belt they said, it would be fun they said.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is niet mijn been, wel van iemand van mijn club :o

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 11:23 ----------

waarom word mn naam altijd verkeerd geschreven door je :(

Lloid, loit, iloyd, lloydadinges
Tis vreselijk :(
i-know-that-feel.jpg

En nu heb ik het log van killy genoeg vervuild :p Back OT

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.947
Ik heb om mezelf eens te verwennen ipv rice and protein, true mass genomen van bsn..

Ondanks dat rice and protein kwa voedingswaarde en helemaal kwa prijs beter is, zijn die shakes van bsn gewoon zo verdomde lekker :(

Door de suikers waarschijnlijk :(

Ik heb om mezelf eens te verwennen ipv rice and protein, true mass genomen van bsn..

Ondanks dat rice and protein kwa voedingswaarde en helemaal kwa prijs beter is, zijn die shakes van bsn gewoon zo verdomde lekker :(

Door de suikers waarschijnlijk :(
Ik liet van die syntha-6 (aardbei) wel nasty scheten :o

De BSN shakes zijn gewoon te lekker en idd komt door die klote suikers hahaha, maar lekker belangrijk, ze zijn wel heel lekker :D

• #5.950
Echt.. Bsn met water smaakt al naar een echte milkshake.. Heb het nog nooit met melk geprobeerd, ik denk dat ik dat maar gewoon niet ga proberen uit veiligheid ;p

Ik heb de strawberry milkshake weleens gehad en de cocolate peanutbutter, echt met water is de peanut het lekkerste vond ik, maar de aardbeien met volle melk?????Echt zo smerig lekker gewoon, pot was ook zo op, ik kreeg alleen teveel last van darmkrampen en kleine zachte windjes die steeds harder werden na 2 dagen.

• #5.952
Als ik nog meer scheten moet gaan laten dan dat ik nu al doe... Denk dat shell dan een boortoren op mijn aars zet om naar 'natuurlijk' gas te boren :p

Biogas is de toekomst Killy dus niks aan het handje uhhhhh kontje.

kijk je even in een logje van een man....en tadaaaa waar gaat het weer over...
*zucht* hahahaha

Hé robbie, trok je 's avonds het deken over Mascha haar hoofd na zo'n lekker BSN scheetje? :roflol:

:o

kijk je even in een logje van een man....en tadaaaa waar gaat het weer over...
*zucht* hahahaha

Gewoon over scheetjes, is niks mis mee hoor, tenzij je een natte laat als je een kort rokje draagt zoals sommige echte stoere strongmen :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 19:13 ----------

Hé robbie, trok je 's avonds het deken over Mascha haar hoofd na zo'n lekker BSN scheetje? :roflol:

:o

Ik drink al heel lang geen bsn shakes meer........dat is om die reden die je nu opnoemt :D

DE man in dit topic Killy....DE man!!!!

Terug
Naar boven